abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2020 @ 20:54:42 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196911124
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:50 schreef SQ het volgende:

[..]

Aw, arm sneutje :*
Ook de moeder is een sneutje, die moet best nodig naar de wc :{
Resistance is futile.
pi_196911143
quote:
8s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:42 schreef Seven. het volgende:
En zijn er nog meer mensen met Samsung apparatuur? Mijn droger lepelt net weer een tingel-liedje van een minuut op om aan te duiden dat 'ie aandacht wil. :(

Was kan wel wachten. Ik heb hier een lief jochie die alleen nog maar mama wil. Al helpt de zetpil wel.

[ afbeelding ]

oO<
Aahw Colin! O+ Hopelijk voelt ie zich snel weer beter. Hij heeft zijn vaccinaties gehad zei je toch?

Hier ook Samsung wasmachine en droger. Ene keer lijkt het deuntje aanzienlijk langer dan andere keren.. vraag me af of het aan het wasprogramma ligt.

En qua was: eens in de week handdoeken, eens in de week licht, eens in de week donker en zo’n 2/3x per week was ik Bubbles’ dingetjes ^O^ .
pi_196911205
quote:
En zijn er nog meer mensen met Samsung apparatuur? Mijn droger lepelt net weer een tingel-liedje van een minuut op om aan te duiden dat 'ie aandacht wil. :(

Was kan wel wachten. Ik heb hier een lief jochie die alleen nog maar mama wil. Al helpt de zetpil wel.

[ afbeelding ]

oO<
Ahhh ;(
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 23 december 2020 @ 20:57:39 #29
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196911212
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 20:55 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Aahw Colin! O+ Hopelijk voelt ie zich snel weer beter. Hij heeft zijn vaccinaties gehad zei je toch?

Hier ook Samsung wasmachine en droger. Ene keer lijkt het deuntje aanzienlijk langer dan andere keren.. vraag me af of het aan het wasprogramma ligt.

En qua was: eens in de week handdoeken, eens in de week licht, eens in de week donker en zo’n 2/3x per week was ik Bubbles’ dingetjes ^O^ .
Klopt! 1e DKTP. Ik ben wel benieuwd of het vaccinatieprogramma in de VS hetzelfde werkt?

Heb jij ook dat liedje dat halverwege eindigt? :(
Resistance is futile.
pi_196911323
Ohh misschien is dat het dan! Ja want soms is het deuntje langer dan andere keren :P.

Ik heb het laatst vergeleken maar volgens mij is het vaccinatieprogramma vrijwel hetzelfde. Alleen hier beginnen ze dus met 2 maanden ipv 3, Bubbles heeft oa die dktp al gehad. Heeft veel geslapen en was een beetje huilerig de dagen erna maar dat was het wel.
  woensdag 23 december 2020 @ 22:14:41 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_196913598
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2020 21:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ohh misschien is dat het dan! Ja want soms is het deuntje langer dan andere keren :P.

Ik heb het laatst vergeleken maar volgens mij is het vaccinatieprogramma vrijwel hetzelfde. Alleen hier beginnen ze dus met 2 maanden ipv 3, Bubbles heeft oa die dktp al gehad. Heeft veel geslapen en was een beetje huilerig de dagen erna maar dat was het wel.
Ja hier is die 2 maanden dktp dus al grotendeels vervangen door het vaccin aan de moeder te geven tijdens de zwangerschap. Daarom hoeft Goud ook pas begin januari :)
disclaimer
pi_196913929
Ik heb die vaccinatie tijdens mijn zwangerschap inderdaad ook gehad, dus geen idee waarom ze ‘m hier bij 2 maanden geven ipv 3. Ze zijn hier sowieso nogal van het zekere voor het onzekere heb ik het idee :') .
pi_196914928
quote:

[ afbeelding ]

oO<
Awwwh!!! Was het bij Colin ook eerst niets aan de hand, en na een paar uur 180 graden gedraaid: sirene?!?!
pi_196915463
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb die vaccinatie tijdens mijn zwangerschap inderdaad ook gehad, dus geen idee waarom ze ‘m hier bij 2 maanden geven ipv 3. Ze zijn hier sowieso nogal van het zekere voor het onzekere heb ik het idee :') .
Wellicht ivm rechtzaken? :@
Toen ik in de VS op vakantie was moest ik even wennen aan de reclames voor medicijnen en advocaten :+

Loempia mag morgen voor zijn vaccinaties. Ben benieuwd.

Opsommen: stofzuigen bijna dagelijks (snoerloze stofzuiger), dweilen veel te weinig, wassen minimaal 5x per week. Strijken nooit. De kraam bij de oudste zei dat ongestreken hydrofielen beter absorberen. Nooit nagezocht of het waar is, maar ik neem het graag voor waar aan *)
pi_196916776
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 22:58 schreef tpopml het volgende:

[..]

Awwwh!!! Was het bij Colin ook eerst niets aan de hand, en na een paar uur 180 graden gedraaid: sirene?!?!
Yep ^O^ . Hij heeft wel lekker geslapen van half 9 tot 12. Toen voelde hij zich beduidend beter. Maar slechts 100ml gedronken dus waarschijnlijk over een uurtje weer wakker :P .
Resistance is futile.
pi_196916779
Succes @Miezziej !
Resistance is futile.
pi_196916850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 23:17 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wellicht ivm rechtzaken? :@
Toen ik in de VS op vakantie was moest ik even wennen aan de reclames voor medicijnen en advocaten :+

Loempia mag morgen voor zijn vaccinaties. Ben benieuwd.

Opsommen: stofzuigen bijna dagelijks (snoerloze stofzuiger), dweilen veel te weinig, wassen minimaal 5x per week. Strijken nooit. De kraam bij de oudste zei dat ongestreken hydrofielen beter absorberen. Nooit nagezocht of het waar is, maar ik neem het graag voor waar aan *)
Ik denk inderdaad ook ivm rechtszaken ja. Ja die medicijnreclames.. blijkbaar is rechtstreeks reclame maken voor medicijnen ook alleen in de VS en Nieuw Zeeland toegestaan. En dan noemen ze er ook direct alle mogelijke bijwerkingen bij, dus ik vraag me dan altijd af hoe effectief die reclames zijn haha.

Ahh succes met Loempia morgen! Ik heb ‘m gemist gisteren bij bfd :P.

Wij hebben trouwens een camera boven Bubbles’ bed waar ook geluid uit komt en die whitenoise.. lijkt wel magie! Werkt altijd!
pi_196920164
Hoe betrouwbaar is de manier van een baby wegen door eerst samen en daarna alleen op een weegschaal te staan? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 24 december 2020 @ 10:45:42 #39
149959 SQ
snelle trees
pi_196920419
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoe betrouwbaar is de manier van een baby wegen door eerst samen en daarna alleen op een weegschaal te staan? :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier zat ie er rond de 400 gram naast toen. Maar ze groeit zo te zien wel lekker!
disclaimer
pi_196921120
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:45 schreef SQ het volgende:

[..]

Hier zat ie er rond de 400 gram naast toen. Maar ze groeit zo te zien wel lekker!
Thanks! Denk ook dat het zo iets zal zijn. :9
  Moderator/colorchick donderdag 24 december 2020 @ 12:24:37 #41
382129 crew  Donna
pi_196922035
Heerlijk hoor!!
A is nu 4.4 kilo O+
pi_196924763
Groei lekker door dan DUMAN!

Hier iets met fokwet en grootste volgescheten luier tot nu toe. Mevrouw had het dan ook 24 uur lang opgespaard.

Bleef deze keer dus niet netjes allemaal in de luier :P.
pi_196929134
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 01:13 schreef Seven. het volgende:

[..]

Yep ^O^ . Hij heeft wel lekker geslapen van half 9 tot 12. Toen voelde hij zich beduidend beter. Maar slechts 100ml gedronken dus waarschijnlijk over een uurtje weer wakker :P .
Arm schaapje! Is je voorspelling uitgekomen? En hoe gaat het vandaag?
pi_196938261
-

[ Bericht 99% gewijzigd door BellaaElisa op 25-12-2020 08:51:32 (Sorry moest in het dreumes topic... ) ]
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:03:30 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196943553
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 20:02 schreef tpopml het volgende:

[..]

Arm schaapje! Is je voorspelling uitgekomen? En hoe gaat het vandaag?
Hij hield het een uurtje langer vol dan voorspeld. Gisteren geen gehuil meer maar wel veel geslapen. Wel nog leuk kerstfilmpje gemaakt van de kleine man O+

Inclusief babymumvoice :')
Resistance is futile.
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:06:41 #46
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196943633
Wij liggen heel kerstig in bed te chillen. Zo maar eens douchen en foute kerstfilms opzetten. Fijne kerstdagen allemaal! >:O ~:)
Resistance is futile.
pi_196948195
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hij hield het een uurtje langer vol dan voorspeld. Gisteren geen gehuil meer maar wel veel geslapen. Wel nog leuk kerstfilmpje gemaakt van de kleine man O+

Inclusief babymumvoice :')
Aaahhh wat een liefje! Hij begint ook goed mondig te worden, leuk is dat he. Ik klink trouwens precies zoals jij op camera haha :') .

Fijne feestdagen iedereen :*

SPOILER
  vrijdag 25 december 2020 @ 18:43:10 #48
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196949771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 16:58 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Aaahhh wat een liefje! Hij begint ook goed mondig te worden, leuk is dat he. Ik klink trouwens precies zoals jij op camera haha :') .

Fijne feestdagen iedereen :*

SPOILER
En SQ ook,volgens mij :D

Bubbles in d'r badjasje O+
Resistance is futile.
pi_196949892
Aaaah Seven. , het allerliefste cadeau onder de boom. O+ Je klinkt precies zoals ik had verwacht, haha.

Bubbles is ook heel lief O+

Fijne feestdagen allemaal! ~:) >:O
pi_196950737
Ah smart wat schattig!
En Seven leuk filmpje. Ik zet veel hogere stemmetjes op naar F haha .

Jullie ook veel wassen zeg maar beddengoed zit er niet zo vaak bij, behalve van oudste die lekt nog wel eens door (en dat nog met luier :X). Maar opruimen doen veel van jullie goed zeg. Ik kan zelf niet tegen chaos in de kledingkast (opvouwen O+ ) en voorraadkast moet geordend zijn. Maar er ontstaat wel altijd troep hier en opruimen lukt me niet want te weinig opbergruimte/teveel spullen ;( probeer het wel wat bij te houden en ik heb ook wel chaos in mijn hoofd bij teveel troep.

Nou dat was de eerste kerstdag. Baby vooral op bed, hem even een keer gedoucht vandaag, en verder spelletjes met oudste gedaan, Sims van 20 jaar geleden gedaan (ooomg :D ) en Kulderzipken met oudste gekeken. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')