Heb ik met die Staatsloterij-reclame met dat zwarte katjequote:
Leighton Bennettquote:Op woensdag 23 december 2020 22:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaat het ook nooit worden. Mannen als een Leighton Bennett hebben die arrogantie WEL in hun spel. De Zwaan bijvoorbeeld heeft dat ook. Smiss niet.
MIEE MIEEquote:Op woensdag 23 december 2020 22:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik met die Staatsloterij-reclame met dat zwarte katje
Ja maniertjes genot, maar wel belachelijk goed al. Maar dat heb je wel nodig. Taylor had dat ook heel erg, Raya ook (zeker bij de BDO).quote:
All time high (lol).quote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende: Lowe heeft volgens mij nooit in zijn leven zo goed gegooid
denk van het kind in zijn kelderquote:Op woensdag 23 december 2020 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
Een pasfoto van zijn kind in het dartsdoosje. Smith is een emotionele jongen.
Nee foto van het gehandicapte nichtje van MVGquote:Op woensdag 23 december 2020 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
denk van het kind in zijn kelder
Vooral te veel choken. Maar wel gevaarlijk voor elke speler.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Verwacht nee, maar Smiss is bij mij NOOIT favoriet voor een eindzege. Hij wil TE graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |