Een double humped curve van de tweede golfquote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Zitten we eigenlijk in een derde golf?
Het is een beetje hetzelfde als met sommige beklimmingen in de Tour. Is dit 1 klim met een korte afdaling of zijn het twee klimmetjes?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Tuurlijk ( niet)quote:Op woensdag 23 december 2020 16:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
duindorp blijft nu wel binnen hoor
Ik vind het ook een leuk initiatief hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 16:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is hier nuaan?
Stel zure sloten hier.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Remco het volgende:
Iemand het besmettingskaartje per gemeente?
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:34 schreef Remco het volgende:
Iemand het besmettingskaartje per gemeente?
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Wat zou voor meer besmettingen zorgen?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is hier nuaan?
Stel zure sloten hier.
Ze gaan vast met zn tweetjes in quarantaine. Hahaha.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Net op de radio op het nieuws, een meisje die heel blij is dat d'r vriend een kaartje voor de kanaaltunneltrein had. Nu hoeft ze kerst niet alleen te zitten.
En de 10 dagen quarantaine dan?
Wie doet er nou aan quarantaine?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Net op de radio op het nieuws, een meisje die heel blij is dat d'r vriend een kaartje voor de kanaaltunneltrein had. Nu hoeft ze kerst niet alleen te zitten.
Wat een heerlijke positiviteit!quote:Op woensdag 23 december 2020 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Verwacht echt geen significante daling, als die er komt gaan de feestdagen wel weer roet in het eten gooien. En anders die mutatie wel.
Ach ja, het is vreselijk. We gaan allemaal dood en dat komt door kerst en daarna ook nog eens oud en nieuw.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat zou voor meer besmettingen zorgen?
Jongeren massaal op straat, of drinkend binnen bij elkaar?
Zullen vast ook weer de verkeerde artiesten zijn ook.
1. Westlanders zijn tuinders.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat doen ze in het Westland allemaal trouwens, boeren massaal aan de schuurfeesten ofzo.
Hoe ga je kerst en oud & nieuw vieren?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach ja, het is vreselijk. We gaan allemaal dood en dat komt door kerst en daarna ook nog eens oud en nieuw.
Gelijk van al dat zure gezeik af!
Meer geld uit het corona noodfonds!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:05 schreef JosMert het volgende:
Nederland naar tweede plek op wereldranglijst Corona-infecties
https://www.nieuwnieuws.n(...)st-corona-infecties/
Mogen we trots op zijn
Loods en schuurfeesten met kerst zijn in.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat doen ze in het Westland allemaal trouwens, boeren massaal aan de schuurfeesten ofzo.
Weet ik veel. Het is 2020, ik plan per minuut.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hoe ga je kerst en oud & nieuw vieren?
Wendbaar zijnquote:Op woensdag 23 december 2020 16:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is 2020, ik plan per minuut.
Waarschijnlijk iets minder druk in de huiskamers & wat drukker in het rouwcentrum....quote:
Ze kunnen toch samen 10 dagen in quarantaine? Beetje 10 dagen in bed doorbrengenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik wist dat ik niet uit Drenthe weg had moeten gaan... Hadden daar een huis moeten kopen, verdikkemie!quote:
Niet zo erg als Barneveldquote:
Het kan slechter, zou je denkenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ze kunnen toch samen 10 dagen in quarantaine? Beetje 10 dagen in bed doorbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |