SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Is plekje gestegen zelfsquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:40 schreef GwaiLow het volgende:
Cross won het WK 2 jaar geleden, he? Of is dat al 3 jaar geleden? Zakt hij nu extreem ver weg op de wereldranglijst, of gaat dit wel meevallen?
Ligt er aan wat je er voor betaald.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
Hoelang mag je eigenlijk doen voor je beurt?
#dtv
https://www.dartsrankings.com/quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cross had een 8e finale te verdedigen van 2 jaar terug.
*betaaltquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er voor betaald.
Het is nu een beetje afhankelijk van het WK van Aspinall en Wade of Cross in de PL komtquote:
Die houdt z'n plekje wel denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is nu een beetje afhankelijk van het WK van Aspinall en Wade of Cross in de PL komt
Die analyse tijdens de wedstrijd van Zjakquote:
Ohja die smerig vetzak moet ook nog. Voor welke tegenstander juichen wij?quote:
Hmm, ik weet het nog niet zo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die houdt z'n plekje wel denk ik
Is het op Dartsdatabase nog steeds 30 augustus?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah kijk, erg mooi. Definitief einde tijdperk dartsdatabase
Bizar. Waar haalt Cross al die punten/geld vandaan? Voor mijn gevoel heeft hij al tijden nauwelijks meer wat gepresteerd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
3 inderdaad. Zal wel meevallen
Cross
MvG
Wright
Nick Kenny.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohja die smerig vetzak moet ook nog. Voor welke tegenstander juichen wij?
Nick Kenny, dus dat wint ie welquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohja die smerig vetzak moet ook nog. Voor welke tegenstander juichen wij?
Dirk PL?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rap blijft wel 4e of 5e op OoM. Die komt gewoon in Prumjur Liek
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Is het op Dartsdatabase nog steeds 30 augustus?
EK, WMP uit 2019.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bizar. Waar haalt Cross al die punten/geld vandaan? Voor mijn gevoel heeft hij al tijden nauwelijks meer wat gepresteerd.
SF voor Asp of F voor Wade hequote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het nog niet zo.
WMP 2019quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bizar. Waar haalt Cross al die punten/geld vandaan? Voor mijn gevoel heeft hij al tijden nauwelijks meer wat gepresteerd.
Eens jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:45 schreef wimderon het volgende:
Rae is prima uit te houden als analist.
Inderdaad. Beter dan nietszeggende mongolen als Bas Muijsquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Raemon luistert prima weg trouwens
Mag vaker aanschuiven
Met plek 5 komt ie de PL niet in denk ik. Hij heeft dit jaar matig gepresteerd en je kan makkelijk 10 namen voor hem invullen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rap blijft wel 4e of 5e op OoM. Die komt gewoon in Prumjur Liek
Juiste constateringquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:45 schreef wimderon het volgende:
Rae is prima uit te houden als analist.
Je kunt gerust een avondje alle interviews van Dirk terugkijken, heb je uitstekend vermaakquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:47 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de prequels hiervan gemist denk ik.
Als underdog is ie voorlopig hartstikke leuk inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dirk gaat er ooit op een dag teveel in geloven maar dit vind ik nog wel leuk.
Hij is gewoon oerstomquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:47 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit begint teveel een act te worden
Was het maar een act.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:47 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit begint teveel een act te worden
Kut. Gaat hij nog door ook.quote:
Febo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Ik wil ook zo dik worden als Dirk.
Wat moet ik daarvoor ook alweer doen? #dtv
Snuivenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Dirk is geen gekke analist hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt me mee dat dit allemaal in Dirk zijn hoofd past.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Er net begon hij er ook over dat hij een sportpsycholoog had opgezocht, verbaasde mij op zich ook alquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Het valt me mee dat dit allemaal in Dirk zijn hoofd past.
Stevig lunchen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Alex Hoogendijk is nog een interview/repo mee geweestquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:49 schreef de_boswachter het volgende:
Patrick Decker
Alex Hoogendijk
even zoeken
Doe dit maar niet.quote:
Auberginesquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Dit is de perfecte overgangquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Snel wegzappen met zijn allen als het interview klaar is anders weer dat prethoofd van Maijer.
Je vol proppen met aubergines.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Knie actquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
WE MOGEN WEER DIMITRI FANCLUB
@:el-stinho
@:anderen
Voor Paul Lim zap je niet wegquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Oh god die achterlijke teringbelg
Ik ben weg
Dat hoop ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef Szura het volgende:
Hopelijk heeft Dimitri z’n depressieve act dit jaar wel thuisgelaten
Zal ie vast en zeker vandaag nog hebben gehadquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef T3hTommay het volgende:
Dimitri moet ook eens een komkommer horizontaal in z'n anus geflikkerd krijgen.
4equote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef noodgang het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet of Cross nog 5e staat
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef Caland het volgende:
Oh god die achterlijke teringbelg
Ik ben weg
https://www.dartsrankings.com/quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef noodgang het volgende:
Vierdes zelfs, +1quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef noodgang het volgende:
Moeten jullie wetenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op de wereldtitel voor Dimi
Waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen op de wereldtitel voor Dimi
Darts is een sportquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
Met een kniebrace gaan darten terwijl je jonger bent dan 30
Wat een homo joh
Arme gozer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:51 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wereldgozer is groot fan van dat filmpje.
Wordt een beetje lastig met een afgescheurde kruisband anders hè.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:52 schreef Caland het volgende:
Met een kniebrace gaan darten terwijl je jonger bent dan 30
Wat een homo joh
Kim heten terwijl je een jongetje bent.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dimitri heten terwijl je geen Rus of Oostblokker bent
Nee he niet dit weerquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je Paul Lim als ie niet dom is?
Paul Slim
Hahahhaahahhaa
Je kunt weer posten op 23-12-2020 om 00:01
Er is vast iemand met een grote database die dat even uit kan zoeken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
134 134 134 99 lijkt mij wel vrij uniek eigenlijk, maar dat zal wel niet.
Dat was sowieso een droompot geweest in de eerste ronde, maar zeker na de achtbaan van er net heb ik geen probleem met een kalmere potquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Hier had godstalent Loek kunnen staan
In vier beurten uit zonder T20 ook welquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
134 134 134 99 lijkt mij wel vrij uniek eigenlijk, maar dat zal wel niet.
@Paulquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef De_Kraam het volgende:
Dankzij Paul gaan we DIEP IN DE NACHT.
Dorpspastoor Kuytquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Dirk wordt ook omarmt in Engeland
[ twitter ]
171 genotquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In vier beurten uit zonder T20 ook wel
Weten zij veelquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Dirk wordt ook omarmt in Engeland
[ twitter ]
Ben er niet af gesprongen sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dimitri hypetrain is gestart
En hij kijkt erbij alsof hij ieder moment kan gaan janken.quote:
Hij moet zich niet zo aanstellen, hoeft toch geen sprint te trekken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wordt een beetje lastig met een afgescheurde kruisband anders hè.
Ik heb een pittige mening over mensen die blessa zeggen.quote:
Niet Patrick Deckers toevallig?quote:
quote:Jozef Elizabeth Hendricus ("Patrick") Deckers (Maastricht, 9 oktober 1971) is een voormalig Nederlands voetballer die uitkwam als middenvelder. Hij speelde voor Fortuna Sittard, Eindhoven, FC Den Bosch en MVV.
Spelerscarrière
Deckers speelde bij amateurclub RKVVL. Vanuit daar verkaste hij de naar de opleiding van Fortuna Sittard. In het seizoen 1988/89 maakte de middenvelder zijn debuut in het eerste elftal. In zijn eerste vier seizoenen kwam hij niet veel in actie, maar vanaf 1992 had hij meer een vaste rol in het team. In 1993 degradeerde Fortuna uit de Eredivisie. Een jaar later verkaste Deckers naar Eindhoven. Daar speelde hij drie jaar. Hij werd bij Eindhoven op staande voet ontslagen, nadat hij op maandag 17 februari 1997 zijn broek had laten zakken in het duel met Helmond Sport en zijn geslachtsdelen aan het publiek toonde.[1] Hij kwam tot die daad nadat hij door de scheidsrechter van het veld was gestuurd.
Toen een groepje supporters van Helmond Sport hem daarop uitjouwde, liet hij voor de tribunes plots zijn broek zakken. Een dag later toonde Deckers berouw en hij excuseerde zich publiekelijk. Voor het bestuur was de maat echter vol. "Het in het openbaar tonen van geslachtsdelen is bij de wet verboden. Het valt onder de schending van de openbare orde", lichtte het bestuur het ontslag op staande voet toe. Deckers was woedend en schakelde tevergeefs de hulp in van de spelersvakbond VVCS.
Jawelquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Paul Lim is niet meer rullevant
Maak van je hart geen moordkuilquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die blessa zeggen.
Hang op. Bel uw bank.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
Werd gebeld door een Indiër ofzo, godverdomme bijna 11 uur man.
Hier kan ik niet tegenop.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Volgens De Dikke Van Darte is het toch echt met een d.
Die heb ik over mensen die penal (we kijken onder meer naar jou, Gertjan Verbeek) zeggen in plaats van penalty.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen die blessa zeggen.
Na een half jaar stond Depay alweer op een voetbalveld.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met een gescheurde kruisband kan je nog zelfs rennen dus ik weet niet waarom Dimi al half jaar een kniebrace heeft
Wel na een operatiequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een half jaar stond Depay alweer op een voetbalveld.
Dimitri stond al 2 weken alweer te sporten. Nu jij weer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Na een half jaar stond Depay alweer op een voetbalveld.
Ja was wel weer een ronde leukquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dit is toch niet aan te gluren die opa
Floppie heeft mij beroofd van een perfuct score vanavond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
De aanstaand wereldkampioen vliegt uit de startblokken.
Rustig maar niffoquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je gewoon 'geblesseerd' zeggen?
MOND SPRAAK ARMquote:
Doe dit nou niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Als Dimi wereldkampioen wordt post ik nooit meer op fok.
Deze verdient wel een quotequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Lucille Werner loopt soepeler dan Dimitri en deze zin.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dimitri stond al 2 weken alweer te sporten. Nu jij weer.
Dat durf ik niet te zeggen. Dimitri vliegt altijd uitstekend uit de startblokken en speelt dan een moeizame tweede pot. Ik ga in ieder geval heel veel kapotmaken als hij verliest van viesdikke Wattimena.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Dan begin je gewoon weer een nieuw account bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb niets met Chinezen, jij?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja was wel weer een ronde leuk
Nu klaar met die hondenvreter
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef The_Undertone het volgende:
Snel wat napalm over Lim gooien om hem vooruit te branden
Beter blijf je gewoonquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Koreanen lachen hieromquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
31 jaar elkaar niet gezien. HUILEN.
mooi moment om te gaan slapenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:56 schreef The_Undertone het volgende:
Paul Lim is niet meer rullevant
Zak in de stront.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Lucille Werner loopt soepeler dan Dimitri en deze zin.
We zullen je niet missen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Dan zal de kwartfinale wel Clayton - Lim wordenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:00 schreef Szura het volgende:
Zjak denkt dat MvG een flinke kluif gaat hebben aan Dimi. Dimi wordt dus vroeger uitgeschakeld.
Dat wordt nog Slechts 9 dagen fokkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Hele vieze mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb niets met Chinezen, jij?
Dit was veel leuker geweest tegen Loek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind Pokemon en Gangnam Style wel leukquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb niets met Chinezen, jij?
Dan heb je het ook niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
31 jaar elkaar niet gezien. HUILEN.
Iets met een ezel en een steenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft bizar hoe die het verprutste tegen fossiel Limquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was veel leuker geweest tegen Loek.
Ok.quote:
We zullen je wel missen hoor ik net.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef De_Kraam het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |