SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik vind pannenlappen toch wel echt zo onwijs kutquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon dit ja, alleen doe ik het met pannenlappen.
precies. en een pannenlap blijft ook niet 'liggen' als je ff een oven open moet doen ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Pannenlappen heb ik vaak ruzie mee, flappert zo'n ding precies de verkeerde kant op ofzo. Want is bijna foolproof. Bijna, want niet opletten en heet water over de ovenwant is alsnog heet.
Ik heb pannen met metalen grepen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Meestal als ik groenten kook doe ik dat gewoon in een steelpannetje, dan is het gewoon alleen deksel tegenhouden, heb je geen theedoek/wanten/lappen nodig.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil blije fant terug in de OP. En die rooie panda die we naar US vernoemen
ditquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb pannen met metalen grepen.
Dan is het wat lastiger ja, ik heb gewoon kunststof grepenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook. Duur spul. Maar ja ik kook niet echt dusjahquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de bovenverdieping in gepaktquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet eigenlijk verder met mijn hok opruimen.
![]()
Nooit te oud om te beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Duur spul. Maar ja ik kook niet echt dusjah
Dit is "wat we al hadden". Niet enorm duur ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Duur spul. Maar ja ik kook niet echt dusjah
Nais.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de bovenverdieping in gepaktalle onuitgepakte verhuisdozen uitgesorteerd..
bijna 1m3 afval weggebracht
Ik kook geloof ik 2 keer per jaar wat pasta in een Fissler 24 cm extra hoog met zo'n gaatjes inzet ding.quote:
nooit te oud om vaker zelf te kokenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kook geloof ik 2 keer per jaar wat pasta in een Fissler 24 cm extra hoog met zo'n gaatjes inzet ding.
Awwyiss, gelijktijdig dingen loshalen en vast moeten houden.quote:
Zou die niet wat goedkoop zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.lampen24.nl/statige-plafondlamp-tudor.html
Lamp voor US gespot
Oh nee, das niet zo'n ramp.. meer de hel die lampen uitzoeken heet. Heb hier beneden allemaal spotjes en boven verhuisfittingenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, gelijktijdig dingen loshalen en vast moeten houden.
denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou die niet wat goedkoop zijn?
Oooh, zo!quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh nee, das niet zo'n ramp.. meer de hel die lampen uitzoeken heet. Heb hier beneden allemaal spotjes en boven verhuisfittingen
Beneden spotjes uitwisselen is zo gepiept.
Mij ook niet echt.. als ik 't maar kan dimmen.. Maar moet met die rare vormen wel ff op gaan letten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oooh, zo!
Ik weet niet eens precies wat ik voor lamp heb in m'n hok, het interesseert me te weinig.
Dit lijkt me meer iets voor US https://9gag.com/gag/a1W4M8Pquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.lampen24.nl/statige-plafondlamp-tudor.html
Lamp voor US gespot
meh kei veel afwasquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nooit te oud om vaker zelf te koken
Dat ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.lampen24.nl/p(...)rt-180033-nl-nl.html
best kans dat ik dit op hang.. en dan van die hue filament lampen er in.
doet me aan een etablissement in zuid Amerika denkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer iets voor US https://9gag.com/gag/a1W4M8P
Dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mij ook niet echt.. als ik 't maar kan dimmen.. Maar moet met die rare vormen wel ff op gaan letten.
Huehue lampenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Ja kan je doen. Je kunt ook gewoon met mij een keer een bakkie doen. Best leuk op zichquote:
Grappig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Your tea water is the best? Believe you?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, wat rot, er staat theewater op. Nu kan ik niet verder aan m'n hok natuurlijk. So sad.
Even kijken wat voor fitting je hebt, E27 (zoals deze) is wel de meest gangbare.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:03 schreef Amarantha het volgende:
https://www.kruidvat.nl/k(...)gb-ledlamp/p/5314156 Past dit in een normale plafondlamp? Ik heb een plafonniere.
Ja volgens mij heb ik E27. Zou het dan gewoon moet passen enz?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even kijken wat voor fitting je hebt, E27 (zoals deze) is wel de meest gangbare.
Het is nu in ieder geval goed heet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your tea water is the best? Believe you?
Yupquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja volgens mij heb ik E27. Zou het dan gewoon moet passen enz?
Ik heb gewoon een aan uit knop aan de muur.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
Mits er geen dimmer tussen zit iigled lampen gaan niet goed op reguliere dimmers.
go your gang!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een aan uit knop aan de muur.
Die van mij doen het daar prima op hoor, dimbare LED-lampen op een standaard dimmerquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
Mits er geen dimmer tussen zit iigled lampen gaan niet goed op reguliere dimmers.
Ik vond dezequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/nl/search/products/?q=vergiet
denk dat ze hier meer aan heeft
might even be immunequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is nu in ieder geval goed heet.
hmm ja.. boven een eettafel ofzo. of in en hoge hal met vide oid.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit nog steeds een toffe lamphttps://www.ikea.com/nl/n(...)koperkleur-40304900/
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
k voel een super gerrie er aan komen.
Hij is tof, maar hij moet wel in je huis passen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dit nog steeds een toffe lamphttps://www.ikea.com/nl/n(...)koperkleur-40304900/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom heb ik hem ook niet, zou hier wel in het trapgat kunnen maar daar hangt al een andere leuke lampquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hmm ja.. boven een eettafel ofzo. of in en hoge hal met vide oid.
Is anders nogal 'in your face.
Heb beneden alleen maar spotjes. Wel tevreden meequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom heb ik hem ook niet, zou hier wel in het trapgat kunnen maar daar hangt al een andere leuke lamp
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondWe zijn een 2e rondje gereden om auto's te kijken voor Gergi, en we kwamen bij een garage terecht waar we dachten beroofd te gaan worden
![]()
We konden het niet vinden dus eigenaar gebeld die ons er naartoe loodste via de telefoon.. de weg werd steeds smaller en donkerder, komen we aan bij een loods waar totaal geen licht brand.. Ik had het alarmnummer al op m'n telefoon klaarstaan voor de zekerheidKomen er ineens 2 Turks uitziende gasten met bondkragen aanlopen. Nou gelukkig was de auto er inderdaad, dus voor de sier maar even een proefritje gemaakt want het was allemaal wat apart. Komen we terug, alle deuren in de loods op slot en dicht. Dus even door het enige raampje kijken, staan daar 4 van die gasten wat te onderhandelen. Nadat ze klaar waren deden ze de deur weer voor ons open.. Snel weggegaan
Oh wauw.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondWe zijn een 2e rondje gereden om auto's te kijken voor Gergi, en we kwamen bij een garage terecht waar we dachten beroofd te gaan worden
![]()
We konden het niet vinden dus eigenaar gebeld die ons er naartoe loodste via de telefoon.. de weg werd steeds smaller en donkerder, komen we aan bij een loods waar totaal geen licht brand.. Ik had het alarmnummer al op m'n telefoon klaarstaan voor de zekerheidKomen er ineens 2 Turks uitziende gasten met bondkragen aanlopen. Nou gelukkig was de auto er inderdaad, dus voor de sier maar even een proefritje gemaakt want het was allemaal wat apart. Komen we terug, alle deuren in de loods op slot en dicht. Dus even door het enige raampje kijken, staan daar 4 van die gasten wat te onderhandelen. Nadat ze klaar waren deden ze de deur weer voor ons open.. Snel weggegaan
zou hetquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik denk dat de garage een frontje was voor andere zaken
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
![]()
Voortaan maar naar een bedrijf dat is aangesloten bij de Bwovag, Kwiwiquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef kwiwi het volgende:
![]()
WatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja woestquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben je nog boos op je deurslopende voet
Nee al ruim een week niet meer gedaan want WK darts is begonnen.quote:
quote:77 van 76 resultaten
Dat ziet er veelbelovend uit, dank je!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Trouwens, @:cherrylips is zoiets niet een antwoord op je zoektocht?
https://www.amazon.nl/Tef(...)a-420842822560&psc=1
Er staan wat handsfreevriendelijkere opties in latere posts.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ziet er veelbelovend uit, dank je!
https://www.coolblue.nl/p(...)nnenset-5-delig.htmlquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Stiekem ben ik vooral naar wat die pannen dan zijn, maar dit is ook vermakelijk.
Dankquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)nnenset-5-delig.html
Deze set heb ik maar ik heb de kleinste pan die ik het vaakst gebruik dus gemold.
handige pannetjesquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.coolblue.nl/p(...)nnenset-5-delig.html
Deze set heb ik maar ik heb de kleinste pan die ik het vaakst gebruik dus gemold.
Ja en ik heb ze dus al bijna tien jaar dus het is flink wennen dat ik nu ineens de pan vast moet houden bij het afgietenquote:
Koop iets voor onsquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit nog steeds in een "ik wil shoppen"-vibe, maar ik weet nog steeds niks.
Volgens mij wel. SOwiezo nog meneer Eggplant..quote:
en Keizer LIMquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgens mij wel. SOwiezo nog meneer Eggplant..
Ik schakel net pas weer in. Heb eerst 4 handen op 1 buik gekekenquote:
het record was 57 in een HELE wedstrijd (Lim 25 - Humphries 32). Deze is net op de helftquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik schakel net pas weer in. Heb eerst 4 handen op 1 buik gekeken
Ik heb ook wel eens buiten een bolus gedraaid hoorquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens buiten een bolus gedraaid hoor![]()
![]()
9,11 seconden per passagier. Half uurtje maar. Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:23 schreef G-Pier het volgende:
Als poging tot kostenreductie binnen het bedrijf zullen vliegtuigen met minder dan 189 stoelen binnenkort met één grondsteward(ess) worden ingestapt aan de gate in plaats van het gangbare twee.
Dat betekent dus in je eentje de aviobrug aan- en afkoppelen, instapkaarten scannen, reisdocumenten checken, handbagage innemen, in discussie gaan met de passagiers over handbagage en logistieke administratie (upgrades, seatchanges etc.) in ongeveer 30 minuten bij een vluchtboeking van maximaal 189 passagiers. Het zou te doen moeten zijn is mij verteld, nou euh ik weet het niet.
zijn opnames van meer dan een jaar geledenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat mij nou gelijk opvalt afgezien van de man die een gerrie deed in het wild. Hoe dicht ze bij elkaar staan
Ja dat begrijp ik maar dat je gelijk daar naar kijktquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn opnames van meer dan een jaar geleden
Dat loopt nu altijd al zo soepel inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:23 schreef G-Pier het volgende:
Als poging tot kostenreductie binnen het bedrijf zullen vliegtuigen met minder dan 189 stoelen binnenkort met één grondsteward(ess) worden ingestapt aan de gate in plaats van het gangbare twee.
Dat betekent dus in je eentje de aviobrug aan- en afkoppelen, instapkaarten scannen, reisdocumenten checken, handbagage innemen, in discussie gaan met de passagiers over handbagage en logistieke administratie (upgrades, seatchanges etc.) in ongeveer 30 minuten bij een vluchtboeking van maximaal 189 passagiers. Het zou te doen moeten zijn is mij verteld, nou euh ik weet het niet.
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:23 schreef G-Pier het volgende:
Voor de helft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wab Kwass tegen Aubergenius. Heb je dat item met Cross gezien in het begin Bossie?Dat ie druk is in de tuin thuis?
Of Dirken, om het bij het Darts te houdenquote:
Was leuk. Hij heeft gewoon zelf zo'n gravertje gekochtquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
Hm het oude huis van m'n opa en oma is gesloten als zijnde drugspand
Wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat loopt nu altijd al zo soepel inderdaad
Hé?quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen![]()
Vooral door mensen die niet luisteren.
dat is gaaf daar ja. In Wallonië hebben ze nogal wat fotogenieke scheepsliftenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
Het lijkt me stiekem toch wel eens leuk om eens een week of wat met zo'n binnenman mee te varen..
kom je nog eens op leuke plekken
Nee sorry.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hé?
Kun jij ook websites bouwen?
Hij is nog niet helemaal voorbij he.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
weer een dag overleefd jongens
[ afbeelding ]
nou ja bijnaquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is nog niet helemaal voorbij he.
Nee het is angstvallig stil.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
@:LTVDK hebben ze nou al een functie voor je creëert bij die toko?
Ga ik nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na 't weekend zelf eens achteraan dan
Oh dat wel hoor, maar in feite zouden ze een hele nieuwe afdeling speciaal voor mij moeten opzetten, kan wel begrijpen dat dat op dit moment niet de hoogste prioriteit heeft daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Wat we zullen zien, is een omkering van de trends die noodgedwongen plaatsvonden tijdens de coronacrisis”, voorspelt Christakis. ,,Mensen zullen minder religieus worden, veel investeren in hun sociaal leven, meer geld uitgeven en seksueel losbandiger worden.”
Volle cafés, nachtclubs en voetbalstadions, een culturele renaissance... Alles waar we al een jaar lang alleen maar van kunnen dromen, zal ons deel zijn.
ah een "analist"quote:Op woensdag 23 december 2020 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-contact~a09e2d32/
quote:Op woensdag 23 december 2020 05:40 schreef kwiwi het volgende:
Nou Haags, je hebt het druk zie ik. Straks maar even een nieuwe doos slotjes bestellen?
Dat gaat echt wel meevallen. Alsof mensen die eerder nooit in kroegen stonden nu massaal in de kroeg gaan staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-contact~a09e2d32/
Die beste man ziet eruit of hij ook meer verstand heeft van paperclips en de tachtigjarige oorlog dan van feestjes.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat echt wel meevallen. Alsof mensen die eerder nooit in kroegen stonden nu massaal in de kroeg gaan staan.
meegesleurd door 'nieuwe' vriendenquote:Op woensdag 23 december 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat gaat echt wel meevallen. Alsof mensen die eerder nooit in kroegen stonden nu massaal in de kroeg gaan staan.
zie jij Fokkers opeens massaal feestenquote:Op woensdag 23 december 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achter de schermen zijn de voorbereidingen voor de house warming van Bitterbal al bezig hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie jij Fokkers opeens massaal feesten
quote:Op woensdag 23 december 2020 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Nog even wakker worden heurrrr [ afbeelding ]
Tien seconden dichterbij de terugkeer naar een bestaan als sterrenstof.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is alweer TIEN seconden langer dan gisteren lieverdsSummer is coming
Dat is het lezen van elke post van jou alquote:Op woensdag 23 december 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien seconden dichterbij de terugkeer naar een bestaan als sterrenstof.
Doe je daar 10 seconden over?quote:Op woensdag 23 december 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is het lezen van elke post van jou al![]()
Inclusief het genieten van de MI? Minstensquote:Op woensdag 23 december 2020 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Doe je daar 10 seconden over?
nou, hier is het echt nog steeds bijna pikkedonkerquote:Op woensdag 23 december 2020 08:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag is alweer TIEN seconden langer dan gisteren lieverdsSummer is coming
Ja hier ook. Maar het is beter aan het wordenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, hier is het echt nog steeds bijna pikkedonker
straatlantaarns net uit enzo
Valt me nu al op. Hoe bronstig veel vrouwen je staan aan te staren als je buiten bent.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:07 schreef UitStraling het volgende:
![]()
Mijn zwager kwam net langs geroeid en die belde quasiboos aan of het normaal is om de muziek zo hard aan te hebben op dit tijdstip, nee om negen uur in de ochtend in de regen roeien koekwous
Merk er weinig van op straat, meeste vrouwen zitten niet in het broedseizoen maar in de "laat maar groeien" fase.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Valt me nu al op. Hoe bronstig veel vrouwen je staan aan te staren als je buiten bent.
Shorter of breath and one day closer to death.quote:Op woensdag 23 december 2020 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tien seconden dichterbij de terugkeer naar een bestaan als sterrenstof.
Op straat ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk er weinig van op straat, meeste vrouwen zitten niet in het broedseizoen maar in de "laat maar groeien" fase.
Merk er weinig van en dat wil wel wat zeggenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op straat ja.
Maar als je nu gaat sporten en door het bos vrouwelijke wandelaars of hardloopsters tegenkomt. Ze trekken nog net niet gelijk de kleren van je lijf.
Moest laatst gewoon vluchten, een hele horde van 10+ bronstige vrouwen zag me en begon me te achtervolgen.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merk er weinig van en dat wil wel wat zeggen
Kwam je langs een psychiatrisch ziekenhuis gehuppeld?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest laatst gewoon vluchten, een hele horde van 10+ bronstige vrouwen zag me en begon me te achtervolgen.
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwam je langs een psychiatrisch ziekenhuis gehuppeld?
Ah okequote:Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben de zaterdagmarkt naar vandaag geschoven blijkbaar.
Verspilde energie. Laat gaan joh.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
wat een teringmongolen lopen er toch rond
een of andere ouwe zak die dus mondkapje op de kin had in OV vriendelijk gevraagd om hem op te zetten.. krijg je een ongeīnteresseerd kut antwoord terug, jammer dat ik niet parttime BOA ben
Als je waanbeelden hebt, moet je misschien meer drinken...quote:Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee.
Het bos, waren opzich fitte exemplaren alle tanden nog enzo.
Er kwam net ook een oud wijf vlak achter me staan terwijl er zeeeeeeën van ruimte warenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:21 schreef mschol het volgende:
wat een teringmongolen lopen er toch rond
een of andere ouwe zak die dus mondkapje op de kin had in OV vriendelijk gevraagd om hem op te zetten.. krijg je een ongeīnteresseerd kut antwoord terug, jammer dat ik niet parttime BOA ben
Drillrap. Wat een kneuzen.quote:Volgens de berichten op de sociale media zou er sprake zijn van een rivaliserende strijd tussen de drillrapgroepen Z42 uit Kraaiennest en FOG uit Venserpolder en Reigersbos. Slachtoffer van de steekpartij zou ’Denna’ van de groep Z42 zijn.
Ik ga de 80 toch niet halen denk ik, kan ik er toch even van proeven.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zo toe maar, tussen de 80-plussers?
Dus voor jou ligt er een agenda onder de boom?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn planning loopt echt in het honderd
Was echt ind e veronderstelling dat kerst zondag a.s. pas zou beginnen
Heb 0,0 kerstversieringquote:Op woensdag 23 december 2020 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus voor jou ligt er een agenda onder de boom?
Ruiken ook vooral denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga de 80 toch niet halen denk ik, kan ik er toch even van proeven.
Nergens een of ander ding wat stand-in boom kan zijn?quote:
Beetje slingers ophangen in 't leven en een keer gek doen joh, twee kopjes koffie op een dag of zo in plaats van een.quote:
Ik heb weer munttheequote:Op woensdag 23 december 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En markt.Als 'ie niet op woensdag was hier in de buurt, zou ik er veel vaker komen. Groentekraam.
2 weken fokkenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Even wat dingen afronden voor ik 2 weken vrij af ben.
Jij bent ook helemaal weer opgebloeid hé?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga de 80 toch niet halen denk ik, kan ik er toch even van proeven.
Ik heb lampjes in m'n philodendron gehangen. Ik weet niet of een thea het zou houden.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nergens een of ander ding wat stand-in boom kan zijn?
Ik kan m'n calathea er wel voor misbruiken.
Ik heb wel een nep boom, maar niks om er in te hangenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nergens een of ander ding wat stand-in boom kan zijn?
Ik kan m'n calathea er wel voor misbruiken.
Die slingers hangen wel op hoor, op andere manieren danquote:Op woensdag 23 december 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje slingers ophangen in 't leven en een keer gek doen joh, twee kopjes koffie op een dag of zo in plaats van een.
Moet toch vreten in huis halen, heb een week binnen gezeten.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ook helemaal weer opgebloeid hé?
De eerste lockdown was je thuis gekluisterd.
Kan je schilderen?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja ook.
Ach meer kan je bijna niet doen ook.
Das fijn!quote:Op woensdag 23 december 2020 09:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Vooral tussen kerst en oud en nieuw tering druk met allemaal mooie dingen
Vandaag twee kopjes koffie, lekker gek doenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die slingers hangen wel op hoor, op andere manieren dan
Fok! hoeft niet alles te weten
Zeker, lekker toch.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet toch vreten in huis halen, heb een week binnen gezeten.
Via mobiel en roaming, andere providerquote:
Heeft die toch helemaal niet nodig, hij werkt een triatlon af op half bidonnetje water en tikt daarna een paar halve liters lokaal bier weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je waanbeelden hebt, moet je misschien meer drinken...
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar als schilder kwam ik niet goed uit de verf
Dat is wel blijven hangen hé?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft die toch helemaal niet nodig, hij werkt een triatlon af op half bidonnetje water en tikt daarna een paar halve liters lokaal bier weg.
Mja blij dta ik nooit in zon zaak heb gewerktquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:33 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal tijdens een van haar vorige jobjes
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8033087_12b088b3
Nee, alleen er onder. Als ik er dingen aan ga hangen, zakt 'ie in.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb lampjes in m'n philodendron gehangen. Ik weet niet of een thea het zou houden.
Neequote:Op woensdag 23 december 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je verliefd op haar? [ afbeelding ]
quote:
Ze hebben hun zaken wel goed op orde daar.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo eens naar die verhuur toko bellen
Er wordt verwezen in emails die ik net ontvang, naar mails welke ik nooit ontvangen heb
Nouja na een belletje is het wel allemaal dik voor mekaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hebben hun zaken wel goed op orde daar.
Oh ja, doet me eraan denken dat ik m'n filter even moet checken.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja na een belletje is het wel allemaal dik voor mekaar.
Kan ook gewoon dat mijn spam filter te strak afgesteld staatDe mails staan niet in de spam folder (maar goed, een hoop zooi wordt ook recht streeks het zwarte gat in gestuurd)
Altijd goedquote:Op woensdag 23 december 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, doet me eraan denken dat ik m'n filter even moet checken.
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, doet me eraan denken dat ik m'n filter even moet checken.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Nee ik weet gewoon in welke topic ik die moet zoekenquote:Op woensdag 23 december 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die quote in een favorieten tabje ofzo staan?
Ik welquote:Op woensdag 23 december 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je die quote in een favorieten tabje ofzo staan?
kerstpakket met blauw baardjequote:Op woensdag 23 december 2020 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas gedaanNou wachten op de post / pakjesbezorger. We zouden afgelopen vrijdag of zaterdag al een kerstpakket gehad hebben
Daarom beter persoonlijk langs brengen, het koste even wat tijd en met verschillende leidinggevenden wat dagen en avonden rijden maar is wel veel persoonlijker.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas gedaanNou wachten op de post / pakjesbezorger. We zouden afgelopen vrijdag of zaterdag al een kerstpakket gehad hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |