Implantaten voor kunstgebit, maar heb bijna geen onderkaak meer, na 20 jaar gebit zonder implantaten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren ?
verstandkiezen eruit rossen dan sta je binnen 5 min weer buiten bijv.

Kattenvoer maken ze ook voor lapjeskatten en voor noorse boskatten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat laatste is wel fascinerend als ze zo snel op mutaties in kunnen springen. Ik ben benieuwd wat dan de marge is waar binnen ze kunnen werken zonder de hele testcyclus en dergelijke weer door te moeten.

Mooi kut. Maar hoe werkt dat in de praktijk eigenlijk? Jullie krijgen bericht van 'boven' en gaan vervolgens alles afbellen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)wege-coronadruk.html
Alle planbare reguliere zorg in ziekenhuizen en zelfstandige klinieken wordt gestaakt om personeel vrij te spelen in de rest van de zorg. Dat meldt minister Van Ark voor Medische Zorg.
Vandaag hier nog 3 reguliere OK's.
Morgen nog 2.

Da's bij mij standaard in juli al op.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu een polibezoek?
Zou het laten afhangen van je eigen risico. Dit jaar word je toch niet meer geholpen als je een OK met opname nodig hebt (wel zeldzaam bij kaakchirurgie trouwens).

Ik heb jaren geleden de grote stad omgeruild voor een piepklein dorpje waar geen zak te beleven valt. Heerlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
tijd niet geweest zeker, ze prikken als Promes tegenwoordig.

Nee. Deze OK's gaan gewoon door.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:37 schreef trustychords het volgende:
[..]
Mooi kut. Maar hoe werkt dat in de praktijk eigenlijk? Jullie krijgen bericht van 'boven' en gaan vervolgens alles afbellen?

Zou je dan bij iedere wijziging door de hele goedkeuringsmolen heen moeten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:36 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kattenvoer maken ze ook voor lapjeskatten en voor noorse boskatten.
Uiteindelijk is de mutatie 98,8% geljk aan het virus wat in Wuhan opdook. En voor 79% gelijk aan SARS-CoV-1. Dit is uiteindelijk ook weer een doorontwikkeling van de vaccins die daarvoor gemaakt zijn.
Het is vooral de techniek (synthetisch mRNA) die nieuw is. Dat intrueert de cel om zelf de spikes van het virus te produceren zodat het immuunsysteem daarmee aan de slag gaat. Als je dat vaccin moet aanpassen, hoe je 'alleen maar even' de nieuwe bouwtekening te maken. Voor wat ik begrepen heb is de gebruikte techniek een soort platform, wat vrij makkelijk ingezet kan worden voor andere virussen.

Ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou je dan bij iedere wijziging door de hele goedkeuringsmolen heen moeten?

Het komt vanzelf naar je toequote:Op dinsdag 22 december 2020 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden de grote stad omgeruild voor een piepklein dorpje waar geen zak te beleven valt. Heerlijk![]()
Eens per 3 maanden rijdt er een politiewagen door het dorp en that's it.

Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zou je dan bij iedere wijziging door de hele goedkeuringsmolen heen moeten?

geen enkel ander ontwikkeld (EU) land begint zo laat met vaccineren.....quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Confetti het volgende:
Als je nu al wordt opgenomen (voor 60+ geldt code zwart en moet je thuis stikken) voor wat dan ook moet je nog oppassen dat ze je niet te snel van een bed flikkeren. Ze zijn te laat geweest. In geen enkel ander ontwikkeld land wordt de zorg zo afgeschaald.

Ik kan me voorstellen dat je bijvoorbeeld alleen fase 3 hoeft te doen oid als je alleen het ‘bericht’ hebt aangepast. Allergische reacties zullen niet veranderen zou je zeggen, want dat is op de stoffen die erin zittenquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Kan me zo voorstellen dat, als blijkt dat de mRNA techniek opzich veilig is, de verleiding groot is om dat dan wat minder uitgebreid te doen. Maar of dat goed is voor het draagvlak

quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Predator40 het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)chileense-basis.html
Covid nu zelfs op Antartica....en dan denken wij wel even die nieuwe strain in te dammen ....

quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Confetti het volgende:
Als je nu al wordt opgenomen (voor 60+ geldt code zwart en moet je thuis stikken) voor wat dan ook moet je nog oppassen dat ze je niet te snel van een bed flikkeren. Ze zijn te laat geweest. In geen enkel ander ontwikkeld land wordt de zorg zo afgeschaald.

Nou nou, zo erg zal ‘t ook niet zijn. Bron voor code zwart voor 60+?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:42 schreef Confetti het volgende:

Facebook is soms even lek. Niet te veel op uitdoen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie nou weer op?

Heb jij enig idee hoeveel % zorg planbaar is? Praat je dan over een verlichting van 10%? 40%? Of wat dan ook?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]

De cijfers over de leeftijdsverdeling op de IC spreken boekdelen. Oude mensen beginnen een zeldzaamheid te worden. Ik zal het eens even opzoeken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg zal ‘t ook niet zijn. Bron voor code zwart voor 60+?

Ik las dat een ziekenhuis al wel bijna op code zwart zit, dus dan wordt het kiezen. Maar ik weet niet hoe ze kiezen en wie dan voorgaat en wie niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]

Heul nietquote:

Zo? En welke functie bekleed jij in de zorg dat je dit soort boute uitspraken kan doen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
De cijfers over de leeftijdsverdeling op de IC spreken boekdelen. Oude mensen beginnen een zeldzaamheid te worden. Ik zal het eens even opzoeken.
Het zal alleen nooit toegegeven worden. Ze scheren alles onder behandeling is zinloos ipv er is geen plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |