Die is tof iddquote:Op vrijdag 25 december 2020 16:19 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
.
![]()
Bij Pinguin Radio / ondergewaarde liedjes moeten ze de naam nog wel even aanpassen naar Kae Tempest
Meestal veranderen ze dat wel. Bijvoorbeeld bij Gorki, die ten tijde van het debuut nog Gorky heetten. Maar dat hangt ook af van de intenties van de artiest. Ik weet niet hoe Tempest er in staat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 17:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die is tof idd![]()
Maar hij heeft die nummers toch ook uitgebracht onder z'n oude naam? Als een band z'n naam veranderd gaat dat ook niet met terugwerkende kracht in. Of mis ik iets?
Veel plezier dan. Met dit weer waag ik me niet buiten. Ik zie dat het morgen niet (veel) regent, dus dan doe ik een poging.quote:Op zondag 27 december 2020 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Misschien pak ik straks weer even volledig uurtje mee als ik ga hardlopen
Zal vast ergens nog wel luwenquote:Op zondag 27 december 2020 11:24 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Veel plezier dan. Met dit weer waag ik me niet buiten. Ik zie dat het morgen niet (veel) regent, dus dan doe ik een poging.
Respectloos vind ik.quote:Op zondag 27 december 2020 13:31 schreef W_Wolf het volgende:
Kijk, zo doe je dat, Dream Theater afkappen.
Wellicht dat het nummer overloopt in het volgende nummer. Maar het had beter wat eerder weggedraaid kunnen worden.quote:Op zondag 27 december 2020 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Respectloos vind ik.
Even teruggeluisterd maar het was maar een klein stukje, valt dus nog mee.
Toen Faithless in de 00-Ties de festivals plat speelde werd het wel vervelendquote:Op maandag 28 december 2020 15:58 schreef W_Wolf het volgende:
Faithless blijft een heerlijke band. Trek ik waarschijnlijk een stuk beter dan het nummer dat hierna gaat komen (Obituary).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |