abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 december 2020 @ 20:30:30 #51
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196951422
The Sims _O_
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 21:58:23 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_196953281
Enerverende eerste kerst O+

Welterusten :*
disclaimer
  vrijdag 25 december 2020 @ 21:59:19 #53
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196953299
Welterusten Goud!
Resistance is futile.
pi_196953306
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 21:58 schreef SQ het volgende:

[ afbeelding ]

Mooie foto O+
pi_196953316
Gelukkig kerstfeest allemaal :*
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:16:13 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196953668
Fijne feestdagen mét babytjes O+
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:17:12 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196953690
Ik denk trouwens dat we onze baby minder johannesbroodpitmeel gaan geven, hij heeft vandaag en gisteren niet gepoept en er zit hem duidelijk iets dwars vanavond
Resistance is futile.
pi_196953767
quote:
86s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Seven. het volgende:
Ik denk trouwens dat we onze baby minder johannesbroodpitmeel gaan geven, hij heeft vandaag en gisteren niet gepoept en er zit hem duidelijk iets dwars vanavond
Welke jbpm geef je?
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:20:27 #59
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_196953774
quote:
86s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:17 schreef Seven. het volgende:
Van JPM is bekend dat het de ontlasting kán stoppen. Even de thermometer erin oid? Hier was dat gelijk instant poops :X
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:34:57 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_196954172
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij hield het een uurtje langer vol dan voorspeld. Gisteren geen gehuil meer maar wel veel geslapen. Wel nog leuk kerstfilmpje gemaakt van de kleine man O+

Inclusief babymumvoice :')
Aw dotje! Wat is hij al vocaal joh! Bij goud blijft het bij wat verlegen "urrgghh" geluidjes :D

Smart_ass, lief kerstmoppie O+
disclaimer
  vrijdag 25 december 2020 @ 22:38:12 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_196954252
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 19:52 schreef Hilmo het volgende:
Ah smart wat schattig!
En Seven leuk filmpje. Ik zet veel hogere stemmetjes op naar F haha .

Jullie ook veel wassen zeg maar beddengoed zit er niet zo vaak bij, behalve van oudste die lekt nog wel eens door (en dat nog met luier :X). Maar opruimen doen veel van jullie goed zeg. Ik kan zelf niet tegen chaos in de kledingkast (opvouwen O+ ) en voorraadkast moet geordend zijn. Maar er ontstaat wel altijd troep hier en opruimen lukt me niet want te weinig opbergruimte/teveel spullen ;( probeer het wel wat bij te houden en ik heb ook wel chaos in mijn hoofd bij teveel troep.

Nou dat was de eerste kerstdag. Baby vooral op bed, hem even een keer gedoucht vandaag, en verder spelletjes met oudste gedaan, Sims van 20 jaar geleden gedaan (ooomg :D ) en Kulderzipken met oudste gekeken. O+
Oh klinkt ook leuk!
Wij hebben gesjoeld, dat was echt een kersttraditie in onze familie toen mijn moeder nog leefde. (Gek eigenlijk hoe de meeste tradities meteen door het putje gaan als een moeder wegvalt :o). Mijn oudste was bloedfanatiek. Maar uiteraard was het het vriendje van mijn broer die won, eerste keer dat ie bij ons kerst viert en meteen de winst kapen _O-
disclaimer
pi_196955759
Haha Hilmo, de oude sims! Wat leuk dat je dat met je oudste kunt doen. Jeugdsentiment O+.

Ahh Goud is weer toe aan een slaapje. Eerste kerst is natuurlijk ook wel heel hertig :P.
En sjoelen wat leuk, kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb :D.
  vrijdag 25 december 2020 @ 23:40:04 #63
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196955805
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Van JPM is bekend dat het de ontlasting kán stoppen. Even de thermometer erin oid? Hier was dat gelijk instant poops :X
Yep, we wilden even zeker weten dat hij geen koorts had. Er kwam een enorme lading uit en onze kleine man heeft niet meer gejammerd vanwege ongemak. Wel vanwege honger :Y) . Hij had de hele dag al een beetje reflux dus de laatste fles maar zonder JBPM gegeven. Er kwam niet ineens veel meer terug of zo. Maar eens kijken zonder JBPM.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 23:40:55 #64
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196955837
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Welke jbpm geef je?
Die van de Kruidvat.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 23:49:05 #65
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196956014
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 22:38 schreef SQ het volgende:

[..]

Oh klinkt ook leuk!
Wij hebben gesjoeld, dat was echt een kersttraditie in onze familie toen mijn moeder nog leefde. (Gek eigenlijk hoe de meeste tradities meteen door het putje gaan als een moeder wegvalt :o). Mijn oudste was bloedfanatiek. Maar uiteraard was het het vriendje van mijn broer die won, eerste keer dat ie bij ons kerst viert en meteen de winst kapen _O-
Gezellig O+
Resistance is futile.
  zaterdag 26 december 2020 @ 00:03:48 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196956300
Wij vieren morgen pas bij mijn schoonouders, vandaag alleen films gekeken en geknuffeld met Colin O+ .

M'n ouders en zusje zaten bij m'n zus. Geen idee wat m'n broer gedaan heeft. Ik heb iedereen maar vrolijk kerstfeest gewenst in de groepsapp. Eigenlijk heel raar hoe het gelopen is aan mijn kant van de familie. Ik voel me buitengesloten omdat er domweg heel raar gecommuniceerd is. M'n moeder wilde eerst wel en toen toch niet iets met z'n allen doen. Daarna ineens een berichtje dat zij naar m'n oudste zus gaan. Dus ik heb m'n jongste zusje uitgenodigd omdat zij onverwachts alleen is met de kerst maar blijkbaar was m'n oudste zus me net voor met de uitnodiging.

Er werd in de groepsapp in ieder geval smakelijk gelachen om een man waar ik 25 jaar geleden als jonge puber 3 weken verkering mee had. Dus ik zit ook met het gevoel dat ze mij er lekker doorgehaald hebben met z'n allen.

En wat vooral dan boven komt drijven.. wilde dan niemand kerst vieren met hun verse kleinzoon en neefje Colin?

Je merkt het al.. een hoop oud zeer. Veel stof tot nadenken. En ik blijf niet meer dom zitten met dit verdriet. Volgende week maar gewoon kenbaar maken dat ik dit eigenlijk best kwetsend vind. De zoveelste keer dat ik met Colin naar hun toe ga (om de week wel een keertje, andersom is het verkeer heel wat minder).

Gelukkig heb ik fantastische schoonouders O+. En daar ga ik morgen volop van genieten.
Resistance is futile.
pi_196956665
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:03 schreef Seven. het volgende:
Wij vieren morgen pas bij mijn schoonouders, vandaag alleen films gekeken en geknuffeld met Colin O+ .

M'n ouders en zusje zaten bij m'n zus. Geen idee wat m'n broer gedaan heeft. Ik heb iedereen maar vrolijk kerstfeest gewenst in de groepsapp. Eigenlijk heel raar hoe het gelopen is aan mijn kant van de familie. Ik voel me buitengesloten omdat er domweg heel raar gecommuniceerd is. M'n moeder wilde eerst wel en toen toch niet iets met z'n allen doen. Daarna ineens een berichtje dat zij naar m'n oudste zus gaan. Dus ik heb m'n jongste zusje uitgenodigd omdat zij onverwachts alleen is met de kerst maar blijkbaar was m'n oudste zus me net voor met de uitnodiging.

Er werd in de groepsapp in ieder geval smakelijk gelachen om een man waar ik 25 jaar geleden als jonge puber 3 weken verkering mee had. Dus ik zit ook met het gevoel dat ze mij er lekker doorgehaald hebben met z'n allen.

En wat vooral dan boven komt drijven.. wilde dan niemand kerst vieren met hun verse kleinzoon en neefje Colin?

Je merkt het al.. een hoop oud zeer. Veel stof tot nadenken. En ik blijf niet meer dom zitten met dit verdriet. Volgende week maar gewoon kenbaar maken dat ik dit eigenlijk best kwetsend vind. De zoveelste keer dat ik met Colin naar hun toe ga (om de week wel een keertje, andersom is het verkeer heel wat minder).

Gelukkig heb ik fantastische schoonouders O+. En daar ga ik morgen volop van genieten.
Wat naar meis. Even een hele dikke virtuele corona-proof knuffel voor jou. ♥️

Fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt :*
  zaterdag 26 december 2020 @ 00:33:37 #68
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196957018
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat naar meis. Even een hele dikke virtuele corona-proof knuffel voor jou. ♥️

Fijn dat je zulke lieve schoonouders hebt :*
Lief, dankjewel :)
Resistance is futile.
pi_196957430
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij hield het een uurtje langer vol dan voorspeld. Gisteren geen gehuil meer maar wel veel geslapen. Wel nog leuk kerstfilmpje gemaakt van de kleine man O+

Inclusief babymumvoice :')
Wahoeeeeee, haha! Heerlijk. Mickey heeft vergelijkbare kreten O+

Hier ook lekker geslapen dat hij heeft! We lijken een ritme te vinden O+

Fijne feestdagen allemaal!
pi_196957500
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:03 schreef Seven. het volgende:

-O- ik snap je gevoel heel goed. Goed dat je er niet mee blijft lopen.
  zaterdag 26 december 2020 @ 01:51:11 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196958316
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:54 schreef tpopml het volgende:

[..]

-O- ik snap je gevoel heel goed. Goed dat je er niet mee blijft lopen.
Ik ben blij dat niemand me voor gek verklaard :D .

Ik ga maandag bij m'n zus langs (plan was al gemaakt) en dan geef ik gewoon rustig aan dat ik haar niks kwalijk neem maar dat deze gang van zaken er bij mij toe leidt dat ik me buitengesloten voel, en dat ik het gevoel heb dat ik uitgelachen word.

Het stukje over de eerste kerst van mijn zoon vind ik wat lastiger. Ik denk niet dat ze kwade bedoelingen hebben, maar ze hadden hier best wat bewuster mee om kunnen gaan.
Resistance is futile.
pi_196959173
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die van de Kruidvat.
Daar hebben wij ook negatieve ervaringen mee. Je kunt beter bij de tuinen 100% kopen. In die van kruidvat zit maar 1/3 effectief jbpm, de rest zijn toevoegingen.
  zaterdag 26 december 2020 @ 06:17:41 #73
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196959188
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 06:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Daar hebben wij ook negatieve ervaringen mee. Je kunt beter bij de tuinen 100% kopen. In die van kruidvat zit maar 1/3 effectief jbpm, de rest zijn toevoegingen.
Ik zal er eens naar kijken :)
Resistance is futile.
pi_196959637
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 21:58 schreef SQ het volgende:

[ afbeelding ]

O+ !
Protège moi de mes désirs.
pi_196959656
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 december 2020 00:03 schreef Seven. het volgende: x
Dit zijn geen leuke dingen, vooral niet als je net een kindje hebt gekregen.
Wat goed dat je dit kenbaar gaat maken. Alles beter dan hiermee rond blijven lopen en het keer op keer blijven malen. :*

Heb vaker gelezen dat je fijne schoonouders hebt. Dat is al een grote trootst! Veel plezier vandaag. :*
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')