Jezus wat kutquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:45 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Ik drink ook geen en koffie meer, ik leeft op spa rood!
Thanks!quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed gansje, ik ben trots op jou!
En jezelf met oud en nieuw weer volgieten met champagne en vetmesten met oliebollen en appelflappen?quote:Op zondag 27 december 2020 14:41 schreef Ynnad_Er het volgende:
Middagbagger. Prima Kerst gehad, pens vol, kilo's er bij en morgen weer terug naar de orde van de dag.
Yes, en heb wat mooie witte wijntjes liggen. En Appelbeignets die gaan er zeker komenquote:Op zondag 27 december 2020 17:13 schreef stokj het volgende:
[..]
En jezelf met oud en nieuw weer volgieten met champagne en vetmesten met oliebollen en appelflappen?
Klinkt allemaal goed!quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yes, en heb wat mooie witte wijntjes liggen. En Appelbeignets die gaan er zeker komen![]()
Wat zijn jouw plannen stokmans ?
Ga je zelf maken?quote:Op zondag 27 december 2020 17:20 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Yes, en heb wat mooie witte wijntjes liggen. En Appelbeignets die gaan er zeker komen![]()
Wat zijn jouw plannen stokmans ?
Hier ook niet veel. Ik zag, toen ik vanochtend de paleistuin in keek, dat er een dixie in was gewaaidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier ook niet veel. Ik zag, toen ik vanochtend de paleistuin in keek, dat er een dixie in was gewaaidWat is een dixie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brokjes neergezet , en ik zag haar een paar dagen geleden en heb haar toen blikvoer gegevenquote:Op zondag 27 december 2020 17:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Puzzie puzzie miauw miauw, heb je ook aan je zwerfkat gedacht deze kerst?
Zo een toilet die ze meestal neerzetten voor mensen die in de bouw werken. Je kan het ook huren voor evenementen etc. Wat ik me wel afvraag is waar al die dralla en plas naartoe gaat of dat het daar ergens wordt bewaardquote:
Nice nice! Ik ben mijn wandelkat niet meer tegengekomen, al 1,5 week volgens mij niet.quote:Op zondag 27 december 2020 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Brokjes neergezet , en ik zag haar een paar dagen geleden en heb haar toen blikvoer gegeven
Dat komt vaak voor bij kattenquote:Op zondag 27 december 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice! Ik ben mijn wandelkat niet meer tegengekomen, al 1,5 week volgens mij niet.
Oh, een mobiele toiletquote:Op zondag 27 december 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een toilet die ze meestal neerzetten voor mensen die in de bouw werken. Je kan het ook huren voor evenementen etc. Wat ik me wel afvraag is waar al die dralla en plas naartoe gaat of dat het daar ergens wordt bewaard
Ik heb genoten en nee, ik heb geen seks gehadquote:Op zondag 27 december 2020 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha dat is wel mooi meegenomen! Heb je kunnen genieten van de kerstdagen? Heb je 'gegeten'![]()
?
Njea, normaal zie ik hem wel. Misschien is hij binnen, de vorige keer dat ik hem zag had hij het koud.quote:
HAHAHA jammerquote:Op zondag 27 december 2020 17:59 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb genoten en nee, ik heb geen seks gehad
Germ!! Hoe weet je dat?quote:Op zondag 27 december 2020 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, normaal zie ik hem wel. Misschien is hij binnen, de vorige keer dat ik hem zag had hij het koud.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo een toilet die ze meestal neerzetten voor mensen die in de bouw werken. Je kan het ook huren voor evenementen etc. Wat ik me wel afvraag is waar al die dralla en plas naartoe gaat of dat het daar ergens wordt bewaard
Vind ik niet jammer, anders was het wel gebeurd. Haha!quote:Op zondag 27 december 2020 18:00 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA jammer
Maar wel fijn dat je hebt genoten.
quote:Op zondag 27 december 2020 18:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Vind ik niet jammer, anders was het wel gebeurd. Haha!
En jij ook genoten?
Op kerstdag toch gewerkt?quote:Op zondag 27 december 2020 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]Haha
Jawel, zoals gewoonlijk niet veel bijzonders. Dossiertjes komen en gaan, handtekeningetje hier en daar. En wel een vegetarische rollade gegeten.
Het is gewoon een groot chemisch toilet. Hoe denk je dan dat dat werktquote:Op zondag 27 december 2020 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja is toch niet fris als ze alles daar in die toilet zelf opslaan
Bibberde hij dan?quote:Op zondag 27 december 2020 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij heeft kippenvel, zie die haartjes die zo uitsteken.
[ afbeelding ]
Hopelijk niet misselijkmakend. Een keer reisde ik per trein en moest dringend plassen.quote:Op zondag 27 december 2020 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is gewoon een groot chemisch toilet. Hoe denk je dan dat dat werkt
Jawel, maar niet veel hoor. Wat papierwerk. Geen afspraken. Vanaf morgen weer aan de bak. Gelukkig wel vanuit huis.quote:
quote:
Werkt dat niet zo bij dieren zoals bij mensen dat ze kippenvel krijgen als ze het koud hebben? Ik heb geen dier héquote:
Bibberde hij? Dat zegt meerquote:Op zondag 27 december 2020 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Werkt dat niet zo bij dieren zoals bij mensen dat ze kippenvel krijgen als ze het koud hebben? Ik heb geen dier hé
Als ik eraan terugdenk dan weet ik het niet zeker maar dan zou ik eerder zeggen dat hij niet bibberde. Wel miauwde hij heel eventjes heel zacht en zielig.quote:Op zondag 27 december 2020 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bibberde hij? Dat zegt meer![]()
Hij ziet er niet uit alsof hij het koud heeft
Katten zijn top acteursquote:Op zondag 27 december 2020 18:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Als ik eraan terugdenk dan weet ik het niet zeker maar dan zou ik eerder zeggen dat hij niet bibberde. Wel miauwde hij heel eventjes heel zacht en zielig.
Zo vaak en ik tuinde er met open ogen inquote:Op zondag 27 december 2020 18:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben ze jou weleens in de maling genomen?
Hahaquote:Op zondag 27 december 2020 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo vaak en ik tuinde er met open ogen in
Ja, helaas mag ik ze niet. Ze triggeren mijn allergiequote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh, daarom zijn katten zo leuk
Oh jeetjequote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, helaas mag ik ze niet. Ze triggeren mijn allergie
Hoop met je mee !quote:Op zondag 27 december 2020 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed!
Ik heb geen plannen. Ik laat alles op mij afkomen. Ik zal de avond wel volmaken met Netflix, Payday2, mijn dossiers of iets anders. Hoop dat ik niet al te moe ben die dag
Misschien wel, twijfel nog een beetje.quote:
Haha ik vind het fijn om naar ze te kijken maar als zo een beest hier zou rondlopen zou ik alleen maar niezen en hoesten. Het is dat ik dan buiten ben en er genoeg frisse lucht is.quote:Op zondag 27 december 2020 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jeetje![]()
Je hebt duidelijk wel iets met ze ..de foto's van wat poezenvrienden in jouw omgeving zeggen genoeg![]()
Ik heb een nieuw mobieltje en dat is een dramaIk heb nog geen idee hoe mijn camera werkt , die paar foto's die ik heb gemaakt zijn bagger . En op dit moment ben ik te ongeduldig om me in te lezen in alles
Maar zodra dat wat beter gaat hoop ik haar weer op de foto te krijgen
Donderdag komt de puberkat van mijn zoon een paar dagen bij mij logeren
![]()
![]()
Maar blijf vooral foto's maken , ik vind dat tof!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |