Ik hoop dat Ricky er geen neuk om geeft en gewoon zijn show geeftquote:Op woensdag 23 december 2020 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Ricky mis je het publiek wel nog meer.
Vast duur.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:16 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit Barney eigenlijk niet vaker als analist?
Hij heeft tijd zat momenteel.
Hij maakt flinke trainingsuren in aanloop naar Q-schoolquote:Op woensdag 23 december 2020 13:16 schreef BB-King het volgende:
Waarom zit Barney eigenlijk niet vaker als analist?
Hij heeft tijd zat momenteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mansell is zo saai dat je er gewoon langs kijkt.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:16 schreef Madhouse11 het volgende:
Tegenstelling kan niet groter zijn bij deze 2. Evans lijkt me een leuke gast aan de gourmettafel, bij Mansell gaat het een lange dag worden
Erg leuk meisje is dat.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:14 schreef Tagliano het volgende:
Sow goed danseresje
Dezelfde als gisteren maximus
Zeker niet, maar vraag mij af wat toppers er van aannemen. Zeker op het mentale vlak. Interessante materie, dat wel.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want je moet zelf goed zijn geweest om te weten hoe je anderen goed kan maken?
Mansell zou wanneer hij Nederlander was aan de gourmettafel beginnen over hoe zwarte piet zwart moet blijven.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:16 schreef Madhouse11 het volgende:
Tegenstelling kan niet groter zijn bij deze 2. Evans lijkt me een leuke gast aan de gourmettafel, bij Mansell gaat het een lange dag worden
quote:Op woensdag 23 december 2020 13:17 schreef Szura het volgende:
Iemand de gif van de snelste 180 ooit van Evans?
Je kunt alleen weten dat dit echt is door de loopsnelheid van Smith op de achtergrondquote:
Dat zit er helaas wel inquote:Op woensdag 23 december 2020 13:19 schreef Szura het volgende:
Rapid Ricky die ten onder gaat aan de trage aids van Mansell is wel het scenario dat ik vrees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB en DRT is een topcombinatie
White is ook nog wel vermakelijk droog.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:23 schreef Vriezzer het volgende:
Mansell is een verschrikking. Vergeleken met hem is zelfs Ian White op het podium een flamboyante speler.
Gewaagde uitspraakquote:Op woensdag 23 december 2020 13:24 schreef Slobeend het volgende:
Evans is echt een alles of niets speler he, en vaker niets.
Lees #263quote:Op woensdag 23 december 2020 13:25 schreef Tagliano het volgende:
Mansell een negendarter
Wat zouden we daarvan vinden
Zelfs dan toont ie geen emotiequote:Op woensdag 23 december 2020 13:25 schreef Tagliano het volgende:
Mansell een negendarter
Wat zouden we daarvan vinden
Honden praten niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 13:30 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dat is alleen iets voor een hond, heb ik eerder vandaag geleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |