abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196924408
Moet telkens matches verwijderen want mijn lijst is vol :')
pi_196924423
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:43 schreef vipergts het volgende:

[..]

Die vrouw die el_thuis beschrijft is ook saai, als je zo reageert op iemand die wat over zichzelf vertelt, een spannende vrouw zoals je het zo mooi omschrijft draait zo'n gesprek easy e andere kant op. Communicatie komt van 2 kanten.
Haha, ja! Als je er iets van wil maken ga je een saai gesprek een andere richting sturen. Maar we weten al dat die vrouw geen interesse had.
pi_196924457
Ik zit op Relatieplanet en daar kan Jan en alleman je een bericht sturen. Ik krijg er zo'n 10 per dag, no way dat ik die allemaal netjes van commentaar voorzie alvorens het gesprek te verwijderen.
pi_196924579
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit heb ik ongeveer meegemaakt aan het begin van een gesprek. We waren gematcht en ik kreeg er met geen mogelijkheid iets uit.
Dat maakt ook niet uit zelfs als je hobby basejumpen aan een brandende parachute is had ze niet anders gereageerd.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 24 december 2020 @ 15:32:36 #155
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196925326
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:57 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat maakt ook niet uit zelfs als je hobby basejumpen aan een brandende parachute is had ze niet anders gereageerd.
_O- _O- _O-
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196925486
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 12:19 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Sommigen hebben honderden matches. Moet je ze dan allemaal een bericht gaan sturen dat het niet doorgaat?
Dit, ik unmatch zelden iemand. Staan mensen tussen mijn matches van een jaar geleden ofzo. Unmatchen is te veel werk.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196925618
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:15 schreef K.loon het volgende:

[..]

Dan had ze dus gereageerd op mijn reactie terug een half uur na die van haar.
[..]
Of iemand anders had binnen een kwartier gereageerd of sprak haar obv de foto meer aan.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_196925722
Ik swipe ook wel eens als tijdverdrijf :@, om te kijken wat er “rondloopt”.

Heb zelf echt 0 verwachtingen bij een match en zoek er niet zo veel achter als iemand die ik nooit heb ontmoet niet terugpraat.
Ghosten na een date vind ik eigenlijk pas respectloos, daarvoor, als het alleen chatten is geweest, vind ik er niks van.
pi_196925789
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:51 schreef Avianflu het volgende:
Ik swipe ook wel eens als tijdverdrijf :@, om te kijken wat er “rondloopt”.

Heb zelf echt 0 verwachtingen bij een match en zoek er niet zo veel achter als iemand die ik nooit heb ontmoet niet terugpraat.
Ghosten na een date vind ik eigenlijk pas respectloos, daarvoor, als het alleen chatten is geweest, vind ik er niks van.
Ik vind dat wel irritant, als je eerst een leuk gesprek hebt, en dat ze daarna gaat ghosten. Zeg dan gewoon even dat je geen interesse meer hebt, kleine moeite en wel zo netjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2020 15:55:32 ]
pi_196925882
quote:
13s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik vind dat wel irritant, als je eerst een leuk gesprek hebt, en dat ze daarna gaat ghosten. Zeg dan gewoon even dat je geen interesse meer hebt, kleine moeite en wel zo netjes.
Is ook wel eens irritant. Maar ik doe het zelf ook wel eens, soms vergeet ik gewoon iemand.
pi_196926011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is ook wel eens irritant. Maar ik doe het zelf ook wel eens, soms vergeet ik gewoon iemand.
Deze reactie siert je dan wel weer. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2020 16:05:44 ]
pi_196926221
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik zit nu bijna een jaar op Tinder en het is gewoon nog nul keer voorgekomen dat een vrouw aangeeft geen interesse meer te hebben. Het is altijd ghosten, abrupt unmatchen of vriendelijk blijven maar het contact dood laten bloeden (altijd druk, nooit meer tijd voor een date). En dan bedoel ik echt de vrouwen waarmee ik (soms meerdere malen) op date ben geweest of veel gechat en gelachen heb en die ook veel persoonlijke dingen met mij gedeeld hebben. Misschien is het angst voor een verkeerde reactie? Gedoe? Niet willen kwetsen? Een ander maar je toch achter de hand willen houden (in het geval van ghosten)?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196926369
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:32 schreef K.loon het volgende:

[..]

Anders reageer je ff inhoudelijk ipv alleen op het woord 'denneappel', vrouwmensch :+
Dat deed ik en toen begon jij over dennenappels te zeveren.

En geen idee wat ik precies moet verstaan over een dennenappel in deze context. Dus dat reageert lastig :/
pi_196926400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

[..]

Ik zit nu bijna een jaar op Tinder en het is gewoon nog nul keer voorgekomen dat een vrouw aangeeft geen interesse meer te hebben. Het is altijd ghosten, abrupt unmatchen of vriendelijk blijven maar het contact dood laten bloeden (altijd druk, nooit meer tijd voor een date). En dan bedoel ik echt de vrouwen waarmee ik (soms meerdere malen) op date ben geweest of veel gechat en gelachen heb en die ook veel persoonlijke dingen met mij gedeeld hebben. Misschien is het angst voor een verkeerde reactie? Gedoe? Niet willen kwetsen? Een ander maar je toch achter de hand willen houden (in het geval van ghosten)?
Vreemd, ik heb wel een aantal mannen aangegeven geen interesse te hebben nadat ik met ze gedate had. Sommigen ghosten je daarna, als in ze reageren niet eens met een confirmatie maar negeren je daarna gewoon direct.

Er zijn wel een handjevol mannen waar ik af en toe mee app, die ik mogelijk in de toekomst nog een keer wil zien maar niet nu. Maar die houd ik niet bewust aan het lijntje, er worden ook geen directe vragen gesteld over mijn intenties waardoor ik de indruk heb dat ze het ook best vinden.

Ik heb juist het idee dat mannen nooit iets afkappen om de deur open te houden.....
Daar gaat het daten waarschijnlijk vaak mis, al die aannames over en weer.
pi_196926561
quote:

[..]

[..]

Mannen zullen ongetwijfeld hetzelfde doen...maar mijn referentiekader op dat vlak is nogal beperkt.
pi_196926580
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Vreemd, ik heb wel een aantal mannen aangegeven geen interesse te hebben nadat ik met ze gedate had. Sommigen ghosten je daarna, als in ze reageren niet eens met een confirmatie maar negeren je daarna gewoon direct.

Er zijn wel een handjevol mannen waar ik af en toe mee app, die ik mogelijk in de toekomst nog een keer wil zien maar niet nu. Maar die houd ik niet bewust aan het lijntje, er worden ook geen directe vragen gesteld over mijn intenties waardoor ik de indruk heb dat ze het ook best vinden.

Ik heb juist het idee dat mannen nooit iets afkappen om de deur open te houden.....
Heldere communicatie is lastig, moeilijk en soms ook gewoon eng. Hier stranden veel dates én relaties op.
pi_196926646
quote:

[..]

Sommigen ghosten je daarna, als in ze reageren niet eens met een confirmatie maar negeren je daarna gewoon direct.
Dat is ook raar gedrag idd. Ik zou op z'n minst zeggen "oke, geen probleem, bedankt voor de duidelijkheid" of iets in die trant. Direct negeren kan ik niet anders interpreteren als butthurt, slechte manieren of dat hij sowieso al niks om je gaf.

quote:
Helemaal waar. Net als dat ik hierboven ook aannames doe.

quote:
er worden ook geen directe vragen gesteld over mijn intenties waardoor ik de indruk heb dat ze het ook best vinden.
Aannames :P

quote:
Ik heb juist het idee dat mannen nooit iets afkappen om de deur open te houden....
Absoluut. Het kost een man niks om de deur open te houden ook al is de kans nog zo klein.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_196927409
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Dat is ook raar gedrag idd. Ik zou op z'n minst zeggen "oke, geen probleem, bedankt voor de duidelijkheid" of iets in die trant. Direct negeren kan ik niet anders interpreteren als butthurt, slechte manieren of dat hij sowieso al niks om je gaf.
[..]

Helemaal waar. Net als dat ik hierboven ook aannames doe.
[..]

Aannames :P
[..]

Absoluut. Het kost een man niks om de deur open te houden ook al is de kans nog zo klein.
Eigenlijk best wel treurig... :{
  donderdag 24 december 2020 @ 18:10:03 #169
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196927752
quote:
Het scheelt onnodig gezeik.
Sommigen gaan in verweer, anderen gaan schelden etc.

Als je gewoon niet meer reageert, heb je dat meestal niet.

Ghosten na een date vind ik not done. Als er nog geen date heeft plaatst gevonden, heb ik er geen problemen mee.
pi_196927774
Ik ben een tijd geleden ook na 2 weken intensief appen uit t niets geghost. Vind dat ook niet netjes maar zo gaat dat. Directe communicatie is natuurlijk aan de ene kant wel fijn maar het kan ook vervelende reacties oproepen. Iemand kan bv boos worden, gaan schelden oid. Als je nog niet op date bent geweest weet je niet zeker wie je voor je hebt. En ja soms vergeet iemand je, of je vergeet zelf iemand. Kan allemaal. Maar je moet wel wat incasseringsvermogen hebben als je gaat daten ja.
pi_196927783
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het scheelt onnodig gezeik.
Sommigen gaan in verweer, anderen gaan schelden etc.

Als je gewoon niet meer reageert, heb je dat meestal niet.

Ghosten na een date vind ik not done. Als er nog geen date heeft plaatst gevonden, heb ik er geen problemen mee.
Dat is wel, op een onbeschofte manier, heel erg kiezen voor de makkelijkste weg. Best wel laf eigenlijk.
  donderdag 24 december 2020 @ 18:17:59 #172
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196927826
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:13 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dat is wel, op een onbeschofte manier, heel erg kiezen voor de makkelijkste weg. Best wel laf eigenlijk.
Mwah, de boodschap is hetzelfde.

Je hoeft niet alle chats netjes af te sluiten of iedereen te verwittigen.
Daarnaast kan 'ik heb geen interesse meer' wat hoogdravend overkomen.
Alsof je er vanuit gaat dat de ander wel interesse heeft en dat je dat even moet afkappen.
  donderdag 24 december 2020 @ 18:31:41 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_196927968
quote:

[..]

[..]

Wees blij dat dat er in het begin uitkomt en niet na een aantal jaren mee samen te zijn geweest.

Maar ja mee eens dat het gewoon vaag gedoe is, zelf heb ik vergelijkbare ervaringen.

quote:

[..]

Waarom zouden ze nog moeten reageren dan? Je wil toch niet verder :D
pi_196928015
quote:
6s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:31 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wees blij dat dat er in het begin uitkomt en niet na een aantal jaren mee samen te zijn geweest.

Maar ja mee eens dat het gewoon vaag gedoe is, zelf heb ik vergelijkbare ervaringen.
[..]

Waarom zouden ze nog moeten reageren dan? Je wil toch niet verder :D
Klopt, hoeft van mij ook niet. Maar ik zou wel nog reageren.
Maar daar is waar het meestal fout gaat, je eigen manier van communiceren en je eigen normen en waarden projecteren op een ander.
pi_196928033
Maarja weet je ik denk steeds vaker “geen antwoord is ook een antwoord......”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')