SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serious Request: The Lifeline 2020
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
jij ziet liever een gereformeerde kerkbezoeker?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef Evenstar het volgende:
Wie zijn dit nou wee? Een soort van goth en een wannabe rocker?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij ziet liever een gereformeerde kerkbezoeker?
VeilingTV?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:32 schreef Karzai het volgende:
ik wil ook zo'n kleedje dat daar op de grond ligt
ja snap ik, kan mij er ook wel aan ergeren. Maja tis voor de showquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Zwarte kousjes en al!
Nee, ken ze echt niet en ik vind ze nu al overdreven en irritant. Niks mis met goths en rockersjuist mijn muziek.
Valt op 3FM ook wel wat mee toch. Alleen de Megahit hoor je de hele dag door.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
meestal herhalen ze nummers een paar keer per dag, dit is veel beter
Deze manquote:
Wat is het volgende? Snollebollekes - Beuk de ballen uit de boom?quote:
Heb 2 huizen as we speak maar nergens een kerstlampje hangen, laat staan een boomquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat is het volgende? Snollebollekes - Beuk de ballen uit de boom?
Ik kan met een waxinelichtje gooien, best and final offerquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb 2 huizen as we speak maar nergens een kerstlampje hangen, laat staan een boom
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Wat is het volgende? Snollebollekes - Beuk de ballen uit de boom?
Gooi maar niet met de houder ervan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kan met een waxinelichtje gooien, best and final offer
Ach, zolang er geen gouden koets in de buurt is...quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gooi maar niet met de houder ervan.
Nee, die is ter restauratie toch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:58 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ach, zolang er geen gouden koets in de buurt is...
LEKKER LIKKEN!quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:16 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Haha, dat moest ik weer even opzoeken.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dit is gewoon het Anthem, gewoon vanwege de verhalen, zoals dat van Wijnand, erachter.
(Ook al zal een groot deel van NL niet verstaan wat gezongen wordt...)
In the summer of 69? Wist niet dat je al zo oud was.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
I've got my first real sex dream
Wist je dat 69 niet staat voor 1969?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In the summer of 69? Wist niet dat je al zo oud was.
Nee. Dan staat het vast voor standje 69, wat kinderachtig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat 69 niet staat voor 1969?
Ja lekker, hangt hier net het beeld vastquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Eva is ook even een act aan het doen
Ja, alles loopt in het 100 69.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ja lekker, hangt hier net het beeld vast
Nu doet het beeld het weer, maar heb ik de audio uit gezet, want dit nummer kan ik écht niet meer horen. (Op de hardstyle versie na.quote:
Altijd met het themanummerquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:20 schreef Evenstar het volgende:
Heb wel genoeg van dit nummer ondertussen.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Altijd met het themanummer
Vooralsnog is iedereen het hier met je eens.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:43 schreef Evenstar het volgende:
Snap alle hype omtrent dat nummer van Miss Montreal niet zo. Ik vind het allemaal maar schel geschreeuw, maar zal wel weer alleen zijn daarin
Vind ik héúlemaal niet ergquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:39 schreef Evenstar het volgende:
Eva is wel in haar flirt modus vandaag
Geen idee, maar ik ben er blij mee. Beter dan dat 'voor de wind' van Miss Montreal die eerst de nummer 1 was.quote:
Omdat het een prachtig nummer is. Ik zet hem volgend jaar in mijn top 100 denk ik.quote:
Wat is er? Groot fan van Door de Wind? Disturbed? Impossible?quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik durf hier niks meer te zeggen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |