Helemaal eens!quote:Op woensdag 23 december 2020 11:11 schreef Lenny77 het volgende:
Een blik in de ogen, de manier van lachen, lichaamshouding.
Een stem die mooi klinkt en vooral: wat die stem zegt!
Wat bedoel je dan met lichaam? Een lekker lijf?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:58 schreef colivo het volgende:
Ik vind het lichaam het belangrijkste, daarna uitstraling. Ik hou van een beetje afwijkend. Veel mensen die lijken tegenwoordig zo enorm op elkaar (misschien ligt dat aan mij), ik heb bv een aantal studentes hier om de hoek wonen. En als ik die bij hun huis zie dan groet ik ze, maar als ik ze in de sportschool of op straat tegen zou komen zou ik ze niet herkennen.
Dit.. fysiek is nodig voor de sexuele aantrekkingskracht, maar kan tot op zekere hoogte gecompenseerd worden met personality.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met lichaam? Een lekker lijf?
Ik vind uitstraling veel mooier. Het lekkerste lijf met de verkeerde of zonder uitstraling zegt mij niets. Het lichaam met gebreken maar hopen uitstraling is vanzelf mooi
package deal, yin-yang, klik, chemie, geef het een naam.. het is niet aan te wijzen.. het is er of het is er niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Chia het volgende:
Als ik zo'n aangenaam branderig gevoel in mijn lendenen van krijg van iemand vind ik diegene aantrekkelijk. Vervolgens kan ik wel allemaal eigenschappen gaan verzinnen waarom ik dat gevoel ervaar, maar daar geloof ik niet in.
Ik denk eerlijk gezegd dat liefde op het eerste gezicht vooral heeft te maken met feromonen en DNA's die gecombineerd een sterke gezonde baby maken. Vaak is dit ook meer lust dan liefde.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:46 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Liefde op het eerste gezicht heeft naar mijn mening vooral te maken met het onbewuste. Het onbewuste wordt bepaald door de eigen psyche van de persoon in kwestie en de liefdesgeschiedenis. Je kunt dus niet zo snel zeggen dat je in die en die situatie verliefd zal worden op die en die persoon. Het is een keuze die onbewust gemaakt wordt op basis van eerdere indrukken waar die andere persoon toevallig op positieve manier bij past.
Maar dan zou het niet moeten voorkomen bij mensen zonder kinderwens.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:50 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat liefde op het eerste gezicht vooral heeft te maken met feromonen en DNA's die gecombineerd een sterke gezonde baby maken. Vaak is dit ook meer lust dan liefde.
Het probleem is dat DNA, feromonen en de natuur zich niets aantrekken van geen kinderwens te hebben.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:04 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar dan zou het niet moeten voorkomen bij mensen zonder kinderwens.
Een zoetgevooisde stem die fluistert: 50 euro?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:11 schreef Lenny77 het volgende:
Wat bedoel je met de uitstraling van een lijf ?? Ik dacht net dat het lijf zelf geen uitstraling had, maar de stem, de ogen, de beweging, het denken van die persoon.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met lichaam? Een lekker lijf?
Ik vind uitstraling veel mooier. Het lekkerste lijf met de verkeerde of zonder uitstraling zegt mij niets. Het lichaam met gebreken maar hopen uitstraling is vanzelf mooi
quote:Op woensdag 23 december 2020 11:11 schreef Lenny77 het volgende:
Dan moet het toch al een heeeeeel zoetgevooisde stem zijn... en fluister ik: doe daar maar een nulletje of 2 bijquote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een zoetgevooisde stem die fluistert: 50 euro?
Mijn stem dus.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan moet het toch al een heeeeeel zoetgevooisde stem zijn... en fluister ik: doe daar maar een nulletje of 2 bij
Is niet teveel, klinkt als een goede deal!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een zoetgevooisde stem die fluistert: 50 euro?
Haha, dan zul je het wel niet druk hebben.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:08 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dan moet het toch al een heeeeeel zoetgevooisde stem zijn... en fluister ik: doe daar maar een nulletje of 2 bij
Ze is exclusief.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:13 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Haha, dan zul je het wel niet druk hebben.
Maar dan is de vraag vind ik dan, waarom is de invloed van DNA en feromonen dan wel sterk genoeg om iemand verliefd te laten worden op iemand waarmee diegene de meest gezonde baby kan maken maar is deze invloed tegelijkertijd niet sterk genoeg om te voorkomen dat er uberhaupt mensen zonder kinderwens bestaan die verliefd worden vanwege een voor hun totaal onnuttige reden???quote:Op woensdag 23 december 2020 14:06 schreef Lenny77 het volgende:
Het probleem is dat DNA, feromonen en de natuur zich niets aantrekken van geen kinderwens te hebben.
Introvert of extravert of van welke afkomst ook. De aantrekkelijk man heeft altijd trekken van een fotomodel.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:03 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik hou van de introverte mandie je niet overal hoort en ziet.
Oh? Nou, niet voor mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:39 schreef MisterWendel het volgende:
[..]
Introvert of extravert of van welke afkomst ook. De aantrekkelijk man heeft altijd trekken van een fotomodel.
Ja, vond het ook een koopje.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:10 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Is niet teveel, klinkt als een goede deal!
Dit inderdaad. Als ik iemand niet in eerste instantie aantrekkelijk vind kom ik ook niet achter iemands innerlijk natuurlijk. Tall, dark and handsome voor mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:20 schreef JudyL05 het volgende:
Mooie ogen, mooie lach, brede schouders... kan wel zeggen dat het om innerlijk gaat maar dat leer ik eigenlijk nooit kennen als ik een jongen niet eerst al knap vind. Zeker niet op een feestje. Ik wil trouwens ZO GRAAG weer eens een feestje!!!
Omdat genen geen invloed hebben op een kinderwens hebben of niet... Iedereen wordt geboren met een fysieke voortplantingsdrang. Als die ontbreekt of weggaat, dan is dat een stoornis. Een afwijking die wordt veroorzaakt door iets in het brein. Zeer waarschijnlijk hebben de levensloop en / of hoe daar mee wordt omgegaan een invloed op.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:47 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag vind ik dan, waarom is de invloed van DNA en feromonen dan wel sterk genoeg om iemand verliefd te laten worden op iemand waarmee diegene de meest gezonde baby kan maken maar is deze invloed tegelijkertijd niet sterk genoeg om te voorkomen dat er uberhaupt mensen zonder kinderwens bestaan die verliefd worden vanwege een voor hun totaal onnuttige reden???
https://www.google.nl/amp(...)-nurturing-gene.htmlquote:Op woensdag 23 december 2020 23:24 schreef matigeuser het volgende:
Omdat genen geen invloed hebben op een kinderwens hebben of niet... Iedereen wordt geboren met een fysieke voortplantingsdrang. Als die ontbreekt of weggaat, dan is dat een stoornis. Een afwijking die wordt veroorzaakt door iets in het brein. Zeer waarschijnlijk hebben de levensloop en / of hoe daar mee wordt omgegaan een invloed op.
Klopt, mijn man is enorm knapquote:Op woensdag 23 december 2020 18:39 schreef MisterWendel het volgende:
[..]
Introvert of extravert of van welke afkomst ook. De aantrekkelijk man heeft altijd trekken van een fotomodel.
En hoe lang moet zijn penis zijn? Ja, dat is een klein detail, soms een wat groter detail.quote:Op donderdag 24 december 2020 02:25 schreef Medusa666 het volgende:
En qua uiterlijk, mooie ogen (niet blauw), donker haar, zware stem (!!) en lang ( minstens 1,78).
En leuke kledingstijl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |