Damn.... jij moet echt ten einde raad zijn!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik niet uit Drenthe weg had moeten gaan... Hadden daar een huis moeten kopen, verdikkemie!
Ik wacht met spanning de resultaten van onderzoek af.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja, lees net dat er nu weer in de UK een NOG besmettelijkere mutatie is ontdekt, van twee mensen uit zuid Afrika.
Ok. Ja nee waarom ook niet.... What's next, een variant waarbij als je 1X kucht in Den Helder mensen in Vlissingen besmet raken?
Binnenkort in HAZMAT suit naar buiten.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja, lees net dat er nu weer in de UK een NOG besmettelijkere mutatie is ontdekt, van twee mensen uit zuid Afrika.
Ok. Ja nee waarom ook niet.... What's next, een variant waarbij als je 1X kucht in Den Helder mensen in Vlissingen besmet raken?
Sarcasme? De negatieve test is nodig om te kunnen reizen, daarna moet je alsnog in quarantaine. Je kunt op het moment van de PCR-test immers al wel besmet zijn, maar op dat moment nog niet aantoonbaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Wie doet er nou aan quarantaine?
Maar 27% hoor.
En als hij negatief is hoeft hij geen quarantaine.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Damn.... jij moet echt ten einde raad zijn!
Ja kweenie, het voelt een beetje alsof ze nu extra paniek proberen te zaaien overal. Beetje vermoeiend...quote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik wacht met spanning de resultaten van onderzoek af.
Ik verwacht eigenlijk dat het met een sisser afloopt. Maar ik ben geen expert.
Linkje? We moeten ook niet voor elke mutatie in paniek raken.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
Ik zou ook wel naar Drente willen verhuizen hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 16:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Damn.... jij moet echt ten einde raad zijn!
De cijfers uit Zuid Afrika lijken alweer wat te stabilizeren... zonder verregaande maatregelen volgens mij. Ze hebben daar ook wel wat feesten gehad, dus misschien wel gewoon superspread events onder de mensen die nog niets hebben gehad.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:44 schreef dick_laurent het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)ant-vastgesteld.htmlquote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Linkje? We moeten ook niet voor elke mutatie in paniek raken.
Denk dat de paniekreactie een beetje uitgeput is... Staan al veel te lang in een staat van opperste paraatheid en 't levert eigenlijk niets op, behalve nog meer zieken.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Linkje? We moeten ook niet voor elke mutatie in paniek raken.
Nee hoor geen sarcasme dacht dat ze niet in quarantaine hoefden na een negatieve test.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sarcasme? De negatieve test is nodig om te kunnen reizen, daarna moet je alsnog in quarantaine. De kunt op het moment van de PCR-test immers al wel besmet zijn, maar op dat moment nog niet aantoonbaar.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naar Drente willen verhuizen hoor
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Pas op hè, je praat hier tegen een Drent![]()
Technisch eigenlijk een Groningse, maar ik weet niet of dat het beter maakt in jouw ogen
Heroverweeg, Tijn, heroverweeg!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lockdown tot juli 2021. Bereid je maar vast voor.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)ant-vastgesteld.html
Ben er afgelopen zomer een weekje op vakantie geweest. Heel relaxed idd, en veel mooie natoer. Viel me enorm mee, en ze hadden zelfs wifi en stromend water!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jaaaah!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:52 schreef JosMert het volgende:
Nederland is wereldnieuws
https://twitter.com/naomiohreally/status/1341712027409117185?s=21
Nee joh, superrelaxed lijkt me dat. Lekker weinig mensen. Veel natuur. Teringgroot huis voor weinig geld. Wat wil je nou nog meer?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Heroverweeg, Tijn, heroverweeg!![]()
Mja, dat laatste heb ik eigenlijk altijd al gevonden.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Noordzijde het volgende:
Negen van de tien coronabrandhaarden is een christelijke gemeente. "Het is goed, zonder stigmatiserend te willen zijn, om het te benoemen", zegt een epidemioloog van het RIVM.
Daarom gewoon opdonderen met die achterlijke wet van een 'vrijheid van godsuiting'. Bid maar lekker thuis via je livestream.
Met zo'n houding haal je de nieuwe Engelse variant snel binnen ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Wie doet er nou aan quarantaine?
Maar 27% hoor.
En als hij negatief is hoeft hij geen quarantaine.
Jaaah... op vakantie gaan is prima!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben er afgelopen zomer een weekje op vakantie geweest. Heel relaxed idd, en veel mooie natoer. Viel me enorm mee, en ze hadden zelfs wifi en stromend water!
Mijn zus wist ook niet hoe snel ze naar de randstad moest vertrekkenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
![]()
Been there, done that!
Wist niet hoe gauw ik er weg moest komen!![]()
Aander kant van 't deep moakt niks oet!
En nauwelijks corona.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ben er afgelopen zomer een weekje op vakantie geweest. Heel relaxed idd, en veel mooie natoer. Viel me enorm mee, en ze hadden zelfs wifi en stromend water!
Turf!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
Mijn zus wist ook niet hoe snel ze naar de randstad moest vertrekken
Maar gek genoeg ben ik uit ander hout gesneden
Jakkes...quote:Op woensdag 23 december 2020 16:52 schreef JosMert het volgende:
Nederland is wereldnieuws
https://twitter.com/naomiohreally/status/1341712027409117185?s=21
En stoplichten, rotondes en supermarkten die 's avonds open zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Misschien moet je dan Finland ook eens overwegen. Heb je je eigen 'landgoed' voor datzelfde geldquote:Op woensdag 23 december 2020 16:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, superrelaxed lijkt me dat. Lekker weinig mensen. Veel natuur. Teringgroot huis voor weinig geld. Wat wil je nou nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |