Is Lowe een matchplayer?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef de_boswachter het volgende:
toch bijna elke beurt een trippletje bij Lowe, netjes
Wij wachten nog steeds op de doorbraak van JvT, maar doe heeft nu al meer pijntjes dan Van der Voort in zijn hele carrièrequote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maniertjes genot, maar wel belachelijk goed al. Maar dat heb je wel nodig. Taylor had dat ook heel erg, Raya ook (zeker bij de BDO).
Hopelijk voor hem heeft ze niet lopen janken toen ie zn broekie liet zakkenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]![]()
Ik snap die Borsato wel.
HONTquote:Op woensdag 23 december 2020 22:53 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Borsato had toch die pianiste gekrikt?
Lowe is een setspelerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Lowe een matchplayer?
Geen idee.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Lowe een matchplayer?
Natuurtalentquote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij wachten nog steeds op de doorbraak van JvT, maar doe heeft nu al meer pijntjes dan Van der Voort in zijn hele carrière
JvT gaat geen topper worden. Voorspelde ik 2-3 jaar terug al. Wel prima speler, maar geen top 10 materiaal.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij wachten nog steeds op de doorbraak van JvT, maar doe heeft nu al meer pijntjes dan Van der Voort in zijn hele carrière
Sensi?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Geen idee.
Achternaam komt me dan weer wél bekend voor.
Ik heb hem nog nooit gezien in Blackpoolquote:Op woensdag 23 december 2020 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is Lowe een matchplayer?
Wat was de reden? Gaf zich weinig kans?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:55 schreef El-Stinho het volgende:
Is het Lowe-verhaal al verteld dat hij zich vlak voor de Q-Schooldeadline nog inschreef?
Lowe wint wel. Eindelijk wat pursonalitie in de volgende ronde.quote:
Geld waarschijnlijk. Draagt ook geen mooi dartshirt, gewoontjes genot.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was de reden? Gaf zich weinig kans?
Smiss valt dan idd ook af.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
Bij First to 4 sets vallen dit soort kneuzen wel af
Toen konden we elkaar nog de hand schuddenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef Szura het volgende:
Lijkt al een eeuwigheid geleden dat Smiss de zege weg chokete tegen Wright in de finale van de Masters, was begin februari
Kan nog steeds ouwe reus.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen konden we elkaar nog de hand schudden
Ja dat voelt wel effe geleden
Devon Petersen god als hij kwart/halve gaat halen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Smith dit verliest gaat ie geen PL spelen denk ik
Wellicht VOELT ie die DRUK nu.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Smith dit verliest gaat ie geen PL spelen denk ik
Petersen gaan ze er snel bij doen als hij dit WK goed presteert jaquote:Op woensdag 23 december 2020 23:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Devon Petersen god als hij kwart/halve gaat halen.
Heel Robben eiland een dagje vrij om tv te kijken allenquote:Op woensdag 23 december 2020 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Petersen gaan ze er snel bij doen als hij dit WK goed presteert ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |