Pleur op, je weet toch welke doelgroep ik bedoel.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:52 schreef soeverein het volgende:
[..]
Wat heeft veganisme hiermee te maken?
Dus in een topic over een militaire missie waar of dingen fout zijn gegaan of een journalist broddel werk heeft afgeleverd ga jij jou beperkt voor oordelen over een levens overtuiging delen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 02:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pleur op, je weet toch welke doelgroep ik bedoel.
Degene die niet kunnen:
Naaien
Koken
Vechten
Leren
Accepteren
En kunnen liefhebben
Ik heb inderdaad heel groot Lee Towers op mijn rug staan...quote:Op vrijdag 25 december 2020 04:27 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Ordinair ding ben je.
Heb je ergens een tattoo van een schorpioen of ander clichée gezet..?
Oorlogsmisdaden gebeuren toch gewoon? waarom het gevoel dat wij daar niet aan meedoen?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn papa had ook gereageerd op de oproep van de trouw journalist, maar zijn brief en die van honderden anderen was niet interessant genoeg om te publiceren blijkbaar. Er is een reden dat defensie zegt dat deze persoon het zich heeft kunnen inbeelden. Al is het wellicht niet handig om het zo te zeggen voor een publiek die het hele jaar niet aan defensie heeft gedacht tot er weer wat te zeiken is.
Wat een kneusquote:Op donderdag 24 december 2020 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, Dieuwertje Kuijpers heeft hem alvast gefileerd op de Twitters...
[ twitter ]
De wens lijkt de vader van de gedachte bij de Nederlandse kwaliteitsmedia. Komt er ook een rectificatie oid wanneer dit niet meer blijkt dan natte wind van een fantast?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup, Dieuwertje Kuijpers heeft hem alvast gefileerd op de Twitters...
[ twitter ]
dat zegt niemand, het gaat meer om het idee dat ze er moeten zijn want daaromquote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden gebeuren toch gewoon? waarom het gevoel dat wij daar niet aan meedoen?
Persoonlijke ervaringen met de mensen die met Afghanistan betrokken waren en helemaal aan de top stonden. Genoeg dingen gehoord over dingen die fout gingen, maar helemaal niks over oorlogsmisdaden. Natuurlijk heb je voor oorlogsmisdrijven maar 1 patrouille nodig die tegen de orders in een gezinnetje over de kling jaagt, maar ik weet genoeg van de top om te weten dat die daar niet waren om zoveel mogelijk burgers te vermoorden en dat Nederlanders hun best hebben gedaan om de hoeveelheid doden onder Afghanen omlaag te krijgen. Als die ene patrouille er wel was, dan waren er genoeg mogelijkheden voor een van de leden om het toen te melden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oorlogsmisdaden gebeuren toch gewoon? waarom het gevoel dat wij daar niet aan meedoen?
Natuurlijk, maar die rectificatie heeft een veel kleiner bereik en wat blijft hangen is dat Nederlandse militairen persoonlijk burgers hebben lopen executeren.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:52 schreef detaris het volgende:
[..]
De wens lijkt de vader van de gedachte bij de Nederlandse kwaliteitsmedia. Komt er ook een rectificatie oid wanneer dit niet meer blijkt dan natte wind van een fantast?
Oorlogsmisdaden hoeven dan ook niet gestuurd te zijn vanuit de top.quote:Op zaterdag 26 december 2020 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen met de mensen die met Afghanistan betrokken waren en helemaal aan de top stonden. Genoeg dingen gehoord over dingen die fout gingen, maar helemaal niks over oorlogsmisdaden. Natuurlijk heb je voor oorlogsmisdrijven maar 1 patrouille nodig die tegen de orders in een gezinnetje over de kling jaagt, maar ik weet genoeg van de top om te weten dat die daar niet waren om zoveel mogelijk burgers te vermoorden en dat Nederlanders hun best hebben gedaan om de hoeveelheid doden onder Afghanen omlaag te krijgen. Als die ene patrouille er wel was, dan waren er genoeg mogelijkheden voor een van de leden om het toen te melden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |