Zit je net, knalt de stroom voor de hele buurt er uit.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Jimbo het volgende:
Vanavond voor 't eerst in een lange tijd een avond alleen thuis.
Vanavon dus een avond vol bier, pizza en tot diep in de nacht gamen
En ik heb vandaag mn moeder voor het eerst in maanden geknuffeldVandaag was een goede dag.
Het zijn nu gewoon allemaal pleisters op hun prutscode.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:50 schreef DKUp het volgende:
Cyberpunk 2077 patch 1.06 16GB is uit....
Toch nog voor de kerst
Ja als je de vakantie uitkomt met grotere backlog dan ervoor is het niet bestquote:Op donderdag 24 december 2020 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb 6 games in mijn mandje zitten in de store, maar ga ze denk ik niet kopen. Wil deze vakantie nog eerst 1 a 2 games uit de backlog kunnen ruimen.
Al ga ik Obra Dinn wel in de gaten houden voor ooit.
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja als je de vakantie uitkomt met grotere backlog dan ervoor is het niet best
Shadow of Mordor al geplat, en Bioshock 1 uitgespeeld. Paar kleine dingen van Minecraft gehaald.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ja als je de vakantie uitkomt met grotere backlog dan ervoor is het niet best
Wanneer zien we haar weer eens schitteren in een film?quote:
Sinds wanneer acteert Adele?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer zien we haar weer eens schitteren in een film?
Laatste film van haar was The Fappening toch?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wanneer zien we haar weer eens schitteren in een film?
Blij dat ik dat gemist heb.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Laatste film van haar was The Fappening toch?
Dit is een redelijk oud GIF’jequote:Op donderdag 24 december 2020 17:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van dat gifje? Die heeft dan wel wat kilootjes erbij gekregen zeg.
Zolang ik een hand en mn penis heb kan ik mij dag en nacht vermaken. ook zonder stroom.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:31 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Zit je net, knalt de stroom voor de hele buurt er uit.
Bel op en fake een corona hoestbui des doodsquote:Op donderdag 24 december 2020 17:29 schreef Fugue het volgende:
Jammer dat ik de hele dag naar mijn moeder moet morgen, liever Immortals spelen
wat een toeval, ik moet morgen ook de hele dag over je moeder.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:29 schreef Fugue het volgende:
Jammer dat ik de hele dag naar mijn moeder moet morgen, liever Immortals spelen
Mooi, geregeld. Doe haar de groetenquote:Op donderdag 24 december 2020 17:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat een toeval, ik moet morgen ook de hele dag over je moeder.
ja sorry maar ik hou me mijn Ubisoft maximaal 20 euro regelquote:
Dat heb ik dan juist weer bij moeders op kerstquote:Op donderdag 24 december 2020 17:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja sorry maar ik hou me mijn Ubisoft maximaal 20 euro regel
Precies dat. En je moet er geen drie in één maand spelen.quote:Op donderdag 24 december 2020 18:26 schreef StateOfMind het volgende:
Je kunt van die games vinden wat je wilt, en ze zullen nooit de Game of the Year Award winnen, maar ik vind ze altijd wel vermakelijk
Die game mist de kracht van de PS5quote:Op donderdag 24 december 2020 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies dat. En je moet er geen drie in één maand spelen.
TLOUII is wel genieten trouwens. Paar keer flink geschrokken terwijl ik dacht dat ik de trucjes wel had gezienEnige minpuntje is dat er maar vier human vijanden zijn. Ik knal steeds dezelfde af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |