Dat doen veel mensen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:00 schreef onlogisch het volgende:
Boys.
Ik vlucht op voorhand al naar het Feyenoordtopic
Dan wordt @De_Kraam ziedend!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen veel mensen.
Daarom lijkt het me verstandig voortaan daar ook haxball-linkjes te posten
Ik zag het jaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje die was ook woest zag in het DRT topic.
Ons doek nog niet zien liggen godverdommequote:Op woensdag 23 december 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Nou ja is ook wel irritant als je er niet over mee kan praten.
Aan de andere kant, offtopic is nooit zo'n probleem maar nu omdat hij er niet over mee kan praten is het opeens wel een probleem.
Leuk die doekjesIk vind dat best sfeervol overkomen.
Hopelijk steelt Ajax deze actie.
Wie is 'ons'?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ons doek nog niet zien liggen godverdomme
De mannen waar ik en @Caland Feyenoord mee bezoeken.quote:
DAN MOET IK HEM EERST VINDEN HÉquote:En pics van je doek?
Ja eensquote:Op woensdag 23 december 2020 21:15 schreef Coco het volgende:
Ik schakel DRT naar het hoofdscherm. Feyenoord is niet zo interessant.
Hebben jullie hem ontworpen? Of is het zo'n standaarddoek?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De mannen waar ik en @:Caland Feyenoord mee bezoeken.
[..]
DAN MOET IK HEM EERST VINDEN HÉ
Nee, je betaalt aan de supportersvereniging en zij maken het doek voor je.Feyenoord heeft een vast clubje graffitigasten die dat doen. Hoewel je ook zelf je eigen doek mag maken volgens mij. Maar ik krijg niet de indruk dat veel mensen dat doen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jullie hem zelf gemaakt hadden en je misschien foto's had gemaakt.
Ahaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, je betaalt aan de supportersvereniging en zij maken het doek voor je.Feyenoord heeft een vast clubje graffitigasten die dat doen. Hoewel je ook zelf je eigen doek mag maken volgens mij. Maar ik krijg niet de indruk dat veel mensen dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |