Je went er aan en je laat je principes wat meer varenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De beste wensen nog allemaal! Dat onze kindjes dit jaar leuke dreumesjes mogen worden.
[ afbeelding ]
Dit aapje heeft als nieuw voornemen dat ze niét gaat slapen. Gewoon de hele dag - afgezien van wat korte slaapjes - helemaal niet. Beetje jammer, want grote broer eist de laatste dagen ook heel veel aandacht en energie op. Pff, hoe doen moeders met > 2 kinderen dit?
Hij is veranderd!quote:
A-tje kan ook niet zo goed poepen. Zelfde als bij jullie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:10 schreef 1inamelon het volgende:
Babies![]()
Ik lees wel mee maar ik kom maar niet aangehaakt. Zusje is inmiddels alweer 8 weken, maar het lijkt veel langer! Ze heeft veel last gehad van krampjes, dat wordt nu gelukkig wel iets minder. Overdag doet ze net als het lieve aapje van Duman alleen maar korte hazenslaapje, behalve in de kinderwagen of de drager, dan houdt ze het ook best anderhalf uur uit. ‘s Nachts mogen we niet klagen. Ze krijgt 1 nachtfles en komt dan rond half 7 weer. En ze is nu al idolaat van haar grote broer
Vraagje aan de kv-mama’s: ze heeft af en toe moeite met poepen. Is dit herkenbaar en hebben jullie tips? Ik doe al iets meer water in de fles en heb de lichtst verteerbare kv die er hier te krijgen is. Maar ze perst en perst maar. Zo sneu. Of gaat dat ook over als de krampjes overgaan? Ik herken het niet van Bas namelijk.
Haha ja die heb ik expres uit Nederland meegenomen. Hier word je geacht te klooien met pilletjes vitamine D die je oplost in waterquote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:22 schreef Donna het volgende:
[..]
A-tje kan ook niet zo goed poepen. Zelfde als bij jullie.
Haar zus poepte soms wel 8x per dag ondanks KV, dus ben dit ook niet gewend.
De vitamine D druppels heb ik in olievorm, beetje smeermiddel erin.
Ja, hier gelukkig ook! Heeft het lang geduurd bij jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier komen we net uit denietwillenslapenfase. Inderdaad vechten tegen de slaap, in slaap wiegen en vervolgens hazenslaapjes doen. Ik vond het best pittig. Gelukkig was het hier alleen overdag
3 weken ongeveer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:09 schreef tpopml het volgende:
[..]
Ja, hier gelukkig ook! Heeft het lang geduurd bij jou?
Ik kan het je niet vertellen maar wat een schatje is ze tochquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De beste wensen nog allemaal! Dat onze kindjes dit jaar leuke dreumesjes mogen worden.
[ afbeelding ]
Dit aapje heeft als nieuw voornemen dat ze niét gaat slapen. Gewoon de hele dag - afgezien van wat korte slaapjes - helemaal niet. Beetje jammer, want grote broer eist de laatste dagen ook heel veel aandacht en energie op. Pff, hoe doen moeders met > 2 kinderen dit?
Dat is hier al vanaf dag 1quote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:15 schreef Seven. het volgende:
Hier is meneer serieus eenkennig aan het worden, 's avonds slapen kan alleen met mama. We hadden vrienden op bezoek, en ze aten ook mee. Van 7 tot half 10 heeft Colin alleen maar ge(vooral bij mijn man) spookt en gehuild tot ik met hem in bed op schoot ben gaan zitten. 10 minuten later kon ik hem zo in de co-sleeper schuiven. Draakje.
Hoi, ik heb er vier en een vijfde onderweg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:08 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Best lastigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 23:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat is hier al vanaf dag 1
Alleen met oud en nieuw is het me gelukt om daarna de kamer te verlaten, maar vooralsnog is het mama of janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
quote:Op zondag 3 januari 2021 13:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:sq Wat een onwijze leukerd! Lachende baby’s zijn altijd +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op zondag 3 januari 2021 13:14 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:sq Wat een onwijze leukerd! Lachende baby’s zijn altijd +1Je bent echt geen waardeloze moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het is gewoon een enorme verandering voor U.
Krijg jij genoeg hulp? Jezelf ontlasten doe je als moeder in een jong gezin niet voor jezelf. En je hebt het al een tijdje niet makkelijk.
Resistance is futile.
Kun je niet met je man switchen? Man zorgt één of twee uurtjes elk weekend voor baby zodat jij met U wat kan doen. En dat hoeft echt niet iets intensiefs te zijn hè, gewoon samen lekker in bed een filmpje kijken bijvoorbeeldquote:Op zondag 3 januari 2021 14:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Goed idee om de podcast erbij te pakken, heb ‘m al lang niet beluisterd!
Draagzak/doek probeer ik ook, maar heb op dit moment wat lichamelijke ongemakken door de kou. Maar ik ga proberen haar vaker te dragen. Probeer ook dagelijks naar buiten te gaan met U. en ook één op één momenten te hebben, maar eerlijk gezegd schiet het er vaker bij in dan wel.
Werk aan de winkel voor mij iig.
M’n man heeft wel veel 1 op 1 tijd met hem en ook vaste momenten. Maar U.’s probleem is vooral met mij.
Sterkte!quote:Op zondag 3 januari 2021 15:35 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Z. heeft veel mamahonger en drinkt soms vrij snel op elkaar, maar ga proberen er wat op te vinden.
@:seven. In verband met corona nu minder, maar daar is niks aan te doen. Man is gelukkig m’n grootste hulp & steun, in alles.
Fijn dat jullie er zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |