SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Maar Cullen verliest van Clayton.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:49 schreef Szura het volgende:
MvG - Cullen wordt een wedstrijdje flink falen op de dubbels
Neenquote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Koert nog steeds niet EPISCHE PARTIJ gezegd?
Ze hebben de bingo gezien en gaan ons of beflikkeren of de bingo volmaken tijdens de epische vinale.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:54 schreef De_Kraam het volgende:
Heeft Koert nog steeds niet EPISCHE PARTIJ gezegd?
Ex.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief thee?
ZAT ALLEEN IN EEN VUILE KAMEELquote:
Walkon verlengen genotquote:
2 or more 100+ finishes. Dat moet Whitlof toch wel lukken.quote:
Ojaquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 or more 100+ finishes. Dat moet Whitlof toch wel lukken.
Walgelijk hoe jij nu praat over de altijd sympathieke Labanauskasquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Kinderlock tegen een echte kinderlokker. Wat een affiche.
Hij staat ook 2-0 voor tegen Whitlock.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Laba heeft ooit een x van Febo gewonnen en nu is het voor altijd een goeie speler
Sorry, zal beter mijn best doen.quote:
Einde van de avond moeten we dan op 92 zittenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Ja dit is net het moment dat we moeten inlopen op het record, dit vraagt om drastische maatregelen.
1
Nee wel feeststolquote:
Kun je dat ook als lichaamsgeurtje gebruiken?quote:
Nog niet geprobeerd. Smeer jij de spijs van een feeststol over het brood heen of laat je het zitten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kun je dat ook als lichaamsgeurtje gebruiken?
Sorry, ik ben niet gefocust.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
@:Dagoduck negeert mijn vraag.
Erg jammer. Erg teleurstellend.
Ik laat het zitten en prop het sneetje in één keer in mijn mond.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Smeer jij de spijs van een feeststol over het brood heen of laat je het zitten?
Hij had gisteren al gezegd dat hij er vanmiddag niet is. Vanavond wel!quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano
We maken ons zorgen om onze FA!
Zie je nou wel.quote:
HIJ WAS TOCH VRIJ, HOE KAN DITquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano
We maken ons zorgen om onze FA!
ERG JAMMER!quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hij had gisteren al gezegd dat hij er vanmiddag niet is. Vanavond wel!
Schrijft Zjak op deze site?quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Dat is niet zo leuk nieuws, van Tony David, hopelijk komt hij er bovenop.
https://www.dartfreakz.nl(...)met-spoed-opgenomen/
Ik heb zelf ook wel spontaan een transplantatie nodig na het lezen van dat bericht trouwens, allemachtig. Dat ze eens iemand vragen die het Nederlands een beetje beheerst.
Begint al bij de naam van de webzijde.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb zelf ook wel spontaan een transplantatie nodig na het lezen van dat bericht trouwens, allemachtig. Dat ze eens iemand vragen die het Nederlands een beetje beheerst.
Dit is de medeschrijver van de Dikke van Dartequote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef heywoodu het volgende:
Deze even opslaan voor het geval Cadby nog eens wat wint.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:27 schreef heywoodu het volgende:
Corey Cadby
Flikker op man, nooit meer over hebben.
Ik sta volledig achter het godstalent van Cadby.quote:
Dit kan niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter het godstalent van Cadby.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik laat het zitten en prop het sneetje in één keer in mijn mond.
Als je van darten houdt, houd je van Cadby.quote:
Als Scholten er was, hadden we godstalent voor de partij van Spekpot kunnen afstrepenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter het godstalent van Cadby.
Dat kan toch niet. Dit is echt typisch zo'n boer die dingen exact opschrijft als dat hoe hij denkt of dat het moet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit is de medeschrijver van de Dikke van Darte
Huhquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef heywoodu het volgende:
als dat hoe hij denkt of dat het moet.
Het waren mooie een mooie januari, februari en maart in 2018.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je van darten houdt, houd je van Cadby.
Ga toch weg met Lewis, dat wordt nooit meer watquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cadby en Adriaantje die de top weer komen bestormen, genot
Bahquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee geen cadby plzquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cadby en Adriaantje die de top weer komen bestormen, genot
Ordinair.quote:
Ik denk een courgette.quote:
Whitlock ookquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:31 schreef Szura het volgende:
Labanauskas zuigt alle vreugde uit je leven weg
Bij de 3e, die gozer daar achter die blijft kijkenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso een FOK!ker.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bij de 3e, die gozer daar achter die blijft kijken
De Whitlock van tien jaar geleden niet.quote:
WhitLockdownquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:26 schreef LordVoldermort het volgende:
Whitlock heeft alles gegeven tegen mvg toen. Koek is op
We beginnen in Spanje ook om 17:30 (lol).quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Om 16.30 is er een eredivisieduel zie ik.
Helemaal gek geworden.
Toch geen publiek hequote:Op dinsdag 22 december 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Helemaal gek geworden.
Moete hunnie weete.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Helemaal gek geworden.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Helemaal gek geworden.
Ja klopt. Maar dit is al jaren niet boeiend meer.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De Whitlock van tien jaar geleden niet.
Dan kun je ook gewoon thuis laten bezorgen van de Mac.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Geen interessante potjes vanavond, misschien zet ik Twente - Sparta even op om Burger te zien
Haha, wat is dit voor een rariteit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:36 schreef Szura het volgende:
Helemaal gek geworden.
19:45 Real Sociedad v Atlético, verder naar mijn weten geen must-watch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kijk alleen naar Juventus vandaag of is er nog ergens een leuk duel? Eredivisie alleen maar kut potjes.
Om 8 uur komt er een godenpot.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kijk alleen naar Juventus vandaag of is er nog ergens een leuk duel? Eredivisie alleen maar kut potjes.
Krijg honger.quote:
Scoutingleider.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou Labanauskas buiten het darten om doen?
Vrachtwagenchauffeurquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
13 oktober 1984.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Keith Deller spotter. Wauw. Dat was toch de man waartegen John Lowe in 1984 de eerste 9darter ooit op TV gooide?
Opa verteltquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Keith Deller spotter. Wauw. Dat was toch de man waartegen John Lowe in 1984 de eerste 9darter ooit op TV gooide?
Soldaat die de wacht houdt voor het paleis.quote:
Maffiabaas.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is niet leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kun je ook gewoon thuis laten bezorgen van de Mac.
In park glurenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Keurslager op de hoek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:40 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom? Whitlock is bij vlagen aan het schroeienquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
Schrijven we een laatste 16 op voor Den Rataj?
Magneetvissen!quote:
Niks wat de Poolse Adelaar niet kanquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Waarom? Whitlock is bij vlagen aan het schroeien
Zaat is meer zijn typequote:Op dinsdag 22 december 2020 15:48 schreef Szura het volgende:
Labbekak zou nog geen vreugde tonen als hij de nacht met Misa Krajicek mag doorbrengen
En heeft bewezen over 7 sets constant te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Niks wat de Poolse Adelaar niet kan
Zit zij op chaturbate?quote:
Misaquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:48 schreef Szura het volgende:
Labbekak zou nog geen vreugde tonen als hij de nacht met Misa Krajicek mag doorbrengen
Er is zelfs nog bizar weinig 'NEGENTJE' geroepenquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We zijn nog niet eens dichtbij een 9-darter geweest dit WK
Er komt een HOLLANDSE AVOND aan, ik zie mogelijkheden!quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Einde van de avond moeten we dan op 92 zitten
Dat klinkt goed. Kijk ff mee, op ziggy? Of stream aanslingeren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
19:45 Real Sociedad v Atlético, verder naar mijn weten geen must-watch.
Rare uitslag.quote:
De 20 op dit dartbord is nog meer uitgewoond dan deze vrouw.quote:
Neuh, ik vind andere namen saaier. Darius zit nog heel verhaal achter!quote:
Spanje van 17:30 tot 24:00 op Ziggy.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Kijk ff mee, op ziggy? Of stream aanslingeren.
🤪quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh, ik vind andere namen saaier. Darius zit nog heel verhaal achter!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Darius_I
Wat veel tekst.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef Szura het volgende:
Schimmelgraaf is weer op dreef
[ twitter ]
Eensquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
WITLOF LAAT LABBY DE SET PAKKEN MAAR KNAL IN DE VIJFDE SET GR
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Sander Schimmelaidsquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:54 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Witlof mag hem wel verliezen.quote:
Enorme ballen finish.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zo'n moment 164 uitgooien.
Dan ben je een grote jongen.
Raar.quote:
Hopelijk verliest dat kut Barcelona. Koeman liep alweer te zeiken over de var.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spanje van 17:30 tot 24:00 op Ziggy.
Eerste beurt 40quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:00 schreef Szura het volgende:
Whitlock brengt zich weer in de positie om te gaan sjoken als een oppergod
En nog is het saai bij hemquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op zo'n moment 164 uitgooien.
Dan ben je een grote jongen.
Dit had mijn voorspelling niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer is Whitlock voor het laatst zo goed aan een WK begonnen, zeg.
Dan heb je dit jaar niet opgelet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had mijn voorspelling niet verwacht.
Dit is de Duits-Kroatische darter die @Tagliano zocht een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
Whitlock gooide op het WK2017 98,70 tegen Dragutin Horvat of all places.
Whitlock UI > Marcel UIquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit is de Duits-Kroatische darter die @:Tagliano zocht een paar dagen geleden
Ik had echt wel even gekeken, maar ik had verwacht dat Whitlock gewoon Whitlock zou zijn. En soms moet je gokjes nemen, kenners winnen nooit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan heb je dit jaar niet opgelet.
Oke speciaal voor jou dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |