abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196897981
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Tsja, de GGD is kapotbezuinigd en bovendien poepen die psychopatische joggingbroeken nog altijd ongebreideld puhcilla's, shanaynays, delano's en dzjeedens uit die net zo zwakbegaafd en asociaal als hun ouders gaan worden.
Idiocrazy is een handleiding.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196898252
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef L_auteur het volgende:
Er zitten toch helemaal geen blanken in drillrapgroepen? Misschien moest ie zich bewijzen ofzo....
Wiggers
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196898294
quote:
De groep ’FOG’ zou door het neersteken van de supermarktmedewerker hebben ’gewonnen’, suggereren jongeren op sociale media.
Als de uitkomsten niet zo gewelddadig en crimineel waren zou ik best moeten gniffelen om zoveel stompzinnigheid. Alsof je naar het zelfverzonnen spelletje van een stel peuters of primaten zit te kijken. "Let's pretend" dat we rijke en beruchte gangs uit Amerika zijn, terwijl we gewoon bij de Appie of het lokale tuincentrum werken en alle narigheid die ons overkomt volkomen zelf gecreeerd en geescaleerd is.

quote:
Slachtoffer van de steekpartij zou ’Denna’ van de groep Z42 zijn.

Deze? Geen idee waar hij het over heeft, onverstaanbaar.
pi_196898428
Kikkenstein bende :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 23 december 2020 @ 10:33:54 #55
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_196898499
quote:
Slachtoffer van de steekpartij zou ’Denna’ van de groep Z42 zijn.
In ieder geval geen DenKna...
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_196898501
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:28 schreef superniger het volgende:
FOG!ger zijn :')
  woensdag 23 december 2020 @ 10:35:33 #57
182233 thedeedster
pi_196898516
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:28 schreef superniger het volgende:
Meer Prikkenstein.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_196898583
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:20 schreef L_auteur het volgende:
Er zitten toch helemaal geen blanken in drillrapgroepen? Misschien moest ie zich bewijzen ofzo....
De drill instructor is wellicht een albino.
  woensdag 23 december 2020 @ 10:44:17 #59
182233 thedeedster
pi_196898639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:39 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

De drill instructor is wellicht een albino.
Moest direct hier aan denken;
Nee, daar ben ik niet trots op .
  woensdag 23 december 2020 @ 11:14:28 #60
8369 speknek
Another day another slay
pi_196899064
Sorry wappies. Als boetedoening laat ik mijn beker met babybloed even staan en maak ik vandaag geen gebruik van de 5G coronastraal.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196899813
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:44 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Moest direct hier aan denken;
Nee, daar ben ik niet trots op .
Zelf dacht ik meer aan Full Metal Jacket :@
pi_196900256
Het zal uiteraard wel een lieve jongen zijn die geen vlieg kwaad deed. Wat een idioten
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 23 december 2020 @ 12:34:42 #63
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196900375
quote:
Wat een idioot en ziek wereldje :')
En dan heb je als stoere streetwise drillrappert een badass reputatie opgebouwd als muthafucking hustler, en dan ga je als vakkenvuller in de Appie werken :')

[ Bericht 0% gewijzigd door StateOfMind op 23-12-2020 12:46:19 ]
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 23 december 2020 @ 12:35:26 #64
182233 thedeedster
pi_196900389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Zelf dacht ik meer aan Full Metal Jacket :@
Klassiekertje :)
pi_196900466
Amsterdam-Oost... daar ga je al.
  woensdag 23 december 2020 @ 12:57:28 #66
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196900771
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:32 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Bedankt voor het compliment, simpelste schaapje van Nederland.
Hoi Willem :W

/ontopic

quote:
De oorzaak van een steekpartij dinsdagmiddag in de Albert Heijn-vestiging aan de Helmholzstraat houdt waarschijnlijk verband met een strijd tussen twee drillrapgroepen uit de Bijlmer.

Dat meldt Het Parool. De steekpartij vond dinsdagmiddag rond 15.00 uur plaats. Meerdere ambulances, politiewagens en een mobiel medisch traumateam werden opgeroepen. Het slachtoffer is met spoed overgebracht naar een ziekenhuis.

Drillrap uit Zuidoost
Diverse bronnen bevestigen aan Het Parool dat het slachtoffer lid is van drillrapformatie Z42 uit de K-buurt in de Bijlmer. De dader zou gelieerd zijn aan de rivalen van FOG uit Venserpolder, de wijk die de rappers Zone 2 noemen.

Veel paniek

De steekpartij zorgde volgens omstanders voor veel paniek bij het winkelend publiek. 'Er lag een hoop bloed, er was zoveel paniek in de winkel en zoveel mensen gingen rennen', vertelt de omstander.

Een medewerker van de gebakkraam zag het slachtoffer de winkel uit komen. 'Met een nekwond of iets, helemaal in het verband. En politiehelikopters. Dus het was echt wel een ernstig iets.'

BRON
Ik ben inmiddels overleden
pi_196900831
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:21 schreef engine het volgende:
Hoe kom je op het punt dat je liever iemand neersteekt dan een mondkapje opzetten 8)7
Goeie vraag...
  Spellchecker woensdag 23 december 2020 @ 13:03:18 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196900868
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2020 09:21 schreef engine het volgende:
Hoe kom je op het punt dat je liever iemand neersteekt dan een mondkapje opzetten 8)7
Dit heeft niks met een mondkapje te maken. Dit was een gerichte actie.
  woensdag 23 december 2020 @ 13:04:17 #69
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_196900889
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Als de uitkomsten niet zo gewelddadig en crimineel waren zou ik best moeten gniffelen om zoveel stompzinnigheid. Alsof je naar het zelfverzonnen spelletje van een stel peuters of primaten zit te kijken. "Let's pretend" dat we rijke en beruchte gangs uit Amerika zijn, terwijl we gewoon bij de Appie of het lokale tuincentrum werken en alle narigheid die ons overkomt volkomen zelf gecreeerd en geescaleerd is.
[..]

Ik heb het met veel pijn en moeite afgekeken , maar heb denk ik 75% niet verstaan. :@
Ik ben inmiddels overleden
pi_196901962
Waarom was het signalement dan een blanke gisteren?
pi_196902573
quote:
9s.gif Op woensdag 23 december 2020 10:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[..]

Man man man :')

Wat een kneuzenkermis. Ik heb ook sterk het idee dat ze eigenlijk nergens om vechten. Niet om drugs, niet om geld of territorium of wat dan ook. Nee enkel en alleen omdat hun voorbeelden uit de UK het ook doen en zodat ze er daarna stoer over kunnen doen in hun raps.
pi_196907257
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 08:04 schreef maily het volgende:
Drillrapruzie oorzaak neersteken jonge supermarktmedewerker
[..]
Ook wordt er een verband gelegd tussen de andere drillrappgroep. De groep ’FOG’ zou door het neersteken van de supermarktmedewerker hebben ’gewonnen’, suggereren jongeren op sociale media.
Als ze bij het wraak nemen maar niet FOG met FOK! verwisselen :{
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Spellchecker woensdag 23 december 2020 @ 18:34:00 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196907546
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 18:17 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Als ze bij het wraak nemen maar niet FOG met FOK! verwisselen :{
Zo klinkt het wel voor die modderfoggers :X
pi_198395339
quote:
Celstraf en jeugd-tbs voor doodsteken drillrapper in Amsterdam

Een jonge Amsterdammer is veroordeeld tot gevangenisstraf en jeugd-tbs voor het doodsteken van een 18-jarige drillrapper. Volgens de rechtbank werd de dader zelf ook aangevallen en mocht hij zich verdedigen.

De 19-jarige Alexio F. kreeg twintig maanden jeugddetentie en een PIJ-maatregel, beter bekend als jeugd-tbs. Volgens de rechtbank is een pedagogische aanpak nodig. Een 21-jarige medeverdachte werd vrijgesproken.

Het Openbaar Ministerie sprak eerder van "verbijsterend en excessief geweld" waar kleine kinderen getuige van waren. Het OM had acht jaar plus tbs geëist tegen F. en twaalf jaar cel tegen de andere verdachte. Omdat ze meerderjarig zijn, ging justitie uit van het normale strafrecht, maar de rechtbank koos voor een veroordeling volgens het jeugdstrafrecht.

Kapmessen
Het slachtoffer, Jay-Ronne Grootfaam, werd in september 2019 neergestoken in de Bijlmer in Amsterdam. Het was de eerste keer dat er een dode viel vanwege een drillrapvete.

Grootfaam stond bekend als rapper onder de namen RS en Trappy Demon. Hij hoorde bij drillgroep FOG (Fully Op Gevaar), die het al langere tijd aan de stok had met de KSB (Kikkensteinbende). Beide groepen komen uit Amsterdam-Zuidoost.

Toen enkele leden elkaar bij een flat toevallig tegenkwamen, grepen beide partijen naar kapmessen. Tijdens de confrontatie, die nog geen twintig seconden duurde, werd Grootfaam neergestoken. Volgens de rechtbank trok hij zelf als eerste een mes en mochten de verdachten zich daartegen verdedigen, al hadden ze dat op een andere manier moeten doen.

Na de dood van Grootfaam waren er nog tal van incidenten. Zijn jongere broer raakte zwaargewond toen ook hij werd aangevallen met een mes. Daarnaast werd zijn familie via sociale media bedreigd en beledigd. In december zouden leden van dezelfde drillrapgroepen nog betrokken zijn geweest bij een steekpartij in een Amsterdamse supermarkt.

Ook andere groepen waren betrokken bij conflicten. Afgelopen zomer viel opnieuw een dode, toen een Amsterdamse en Rotterdamse groep elkaar te lijf gingen op de pier in Scheveningen. De politie pakte uit beide kampen leden op. De rechtszaak over deze steekpartij loopt nog.

Inmiddels is er veel aandacht voor de messenproblematiek, die breder speelt dan alleen in de drillrapscene. Zo kwam Rotterdam met een plan om het geweld onder jongeren te stoppen, nadat het aantal steekpartijen was verdubbeld. Daarnaast wordt gewerkt aan een messenverbod voor minderjarigen.
https://nos.nl/artikel/23(...)er-in-amsterdam.html

En dat allemaal vanwege een fantasiewereldje waarbij je bendes uit het buitenland nadoet en lelijke rijmpjes over elkaar clubje verzint. |:(
pi_198395385
Pedagogische aanpak _O_
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')