Handhaving van de wet is tegenwoordig een oorlogsverklaring? Ze kunnen prima in de handhavingsrol, dat maakt meer indruk dan de knullige politie die alleen boetes uitdeelt aan huisvrouwen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou eens op joh. Het leger inzetten tegen de bevolking..je bent niet wijs.
Wil je een oorlog ontketenen? Dan moet je dit soort dingen gaan doen.
Alleen al het idee is schandalig. Had dan gewoon een echte lockdown ingesteld, i.p.v. zo'n flauwe flopdown waardoor de winkelcentra nu nogsteeds uitpuilen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:20 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vroeg gister al of het leger al werd ingezet. Begin van de crisis vonden ze dat ze te laat waren gevraagd.
Heel veel sterkte. Wat een zware tijd is het.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef Mrmime het volgende:
[..]
ik ben werkzaam in de ziekenhuiszorg in Twente. Het is echt niet meer te doen
Wat voor trend zie je in de mensen die worden opgenomen? Leeftijd? Overgewicht?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Wel met tanks door de straten graag.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Handhaving van de wet is tegenwoordig een oorlogsverklaring? Ze kunnen prima in de handhavingsrol, dat maakt meer indruk dan de knullige politie die alleen boetes uitdeelt aan huisvrouwen.
Mensen zijn knettergek geworden, het leger hiervoor inzetten... wat gaan ze handhaven dan? Moet er ook een straatverbod voor iedereen komen of dat je alleen met officieel document op straat mag. Maar dat klinkt sommigen hier natuurlijk als muziek in de oren....quote:Op woensdag 23 december 2020 17:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Handhaving van de wet is tegenwoordig een oorlogsverklaring? Ze kunnen prima in de handhavingsrol, dat maakt meer indruk dan de knullige politie die alleen boetes uitdeelt aan huisvrouwen.
Welke regels worden dan massaal overtreden, wat is het effect hiervan en hoe wil je dat oplossen?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je niet alles en iedereen inzetten die beschikbaar is?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:34 schreef capricia het volgende:
Of defensie inzetten voor het vaccinatieprogramma.
Ik vind dat best logisch.
Valt ook weinig te handhaven, iedereen mag gewoon naar al die winkels gaan. Dan moet je de mensen hier niet de schuld van gaan geven hè...als je de mogelijkheid biedt weet je dat er gebruik van gemaakt zal worden.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de flopdown word al amper gehandhaafd
Zeker, maar niet als onderdrukkingsmacht tegen de eigen bevolking.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:30 schreef capricia het volgende:
Defensie kan toch prima meehelpen in de extreem getroffen ziekenhuizen?
Dat lijkt mij een prima idee. Of om hulp te bieden in ziekenhuizen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:34 schreef capricia het volgende:
Ik bedoel in ziekenhuizen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Alleen al het idee is schandalig. Had dan gewoon een echte lockdown ingesteld, i.p.v. zo'n flauwe flopdown waardoor de winkelcentra nu nogsteeds uitpuilen.
Juistquote:Op woensdag 23 december 2020 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zeker, maar niet als onderdrukkingsmacht tegen de eigen bevolking.
Dit bedoelde ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:34 schreef capricia het volgende:
Dat doen ze ook al.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:34 schreef capricia het volgende:
MST?quote:Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ze waarschuwen ook voor de gevolgen. De hele tijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:38 schreef quirina het volgende:
Beetje strenger allemaal mag best. En waarschuwen voor de gevolgen kan nu beslist geen kwaad.
Maar ja we leven in Nederland he.
Dat is niet zo nicequote:Op woensdag 23 december 2020 17:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
My hometown gaat in Tier 4 op boxing day, en de SA strain is nu ook in de UK gevonden. Ik begin me zorgen te maken over mijn studenten komend jaar, die arriveren normaliter begin maart, en we hadden al het idee om ze half februari te laten overkomen zodat ze in quarantaine kunnen. Maar om nu studenten van over de hele wereld, uit veel landen waar weinig Covid is, naar de UK te halen, en ze vervolgens online les te geven, en ze niet de experience kunnen bieden die we normaliter onze studenten aanbieden, is ook niet echt de bedoeling. Misschien moeten we hun 'jaar' maar een paar maanden uitstellen.
Dit deden ze al in maart.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een prima idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |