Ok ja, dat is de enige reden die ik kan bedenken om geen isofix te gebruikenquote:Op donderdag 31 december 2020 04:17 schreef SQ het volgende:
Nou ja niet elke auto heeft isofix natuurlijk
Onze betrouwbare doch oude volvo bezit zulks een snufjes niet
Maar toch krijg ik 3 kinderen achterin. Het is met 3 wel echt flink puzzelen en soms vloeken maar goed. We zijn tot nu toe 2 keer met zijn allen in de auto weg geweest dus ik geloof het wel
Ik weet het niet, hij is al 3 dagen op rij zo. Hij wil ook niet slapen overdag. Daar tegenover staat dat hij 's nachts doorslaapt en in de ochtend ook een uur of 2/3 slaapt. Dus dit is denk ik de prijs die we daarvoor moeten betalenquote:Op donderdag 31 december 2020 07:09 schreef QuattroF het volgende:
Oh wauw duman, dat is nog eens wakker worden... Succes met opruimen!
En wat rot MaJo dat aapie zo onrustig is. Misschien zijn dag niet? Of hij heeft ergens last van?
Als het fout gaat dan ook helemaal. Als aapie een spuitluier heeft dan komt daar vaak ook nog een live plasje en een overgeefactie bijquote:Op donderdag 31 december 2020 06:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Gvd. Spuitluier na een dag niet gepoept te hebben. In bed. En ook nog eens geplast.
Goedemorgen allemaal.
Dat is wel een goeie ja! Ik heb nu met de wasbare luiers een paar keer gehad dat het was doorgelekt maar qua poep blijft het allemaal netjes binnenboordquote:Op donderdag 31 december 2020 07:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Wasbare overbroekjes tegen spuitluiers for the win!Hier in de puur BV maanden een week naar Terschelling geweest en toen onze wasbare niet mee genomen, wat een hel! Íedere poep luier dr rug omhoog zelfs met super snel ingrijpen zat alles incl wipstoel ed steeds onder. Waste we ons nog suf zonder de wasbare luiers
![]()
Ik voel mij erg gezegend met 0 (schoon)ouders die ook maar ooit opmerkingen hebben gemaakt over teveel verwennen ed![]()
Quattro alvast veel strekte en geluk voor frum haar operaties en wat knap dat ze al zoveel eet!
Het maakt niet uit hoe ruim of krap het shirtje is, armen zijn gewoon standaard DRAMA. De rest vindt hij dikke prima, ook het verschonen.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:46 schreef tpopml het volgende:
[..]
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad!
[..]
Wij hebben dat ook gehad met die armen, wat zielig was dat. Nu zorg ik wel dat ik ruime shirts/truien heb voor hem!
Geen idee, wel herkenbaar. Mickey is retemoe, maar wil absoluut niet slapen.
Borst is hier het enige wat werkt... Uiteraard gebeurt dit in de week voordat ik weer ga werken
Sale is altijd een aanrader dus ik ga het eens bekijkenquote:Op donderdag 31 december 2020 14:05 schreef QuattroF het volgende:
Een tipje voor alle ouders hier die ook gek zijn op Zara-kinderkleding, er is echt dikke sale nu. Geen aandelen, was het maar zo’n feest. :’)
Ik ben benieuwd of Frum doorslaapt vanavond. Hier wordt toch door de buren aardig vuurwerk afgestoken.
Wel keurig in lijn met het landelijk gemiddelde (12,7 procent aldus https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/bevallingen)quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef NicolasJoy het volgende:
Grappig, statistieken van 'onze verloskundigepraktijk' vandaag online gezet.
54% jongens, 46% meisjes.
87% ziekenhuis, 13% thuis bevalling.
2535 - 4630 gram.
Namen; Sem / Sophie-Sofie.
Wat weinig thuisbevallingen..
Die van mijn praktijk zijn ook gedeeld, leuk om te lezen!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef NicolasJoy het volgende:
2535 - 4630 gram.
Ik dacht dat Nederland juist bekend stond om de thuisbevallingen dus 13% verbaast mij ook een beetje.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:03 schreef NicolasJoy het volgende:
2535 - 4630 gram.
Yep, ik vond dit ook een prachtig jaar hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:44 schreef SQ het volgende:
Happy new year! Het was een gek, maarb ook een tof jaar. Want het is wel mooi het jaar geweest dat onze prachtige baby's zijn geboren
Nu alquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:24 schreef Donna het volgende:
A had een goed voornemen geloof ik.
Laatste fles om 22:15 en om 6:45 werd ze pas weer wakker!
Noppies sokjes vind ik fijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:23 schreef Seven. het volgende:
Colin moet nieuwe sokken.
Ik had 0-3 maanden van Bambino, dat waren de enige sokken die niet afzakten. Maar die hebben nog geen leuke kleurtjes (beige, okergeel, dat lichtbruine poepkleurtje enzo).
Ik had dus hele leuke sokjes van de Hema in de juiste kleurtjes, maar die zijn heel kort en breed. Dus die blijven ook niet zitten.
Zo heerlijk zeg! Ik was hier vannacht met een baby in de weer die maar moeilijk in slaap kon vallen na een nachtvoeding. Er waren hier knallen, niet normaal meer. Zelfs diep in de nachtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:24 schreef Donna het volgende:
A had een goed voornemen geloof ik.
Laatste fles om 22:15 en om 6:45 werd ze pas weer wakker!
Wibra heeft sokken vergelijkbaar met bambino, in kekke kleurtjes!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:23 schreef Seven. het volgende:
Colin moet nieuwe sokken.
Ik had 0-3 maanden van Bambino, dat waren de enige sokken die niet afzakten. Maar die hebben nog geen leuke kleurtjes (beige, okergeel, dat lichtbruine poepkleurtje enzo).
Ik had dus hele leuke sokjes van de Hema in de juiste kleurtjes, maar die zijn heel kort en breed. Dus die blijven ook niet zitten.
Dat denk ik niet, hij wil niet per se meer drinken. Gelukkig zijn die dagen weer voorbij. Hij is zo zoet de laatste dagen, huilt nauwelijks en is druk bezig met het ontdekken van zijn handjes. Overdag wil hij nauwelijks slapen omdat hij zo enthousiast isquote:Op donderdag 31 december 2020 23:12 schreef Seven. het volgende:
@:MaJo zijn het geen (vroege) regeldagen?
Dit snap ik niet helemaal? Een van de eerste dingen die Aapie deed toen hij uit de buik kwam was niezen, dat kan dan moeilijk aangeleerd zijnquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:50 schreef Seven. het volgende:
Niezen is aangeleerd gedrag, naar het schijnt.
Colin:
Dove mensen maken geen ha en ook geen tsjoe, naar het schijntquote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit snap ik niet helemaal? Een van de eerste dingen die Aapie deed toen hij uit de buik kwam was niezen, dat kan dan moeilijk aangeleerd zijnHij niest sowieso een paar keer per dag
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dove mensen maken geen ha en ook geen tsjoe, naar het schijnt. En extraverte mensen niezen schijnbaar ook harder. Als dat zo is, dan vermoed ik in ieder geval dat Colin extravert is
.
https://www.quest.nl/mens(...)-anderen-heel-zacht/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |