chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat had inderdaad mooi gekundquote:Op donderdag 24 december 2020 07:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, als ik wil ga ik om en om met Jippie dan win je wel. Maar geen zin in en ook niet eerlijk. In januari ben ik er niet, ff genoeg weer zo.
Siert jullie.
Ja heb je er al weer genoeg vanp lymWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Slaap lekker en de gr aan Jippiequote:
Heeft die wel geslapen vannacht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ff wat anders weer te doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had inderdaad mooi gekund
Siert jullie.
Ja heb je er al weer genoeg vanp lym![]()
![]()
![]()
![]()
O echt. En je hebt niet eens onder X gespeeld toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja gelukkig welquote:Op donderdag 24 december 2020 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker en de gr aan Jippie
Heeft die wel geslapen vannacht?![]()
![]()
Jammer vind het wel gezellig je wat vaker hier te zienquote:Op donderdag 24 december 2020 07:40 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, ff wat anders weer te doen.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter ook dat nachtenlang wakker zitten is ook niks manquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij geen punt gepakt.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. En je hebt niet eens onder X gespeeld toch?![]()
Zal af en toe zijn. Nu weg.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer vind het wel gezellig je wat vaker hier te zien![]()
![]()
Toch wel danquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 december 2020 07:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal af en toe zijn. Nu weg.
quote:Op donderdag 24 december 2020 07:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal af en toe zijn. Nu weg.ciao op naar dromenland
![]()
Doe je goed. Ga gewoon weer onder die naam en zie wat je nog binnen haalt deze dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 december 2020 07:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal af en toe zijn. Nu weg.![]()
![]()
s het al weer bijna 8 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
zo tijd voor koffie
Misschien doe ik dat welquote:Op donderdag 24 december 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed. Ga gewoon weer onder die naam en zie wat je nog binnen haalt deze dagen![]()
![]()
Nr 98 iemand heeft er zijn wekker voor gezet om te horen, zegt het mannetje van de radioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe maar en dan denken dat je ALoa bent heb je ook geen stresssquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedereen moet goed voor de wereld zorgen zegt het mannetje van de radioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En daat gaan we Micheal JacksonWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
What about sunrise?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi nummer ditWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
What about rain?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
What about all the thingsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: