SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik vind pannenlappen toch wel echt zo onwijs kutquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon dit ja, alleen doe ik het met pannenlappen.
precies. en een pannenlap blijft ook niet 'liggen' als je ff een oven open moet doen ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Pannenlappen heb ik vaak ruzie mee, flappert zo'n ding precies de verkeerde kant op ofzo. Want is bijna foolproof. Bijna, want niet opletten en heet water over de ovenwant is alsnog heet.
Ik heb pannen met metalen grepen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:46 schreef LTVDK het volgende:
Meestal als ik groenten kook doe ik dat gewoon in een steelpannetje, dan is het gewoon alleen deksel tegenhouden, heb je geen theedoek/wanten/lappen nodig.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil blije fant terug in de OP. En die rooie panda die we naar US vernoemen
ditquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb pannen met metalen grepen.
Dan is het wat lastiger ja, ik heb gewoon kunststof grepenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ook. Duur spul. Maar ja ik kook niet echt dusjahquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de bovenverdieping in gepaktquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet eigenlijk verder met mijn hok opruimen.
![]()
Nooit te oud om te beginnenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Duur spul. Maar ja ik kook niet echt dusjah
Dit is "wat we al hadden". Niet enorm duur ofzo.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Duur spul. Maar ja ik kook niet echt dusjah
Nais.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag de bovenverdieping in gepaktalle onuitgepakte verhuisdozen uitgesorteerd..
bijna 1m3 afval weggebracht
Ik kook geloof ik 2 keer per jaar wat pasta in een Fissler 24 cm extra hoog met zo'n gaatjes inzet ding.quote:
nooit te oud om vaker zelf te kokenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kook geloof ik 2 keer per jaar wat pasta in een Fissler 24 cm extra hoog met zo'n gaatjes inzet ding.
Awwyiss, gelijktijdig dingen loshalen en vast moeten houden.quote:
Zou die niet wat goedkoop zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.lampen24.nl/statige-plafondlamp-tudor.html
Lamp voor US gespot
Oh nee, das niet zo'n ramp.. meer de hel die lampen uitzoeken heet. Heb hier beneden allemaal spotjes en boven verhuisfittingenquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awwyiss, gelijktijdig dingen loshalen en vast moeten houden.
denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou die niet wat goedkoop zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |