Dan kom i wel niet logerenquote:
Nee puzzie wil nietquote:
Ze deed het laatst wel bij mijquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh!! Ik verheug me er juist op dat hij komt logeren
Tem je hem dan als hij een etter is?quote:Op maandag 28 december 2020 20:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is schattig en soms een etter
Niet nodigquote:Op maandag 28 december 2020 20:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Tem je hem dan als hij een etter is?
Ik moet je helaas teleurstellenquote:Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat ben je zeker.
Ben je tegelijkertijd ook een meesteres?
_Oquote:Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat ben je zeker.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja dat ben je zeker.
Oh nee hoor, vroeg me het gewoon af. Sommige bitches zijn ook meesteressen. De tandeloze heks is er één en Conchita van de DNB was er ook één voordat ze werd gesnapt.quote:Op maandag 28 december 2020 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen
Njea, ik heb er niks mee. Beetje iemands slaaf zijn. Dat past niet bij mijquote:Op maandag 28 december 2020 20:22 schreef puzziepie het volgende:
Daar geilen jonge jongetjes vast op
Echt .... de personen waar jij het over hebt...is mij vaak een raadselquote:Op maandag 28 december 2020 20:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh nee hoor, vroeg me het gewoon af. Sommige bitches zijn ook meesteressen. De tandeloze heks is er één en Conchita van de DNB was er ook één voordat ze werd gesnapt.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt .... de personen waar jij het over hebt...is mij vaak een raadsel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 december 2020 20:30 schreef stokj het volgende:
[..]Tering!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Bahquote:Op maandag 28 december 2020 21:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een rel toen bij de DNB. Maar wel goed gespeeld door haar.
Ziet er wel vies uit ja, soms zo vies dat je jezelf afvroeg hoe het kwam dat ze nog gezond was (misschien was het schijn).quote:
Ik ken haar gelukkig nietquote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ziet er wel vies uit ja, soms zo vies dat je jezelf afvroeg hoe het kwam dat ze nog gezond was (misschien was het schijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |