Spannondquote:Op maandag 28 december 2020 09:49 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Hoop met je mee !
[..]
Misschien wel, twijfel nog een beetje.
Jaquote:Op maandag 28 december 2020 10:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ik vind het fijn om naar ze te kijken maar als zo een beest hier zou rondlopen zou ik alleen maar niezen en hoesten. Het is dat ik dan buiten ben en er genoeg frisse lucht is.
Oh jee, achja, al spelenderwijs en uitproberen kom je erachter hoe je mobieltje werkt. Vooral blijven proberen.
Ja, als ik deze kat of katten zie en ik kan een foto maken dan probeer ik dat. Vind het wel leuk ook. Maar ik ga niet achter dat beest aanrennen als het wegrent als ik een foto wil maken, want dan wilt het blijkbaar niet op de foto.
HAHA puberkat. Heeft een puberkat ook puberstreken?
quote:Op maandag 28 december 2020 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan altijd beter ,maar ik leef nog :
Dit wordt ook een raar jaar denk ik...corona gedoe .quote:
Mja.quote:Op maandag 28 december 2020 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit wordt ook een raar jaar denk ik...corona gedoe .
maar gelukkig worden de dagen weer langer en hopelijk straks ook warmer
Ookquote:Op maandag 28 december 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat doet een kat in de pubertijd dan zoal? Achter poesjes aanrennen
Jij bent ook geen kat toch?quote:Op maandag 28 december 2020 17:16 schreef stokj het volgende:
Persoonlijk ren ik niet achter mensen. Zoals F. Underwood ooit zei: "ik ren niet achter mensen, mensen rennen achter mij aan. Ik doe niet aan wachten, mensen wachten maar op mij."
Tuuk!quote:Op maandag 28 december 2020 17:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, ik ben namelijk een HoS
Ben je al voorbereid voor oud en nieuw?
HAHA, misschien wel, misschien nietquote:Op maandag 28 december 2020 17:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk!
Bij de AH toch?
Ineens viel het kwartje![]()
Ik pas op de kat
Met je geh0sselquote:Op maandag 28 december 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA, misschien wel, misschien niet
Oh ja, je oppaskat. Is het een bijzonder soort raskat?
HAHA, ik heb nooit in het openbaar gehosseld moet ik zeggen. Hou daar ook niet zo vanquote:Op maandag 28 december 2020 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met je geh0ssel![]()
Nee maar hij is wel zo gek als een deur ..maf beest
Nee joh!! Ik verheug me er juist op dat hij komt logerenquote:Op maandag 28 december 2020 18:07 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA, ik heb nooit in het openbaar gehosseld moet ik zeggen. Hou daar ook niet zo van
Ohjee, dat klinkt alsof je een heftige tijd tegemoet gaat met dat beestje
Mag ik ook komen logerenquote:Op maandag 28 december 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh!! Ik verheug me er juist op dat hij komt logeren
Eentje is krolsquote:
Erg hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |