quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Wat losse velletjes zo her en der...quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:
Oh jeetje, onder dr kleren is het dus nogal een puinhoop
Heb een keer seks gehad met een vrouw die een maagverkleining had gehad. Man man, wat is dat een ravage.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat losse velletjes zo her en der...
Die ervaring is me gelukkig nog bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Hexagon het volgende:
Heb een keer seks gehad met een vrouw die een maagverkleining had gehad. Man man, wat is dat een ravage.![]()
Dan kun je beter gewoon dik zijn.
Kan zijn dat de volgende stap, strak trekken, nog moest komenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Heb een keer seks gehad met een vrouw die een maagverkleining had gehad. Man man, wat is dat een ravage.![]()
Dan kun je beter gewoon dik zijn.
Voor de staat wel ja met al die coronaboetes.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:31 schreef KennyPowers het volgende:
veel mensen bij elkaar is rijkdom
Klinkt als mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik val op borderline, het mag ook gestoorder zijn.
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
Marijntje, een Bourgondische Brabantse/Vlaamse elfje uit de Efteling
Psychische pijn is fijnquote:Op woensdag 23 december 2020 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Ik val op borderline, het mag ook gestoorder zijn.
Ze klinkt als een vuile TEMPTAAAAAAAAAAAAAAAATION snolquote:Op woensdag 23 december 2020 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
Marijntjuh heeft een beetje een zeurstem
Kroatië is wel een mooier landquote:Op woensdag 23 december 2020 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
Ze wil naar Bosnie maar ze gaat naar Kroatie huh
Ze is in ieder geval heel vermoeiendquote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef FOKoffieleut het volgende:
hoeveel foute mannen gaat rachel nog tegenkomen?
En dan in het openbaar gaat krijsen en om respect gaat gillen want dat heeft ze in videoclips gezien.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Oh zo’n stomme kut die meteen de wind van voren geeft als je ook maar 1 keer de verkeerde kant opkijkt.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2020 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Ik vraag mij af of het die sergiooo en die barman ook daadwerkelijk allemaal interesseert
Als goede barman lul je maar wat raak, als de klant maar gepleased wordtquote:Op woensdag 23 december 2020 20:07 schreef Stefanovich het volgende:
Ik vraag mij af of het die sergiooo en die barman ook daadwerkelijk allemaal interesseert
Haha, Senegaleesquote:Op donderdag 24 december 2020 19:38 schreef BasEnAad het volgende:
Joery hangt in gedachten al aan de enorme Congoleze lul van zijn tafelgenoot.
Hangt er vanaf hoe tof je sportschool is, de mensen die er komen.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:42 schreef Bolasie het volgende:
Sportschool je uitje in je levenDan heb je ook een triest leven
Je traint toch voor jezelf? Elke sportschool heeft een squatrek, zo bijzonder is het allemaal niet.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe tof je sportschool is, de mensen die er komen.
Je kan ook wat socializen rondom. Ik heb er iig vrienden en best veel kennissen dus is vrijwel altijd gezellig.quote:Op donderdag 24 december 2020 19:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je traint toch voor jezelf? Elke sportschool heeft een squatrek, zo bijzonder is het allemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |