Jezus wat kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik drink ook geen en koffie meer, ik leeft op spa rood!
Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed gansje, ik ben trots op jou!
En jezelf met oud en nieuw weer volgieten met champagne en vetmesten met oliebollen en appelflappen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
Middagbagger. Prima Kerst gehad, pens vol, kilo's er bij en morgen weer terug naar de orde van de dag.
Yes, en heb wat mooie witte wijntjes liggen. En Appelbeignets die gaan er zeker komenquote:Op zondag 27 december 2020 17:13 schreef stokj het volgende:
[..]
En jezelf met oud en nieuw weer volgieten met champagne en vetmesten met oliebollen en appelflappen?
Klinkt allemaal goed!quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yes, en heb wat mooie witte wijntjes liggen. En Appelbeignets die gaan er zeker komen![]()
Wat zijn jouw plannen stokmans ?
Ga je zelf maken?quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yes, en heb wat mooie witte wijntjes liggen. En Appelbeignets die gaan er zeker komen![]()
Wat zijn jouw plannen stokmans ?
Hier ook niet veel. Ik zag, toen ik vanochtend de paleistuin in keek, dat er een dixie in was gewaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier ook niet veel. Ik zag, toen ik vanochtend de paleistuin in keek, dat er een dixie in was gewaaidWat is een dixie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brokjes neergezet , en ik zag haar een paar dagen geleden en heb haar toen blikvoer gegevenquote:Op zondag 27 december 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzzie puzzie miauw miauw, heb je ook aan je zwerfkat gedacht deze kerst?
Zo een toilet die ze meestal neerzetten voor mensen die in de bouw werken. Je kan het ook huren voor evenementen etc. Wat ik me wel afvraag is waar al die dralla en plas naartoe gaat of dat het daar ergens wordt bewaardquote:
Nice nice! Ik ben mijn wandelkat niet meer tegengekomen, al 1,5 week volgens mij niet.quote:Op zondag 27 december 2020 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brokjes neergezet , en ik zag haar een paar dagen geleden en heb haar toen blikvoer gegeven
Dat komt vaak voor bij kattenquote:Op zondag 27 december 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice! Ik ben mijn wandelkat niet meer tegengekomen, al 1,5 week volgens mij niet.
Oh, een mobiele toiletquote:Op zondag 27 december 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een toilet die ze meestal neerzetten voor mensen die in de bouw werken. Je kan het ook huren voor evenementen etc. Wat ik me wel afvraag is waar al die dralla en plas naartoe gaat of dat het daar ergens wordt bewaard
Ik heb genoten en nee, ik heb geen seks gehadquote:Op zondag 27 december 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha dat is wel mooi meegenomen! Heb je kunnen genieten van de kerstdagen? Heb je 'gegeten'![]()
?
Njea, normaal zie ik hem wel. Misschien is hij binnen, de vorige keer dat ik hem zag had hij het koud.quote:
HAHAHA jammerquote:Op zondag 27 december 2020 17:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb genoten en nee, ik heb geen seks gehad
Germ!! Hoe weet je dat?quote:Op zondag 27 december 2020 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, normaal zie ik hem wel. Misschien is hij binnen, de vorige keer dat ik hem zag had hij het koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |