abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:36:31 #201
3542 Gia
User under construction
pi_196879457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat moet er gebeuren ?
verstandkiezen eruit rossen dan sta je binnen 5 min weer buiten bijv.
Implantaten voor kunstgebit, maar heb bijna geen onderkaak meer, na 20 jaar gebit zonder implantaten.
Kan dus zijn dat de kaak ook opgehoogd moet worden.
En dan is het nog maar de vraag of de cardioloog ermee akkoord gaat. Heb een kunsthartklep, dus ook bloedverdunners.

Vanwege die klep moesten er destijds mijn tanden uit.
pi_196879462
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:25 schreef OProg het volgende:

[..]

:o

Dat laatste is wel fascinerend als ze zo snel op mutaties in kunnen springen. Ik ben benieuwd wat dan de marge is waar binnen ze kunnen werken zonder de hele testcyclus en dergelijke weer door te moeten.
Kattenvoer maken ze ook voor lapjeskatten en voor noorse boskatten.

Uiteindelijk is de mutatie 98,8% geljk aan het virus wat in Wuhan opdook. En voor 79% gelijk aan SARS-CoV-1. Dit is uiteindelijk ook weer een doorontwikkeling van de vaccins die daarvoor gemaakt zijn.

Het is vooral de techniek (synthetisch mRNA) die nieuw is. Dat intrueert de cel om zelf de spikes van het virus te produceren zodat het immuunsysteem daarmee aan de slag gaat. Als je dat vaccin moet aanpassen, hoe je 'alleen maar even' de nieuwe bouwtekening te maken. Voor wat ik begrepen heb is de gebruikte techniek een soort platform, wat vrij makkelijk ingezet kan worden voor andere virussen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_196879466
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)wege-coronadruk.html

Alle planbare reguliere zorg in ziekenhuizen en zelfstandige klinieken wordt gestaakt om personeel vrij te spelen in de rest van de zorg. Dat meldt minister Van Ark voor Medische Zorg.

Vandaag hier nog 3 reguliere OK's. :7
Morgen nog 2.

:')
Mooi kut. Maar hoe werkt dat in de praktijk eigenlijk? Jullie krijgen bericht van 'boven' en gaan vervolgens alles afbellen?
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:37:14 #204
3542 Gia
User under construction
pi_196879470
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Nu een polibezoek?

Zou het laten afhangen van je eigen risico. Dit jaar word je toch niet meer geholpen als je een OK met opname nodig hebt (wel zeldzaam bij kaakchirurgie trouwens).
Da's bij mij standaard in juli al op.
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:37:28 #205
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196879472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

tijd niet geweest zeker, ze prikken als Promes tegenwoordig.
Ik heb jaren geleden de grote stad omgeruild voor een piepklein dorpje waar geen zak te beleven valt. Heerlijk _O_
Eens per 3 maanden rijdt er een politiewagen door het dorp en that's it.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196879481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:37 schreef trustychords het volgende:

[..]

Mooi kut. Maar hoe werkt dat in de praktijk eigenlijk? Jullie krijgen bericht van 'boven' en gaan vervolgens alles afbellen?
Nee. Deze OK's gaan gewoon door.
pi_196879506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Kattenvoer maken ze ook voor lapjeskatten en voor noorse boskatten.

Uiteindelijk is de mutatie 98,8% geljk aan het virus wat in Wuhan opdook. En voor 79% gelijk aan SARS-CoV-1. Dit is uiteindelijk ook weer een doorontwikkeling van de vaccins die daarvoor gemaakt zijn.

Het is vooral de techniek (synthetisch mRNA) die nieuw is. Dat intrueert de cel om zelf de spikes van het virus te produceren zodat het immuunsysteem daarmee aan de slag gaat. Als je dat vaccin moet aanpassen, hoe je 'alleen maar even' de nieuwe bouwtekening te maken. Voor wat ik begrepen heb is de gebruikte techniek een soort platform, wat vrij makkelijk ingezet kan worden voor andere virussen.
Zou je dan bij iedere wijziging door de hele goedkeuringsmolen heen moeten?
pi_196879525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik hoop het
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:40:16 #209
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196879526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb jaren geleden de grote stad omgeruild voor een piepklein dorpje waar geen zak te beleven valt. Heerlijk _O_
Eens per 3 maanden rijdt er een politiewagen door het dorp en that's it.
Het komt vanzelf naar je toe :)
pi_196879541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef chratnox het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

Kan me zo voorstellen dat, als blijkt dat de mRNA techniek opzich veilig is, de verleiding groot is om dat dan wat minder uitgebreid te doen. Maar of dat goed is voor het draagvlak :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_196879571
Over de supermarktkarren, hier is inmiddels een systeem dat je je kar in een soort hokje plaatst, rood puntje op de stang, dan je handen in een paar 'buizen' stoppen en hup, alles schoon, fris en fruitig.
En ja, ik weet, het is een uitzondering, maar een vriendin van mij mist een arm en dan reageert het apparaat niet.
pi_196879573
Als je nu al wordt opgenomen (voor 60+ geldt code zwart en moet je thuis stikken) voor wat dan ook moet je nog oppassen dat ze je niet te snel van een bed flikkeren. Ze zijn te laat geweest. In geen enkel ander ontwikkeld land wordt de zorg zo afgeschaald.
pi_196879582
https://www.nu.nl/coronav(...)chileense-basis.html

Covid nu zelfs op Antartica....en dan denken wij wel even die nieuwe strain in te dammen .... :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196879601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Confetti het volgende:
Als je nu al wordt opgenomen (voor 60+ geldt code zwart en moet je thuis stikken) voor wat dan ook moet je nog oppassen dat ze je niet te snel van een bed flikkeren. Ze zijn te laat geweest. In geen enkel ander ontwikkeld land wordt de zorg zo afgeschaald.
geen enkel ander ontwikkeld (EU) land begint zo laat met vaccineren..... :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196879605
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk.

Kan me zo voorstellen dat, als blijkt dat de mRNA techniek opzich veilig is, de verleiding groot is om dat dan wat minder uitgebreid te doen. Maar of dat goed is voor het draagvlak :{
Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld alleen fase 3 hoeft te doen oid als je alleen het ‘bericht’ hebt aangepast. Allergische reacties zullen niet veranderen zou je zeggen, want dat is op de stoffen die erin zitten
pi_196879617
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Predator40 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)chileense-basis.html

Covid nu zelfs op Antartica....en dan denken wij wel even die nieuwe strain in te dammen .... :{
:|W

Nou ja. Ik ga het niet nog een keer uitleggen ook. Als je het niet wilt begrijpen, dan begrijp je het lekker niet.
pi_196879626
quote:
:?

Waar slaat deze reactie nou weer op?
pi_196879640
quote:
Nou nou, zo erg zal ‘t ook niet zijn. Bron voor code zwart voor 60+?
pi_196879645
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Facebook is soms even lek. Niet te veel op uitdoen.
pi_196879721
quote:

[..]

Heb jij enig idee hoeveel % zorg planbaar is? Praat je dan over een verlichting van 10%? 40%? Of wat dan ook?
pi_196879724
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:45 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nou nou, zo erg zal ‘t ook niet zijn. Bron voor code zwart voor 60+?
De cijfers over de leeftijdsverdeling op de IC spreken boekdelen. Oude mensen beginnen een zeldzaamheid te worden. Ik zal het eens even opzoeken.

Het zal alleen nooit toegegeven worden. Ze scheren alles onder behandeling is zinloos ipv er is geen plek.
pi_196879736
quote:

[..]

Ik las dat een ziekenhuis al wel bijna op code zwart zit, dus dan wordt het kiezen. Maar ik weet niet hoe ze kiezen en wie dan voorgaat en wie niet.

https://www.rtvdrenthe.nl(...)zen-wie-wel-wie-niet
  dinsdag 22 december 2020 @ 12:52:41 #223
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196879755
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het komt vanzelf naar je toe :)
Heul niet }:|
Wij zijn net een klein Gallisch dorpje. Maar dan zonder everzwijnen. En zonder menhirs. En zonder toverdrank.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196879757
Ik word 30 december geopereerd. Spoed, maar niet superspoed. Even afwachten dan maar.....
pi_196879760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef Confetti het volgende:

[..]

De cijfers over de leeftijdsverdeling op de IC spreken boekdelen. Oude mensen beginnen een zeldzaamheid te worden. Ik zal het eens even opzoeken.

Het zal alleen nooit toegegeven worden. Ze scheren alles onder behandeling is zinloos ipv er is geen plek.
Zo? En welke functie bekleed jij in de zorg dat je dit soort boute uitspraken kan doen? :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')