Haha, nee, maar heb wel genoten van de barre omstandigheden. 2,5 uur gewandeld en bijna niemand tegengekomen in het bos.quote:
Veel sneeuw bij jullie?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, nee, maar heb wel genoten van de barre omstandigheden. 2,5 uur gewandeld en bijna niemand tegengekomen in het bos.
Hier maar weinig, alles waait direct naar Texel. Windkracht 8quote:Op zondag 7 februari 2021 23:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk veel! Echt prachtig winters.
Hier ging de sneeuw ook horizontaal. Er ontstonden ook overal sneeuwduinen bij huizen etc.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier maar weinig, alles waait direct naar Texel. Windkracht 8
Zal het ooit nog Lenten?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier ging de sneeuw ook horizontaal. Er ontstonden ook overal sneeuwduinen bij huizen etc.
Tis nooit goedquote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier maar weinig, alles waait direct naar Texel. Windkracht 8
Fietsen was hier ook niet echt een pretje. Het grootste gedeelte goed te doen tot je weer een een sneeuwduin tegenkomt.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:04 schreef Recce het volgende:
Het verkeer is nog niet goed op gang gekomen hier. Mijn straat was voor auto's niet bruikbaar. Ik ben even verder in de stad gaan kijken en daar reden ook weinig auto's. Fietsen was al helemaal niet te doen. Het was wel leuk om zoveel mensen te zien lopen overal.
is een dingetje van WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1190 Opbokken met de ijstijd! :(quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
snil?
of snie?
sneeuw op zijn Fries?
oh............quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:19 schreef sacha het volgende:
[..]
is een dingetje van WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1190 Opbokken met de ijstijd! :(
*googlen gaat*quote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hebben jullie al snie?
ik woon in Friesland, hiero spreekt men geen Fries overigens, versta het wel want tweetalig opgevoederdquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik dacht dat je uit Friesland kwam? oorspronkelijk... toch?
Mijn schoonzus ook... vandaar... heit, mem enzo...
daarom dacht ik dat...
aha.. zie je heb ik toch goed onthoudenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 14:31 schreef sacha het volgende:
[..]
ik woon in Friesland, hiero spreekt men geen Fries overigens, versta het wel want tweetalig opgevoederd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |