In de categorie "They Don't Love You Like I Love You" lyrics hoor ik het liefste dezequote:Op woensdag 23 december 2020 12:52 schreef Eightyone het volgende:
Wel dit nummer van Beyoncé (weinig aan), maar níet het origineel van The Beat (al was dat volgens mij ook al een cover)? Zonde.
Ja, de versie van The Beat was ook al een cover. Dit is volgens mij het origineel (en ook de versie die Beyoncé heeft gesampled).quote:Op woensdag 23 december 2020 12:52 schreef Eightyone het volgende:
Wel dit nummer van Beyoncé (weinig aan), maar níet het origineel van The Beat (al was dat volgens mij ook al een cover)? Zonde.
En dat is een andere sample in dat nummer.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
In de categorie "They Don't Love You Like I Love You" lyrics hoor ik het liefste deze
Wel leuk voor Sander dat ze zoveel rukanekdotes vertelt, want voor haar hand- en spandiensten hoeft ie t wsl niet te doenquote:Op woensdag 23 december 2020 13:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was wel een leuke geweest als Tatjana Wehrmann "Liefde maakt Blind" had gezegd
Haha, gouden anekdote net dat mensen haar woonplaats Weeze vooral kennen van het vliegveldquote:Op woensdag 23 december 2020 13:56 schreef Eightyone het volgende:
Die vrouw die er nu zit is niet het grootste radiotalent. Enorm gepolijst is voor mij geen noodzaak, maar toch.
Misschien weet ze em bij Sander wel heel goed te vinden anders hoorquote:Op woensdag 23 december 2020 13:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel leuk voor Sander dat ze zoveel rukanekdotes vertelt, want voor haar hand- en spandiensten hoeft ie t wsl niet te doen
Hoog in de Witte Trui finale, jawel.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hee, deze is afgelopen weekend ook nog gedraaid op Orinoco Radio @:Scorpion_17
Was helemaal niet verkeerd die finaledag afgelopen zondagquote:Op woensdag 23 december 2020 14:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoog in de Witte Trui finale, jawel.
Cool, ben je een MuMer ook?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was helemaal niet verkeerd die finaledag afgelopen zondag
Zeker. Geen fanatieke hoor, maar wel meegestemd voor Witte Trui finalequote:
Oh geinig. Onder deze naam?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zeker. Geen fanatieke hoor, maar wel meegestemd voor Witte Trui finale
ik ook :-)quote:Op woensdag 23 december 2020 14:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nope. Heb daar een andere naam
Je moet er van houden inderdaad..quote:Op woensdag 23 december 2020 14:55 schreef W_Wolf het volgende:
Misschien allemaal best knap, maar Frank Zappa kan flink op mijn zenuwen werken. Bij een 'Zappa Plays Zappa' concert van een van zijn zoons ben ik op een gegeven moment ook weggegaan omdat ik het niet meer kon verdragen. Ik had meer dan genoeg gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |