Eensquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Precies bijvoorbeeld borrelnoten eet je met een theelepel.
Wie dat niet snapt is een barbaar.
Open boterham met veel beleg en ei etc eet je met mes en vork.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zit net met m'n blote klauwen een boterham te eten.
Meestal gewoon eetstokjes. Vooral bij cheetos handig. Krijg je geen vettige vingers van.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:22 schreef Nine. het volgende:
Ga jij maar lekker chips eten met je mes en vork
Cheetos zijn toch geen chips manquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:23 schreef Mikeytt het volgende:
Meestal gewoon eetstokjes. Vooral bij cheetos handig. Krijg je geen vettige vingers van.
quote:Aardappelchips of chips zijn gebakken aardappelschijfjes. Het vroegste bekende recept voor chips verscheen in William Kitchiner's kookboek 'The Cook's Oracle', voor het eerst gepubliceerd in 1817 en een bestseller was in Engeland en de Verenigde Staten. Wikipedia
Hier kan ik me dan wel weer in vindenquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Meestal gewoon eetstokjes. Vooral bij cheetos handig. Krijg je geen vettige vingers van.
Cheetos zijn kaaszoutjes, geen chipsquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:28 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Hier kan ik me dan wel weer in vinden
quote:Cheetos zijn een merk van kaaszoutjes, gemaakt door Frito-Lay. Er bestaan verschillende versies van. In Nederland zijn vooral de zachte zoutjes gemaakt van maïsmeel bekend. Cheetos is ontwikkeld in 1948 door Fritos-bedenker Charles Elmer. Oorspronkelijk werd de naam van het merk geschreven met een punt erin. Wikipedia
Jaa mee eens hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Cheetos zijn kaaszoutjes, geen chips
[..]
En dan moet je vragen mag ik je telefoon ff zien hahahahaaquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:20 schreef Hallojo het volgende:
Zojuist twee broodjes bal MET MIJN HANDEN GEGETEN! Klauwen helemaal onder de pindasaus![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:19 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Precies bijvoorbeeld borrelnoten eet je met een theelepel.
Wie dat niet snapt is een barbaar.
Er zijn goorpeuken die met restjes faeces en urine aan de handen in die potten zitten te graaien. Het moet dus een dun glaasje zijn zodat de noten in je hand vallen zonder dat je de rest hoeft aan te raken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |