abonnement Unibet Coolblue
pi_196918527
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:56 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Klopt, maar op basis van een plaatje en een klein stukje tekst kan ik niet bepalen of iemand een goede match is. Potentieel gooi je dan 9 andere goede matches weg en dat wil ik dan ook niet.

Ik heb trouwens geen gold dus ik kan niet zien of mannen mij liken. Ik like dus gewoon als iemand mij leuk lijkt.
Meestal weet ik aan het begin van een chat wel of ik er verder moeite in wil steken of niet (qua romantiek).
pi_196919008
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:27 schreef Amee het volgende:

[..]

Het doet meer slecht dan goed, dus.
Dat idee heb ik wel ja
Zie jij mensen hier daadwerkelijk lol hebben in daten? Ik niet zo :)
pi_196919188
De mensen die er wel lol in hebben en voor wie datingapps wel werken hebben waarschijnlijk ook minder behoefte hun ervaringen te delen. Of gewoon met vrienden, maar dan niet ook nog eens op een forum. :)
pi_196919262
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:08 schreef Chia het volgende:
De mensen die er wel lol in hebben en voor wie datingapps wel werken hebben waarschijnlijk ook minder behoefte hun ervaringen te delen. Of gewoon met vrienden, maar dan niet ook nog eens op een forum. :)
Wat een vooroordelen
pi_196919272
Überhaupt vrienden hebben
pi_196919358
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:14 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wat een vooroordelen
Dat heet gezond verstand.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196919648
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:58 schreef Amee het volgende:

[..]

Meestal weet ik aan het begin van een chat wel of ik er verder moeite in wil steken of niet (qua romantiek).
"Ik rijd graag op de motor, en trek dan lekker door de binnenwegen het land in."

"Leuk."

"Ik ben ook graag buiten, lekker wandelen door de bossen. Je weet nooit wat je tegenkomt."

"Fijn."

"Wat doe jij graag?"

"Doei."

:')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196919941
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik rijd graag op de motor, en trek dan lekker door de binnenwegen het land in."

"Leuk."

"Ik ben ook graag buiten, lekker wandelen door de bossen. Je weet nooit wat je tegenkomt."

"Fijn."

"Wat doe jij graag?"

"Doei."

:')
Daar zit zeker geen eventuele romantiek in. Haha!

Als ik eerlijk ben: Er zijn echt mannen die werkelijk saai zijn :P
Als je spannend wil zijn moet je niet chitchatten. Tenminste niet bij mij.

Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand die op een datingsite zit op een gegeven moment geen spannende gespreksstof meer heeft als die elke dag verschillende vreemden moet aanspreken.
pi_196920125
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:09 schreef Amee het volgende:

[..]

Daar zit zeker geen eventuele romantiek in. Haha!

Als ik eerlijk ben: Er zijn echt mannen die werkelijk saai zijn :P
Als je spannend wil zijn moet je niet chitchatten. Tenminste niet bij mij.

Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand die op een datingsite zit op een gegeven moment geen spannende gespreksstof meer heeft als die elke dag verschillende vreemden moet aanspreken.
Dit heb ik ongeveer meegemaakt aan het begin van een gesprek. We waren gematcht en ik kreeg er met geen mogelijkheid iets uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196920163
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dit heb ik ongeveer meegemaakt aan het begin van een gesprek. We waren gematcht en ik kreeg er met geen mogelijkheid iets uit.
Dan lijkt het me geen verlies. Zou bij "Fijn" al niet eens meer reageren.
pi_196920202
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan lijkt het me geen verlies. Zou bij "Fijn" al niet eens meer reageren.
Dat klonk ook enorm denigrerend nu ik er weer over nadenk ja :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196920809
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 10:24 schreef Amee het volgende:

[..]

Dan lijkt het me geen verlies. Zou bij "Fijn" al niet eens meer reageren.
Ik zou in zulke gesprekken “fijn” ook gewoon vermijden tenzij het heel duidelijk is wat je bedoelt.... het is toch een beetje dubbel te interpreteren vaak.
  donderdag 24 december 2020 @ 11:15:56 #113
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196920855
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je er te veel achter zoekt.
De enige keren dat ik Snachts aan het swipen was was ik op zoek naar “iets snels” en zou ik denk ik de dag daarna ook niet per se meer reageren.
Dan had ze dus gereageerd op mijn reactie terug een half uur na die van haar.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:23 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en iedereen doet het..
zie ook “ik heb er nog 17 op voorraad”.
Alsof het nog te lezen boeken zijn.
Matches zijn niks waard... hooguit in grote getallen.

Mensen praten met matches.. niet met andere mensen. Dus waarom zou je daar sociaal tegen doen :X
Soort van industrie is het geworden waar een select gezelschap echt grof profijt van heeft... en degenen op de site met een beetje pech enkel depressief van worden.
Ik denk dat je leest wat je wilt lezen... '17 op voorraad' betekent dat ik 17 likes heb staan, die ik dus domweg kan omtoveren tot match door op het hartje te klikken.. doe ik niet, want likes zijn geen kerstboomdecoratie, ik doe niet aan multi chatten, ik wil één chat per keer en tegelijk, en juist daarom is het irritant dat men je dan gewoon laat bengelen. Je kunt ervan denken en vinden wat je wilt, maar heel veel netter als dit kan het denk ik niet.. dat 'op voorraad' klinkt misschien een beetje blase, maar in diezelfde context, hebben de meeste vrouwen er dan 500-5000 'op voorraad'.
Ik mik Mw. Zegniks er dus uit, en dan match ik de volgende leuke in de lijst.. Dat deed ik dus gistermiddag al, want ik voelde aan mijn water dat ze niks ging zeggen, en zó geweldig leuk was ze nou ook weer niet..

En vanmorgen wed ik wakker, en toen had ik er nog een mátch bij ook van een dame die ik eerder dus eens heb geliked en die mij matchte, dus nu heb ik alsnog 2 chats tegelijk lopen }:| .. krijg ik straks weer gezeik dat ik steeds online ben, want het groene stippie brandt de hele tijd. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:33 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf dan aandoen om zoveel matches te maken? Kies twee leukste eruit en maak aan de hand van de klik een keus daaruit. Zo heb je ook tijd om die andere te leren kennen en heb je meer kans op iets blijvends.
Psies.. ik zie mijn likes lijst gewoon als een soort wachtrij; het is niet anders, maar ik haat het gewoon om van 6 walletjes tegelijk te eten.. dáár krijg je dus die scheve smoelen van.. Maar volgens Uhmp ben IK de denneappel van het verhaal..
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:53 schreef Amee het volgende:

[..]

Of je kunt ook strategisch zijn.
Niet gewoon mannen swipen, maar wel degenen van wie je denkt: Die wil ik wel leren kennen. Heb je er één. En als anderen jou liken, alleen matchen als je die ook echt wil lleren kennen. En daarvan één kiezen.

Maar al zou je 10 matches hebben, zou wel netjes zijn om de rest te zeggen dat het niet doorgaat omdat je al een goede match hebt. 9 chats sturen is niet eens zo veel
Whut? :X

[ Bericht 0% gewijzigd door K.loon op 24-12-2020 11:36:26 ]
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196920872
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zou in zulke gesprekken “fijn” ook gewoon vermijden tenzij het heel duidelijk is wat je bedoelt.... het is toch een beetje dubbel te interpreteren vaak.
Het lijkt me dat ze het gebruikte omdat het haar niet boeide en dat is al reden genoeg om het gesprek te staken en de bal bij haar te laten.

Heb geen ervaring met datingsites maar wel met chatten. Haha!
  donderdag 24 december 2020 @ 11:17:37 #115
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196920890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:46 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Ik rijd graag op de motor, en trek dan lekker door de binnenwegen het land in."

"Leuk."

"Ik ben ook graag buiten, lekker wandelen door de bossen. Je weet nooit wat je tegenkomt."

"Fijn."

"Wat doe jij graag?"

"Doei."

:')
Ja man, die zijn echt vreselijk.. ;(
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 24 december 2020 @ 11:19:28 #116
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196920914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:16 schreef Amee het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ze het gebruikte omdat het haar niet boeide en dat is al reden genoeg om het gesprek te staken en de bal bij haar te laten.

Heb geen ervaring met datingsites maar wel met chatten. Haha!
Nee, die zijn druk met 5 andere chats.. dan zit je op de reservebank.. dáárom wil ik dus maar 1 chat tegelijk.
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
  donderdag 24 december 2020 @ 11:21:40 #117
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196920932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat idee heb ik wel ja
Zie jij mensen hier daadwerkelijk lol hebben in daten? Ik niet zo :)
Daten is altijd leuk.. Serial daten niet..
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196920951
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:15 schreef K.loon het volgende:

[..]


Psies.. ik zie mijn likes lijst gewoon als een soort wachtrij; het is niet anders, maar ik haat het gewoon om van 6 walletjes tegelijk te eten.. dáár krijg je dus die scheve smoelen van.. Maar volgens Uhmp ben IK de denneappel van het verhaal..
[..]

Whut? :X
Waarom like je dan zoveel tegelijk? Nu kan je je aandacht niet bij die ene houden omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog 16 hebt staan wachten.

Ja :P
Je moest eens weten hoeveel chats ik heb vaak. :@
Iedereen krijgt netjes antwoord, al is het alleen: Als je losse seks zoekt, dan hoef je je tijd niet aan mij te verspillen :D

En terwijl ik niet eens een date zoek.
(Okay, iemand zou nu zeggen dat ik kapsones heb. :@ )
  donderdag 24 december 2020 @ 11:29:00 #119
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196921058
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom like je dan zoveel tegelijk? Nu kan je je aandacht niet bij die ene houden omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog 16 hebt staan wachten.

Ja :P
Je moest eens weten hoeveel chats ik heb vaak. :@
Iedereen krijgt netjes antwoord, al is het alleen: Als je losse seks zoekt, dan hoef je je tijd niet aan mij te verspillen :D

En terwijl ik niet eens een date zoek.
(Okay, iemand zou nu zeggen dat ik kapsones heb. :@ )
Jij hebt duidelijk niet veel ervaring met dating apps idd.. en al helemaal niet de mannenkant.. Als ik dagelijks 100 profielen swipe, krijg je MISSCHIEN één match per week, als je geluk hebt.. Op Lexa kun je heel aardig zien wat er op je profiel gebeurt..
Al eens eerder gezegd; ik swipe helemaal niet meer, ik reageer alleen nog op likes, want dat hele swipen is bijkans nutteloos als je een kerel bent.
Die spontane match van vanochtend is dus een dame die ik blijkbaar al ergens vóór September heb geliked, en die me nu pas terugliket (matcht dus), want zo lang swipe ik al niet meer :')
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196921077
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:23 schreef Amee het volgende:

[..]

Waarom like je dan zoveel tegelijk? Nu kan je je aandacht niet bij die ene houden omdat je in je achterhoofd hebt dat je nog 16 hebt staan wachten.

Ja :P
Je moest eens weten hoeveel chats ik heb vaak. :@
Iedereen krijgt netjes antwoord, al is het alleen: Als je losse seks zoekt, dan hoef je je tijd niet aan mij te verspillen :D

En terwijl ik niet eens een date zoek.
(Okay, iemand zou nu zeggen dat ik kapsones heb. :@ )
You have the right to say no

@K.loon en wtf bedoel je met dat ik jou een dennenappel vind? :)
Ik heb nergens een mening gegeven over een persoon wel over daten via datingsites.
Die ene keer dat ik een mening over jou ventileerde was volgens mij positief EN in een dm.

Maar een dennenappel? Huh? :)
  donderdag 24 december 2020 @ 11:32:25 #121
312702 K.loon
nu met dubbelganger
pi_196921108
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

You have the right to say no

@:K.loon en wtf bedoel je met dat ik jou een dennenappel vind? :)
Ik heb nergens een mening gegeven over een persoon wel over daten via datingsites.
Die ene keer dat ik een mening over jou ventileerde was volgens mij positief EN in een dm.

Maar een dennenappel? Huh? :)
Anders reageer je ff inhoudelijk ipv alleen op het woord 'denneappel', vrouwmensch :+
Merry Lockdown and a Cappy New Year !!.
pi_196921124
Niks mis met dennenappels overigens
  donderdag 24 december 2020 @ 12:16:29 #123
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196921871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 02:45 schreef K.loon het volgende:
Ja dus.

sowieso een paar in de week,
Ja, je hebt nauwelijks matches dus.
  donderdag 24 december 2020 @ 12:19:18 #124
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196921934
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 07:53 schreef Amee het volgende:
Maar al zou je 10 matches hebben, zou wel netjes zijn om de rest te zeggen dat het niet doorgaat omdat je al een goede match hebt. 9 chats sturen is niet eens zo veel
Sommigen hebben honderden matches. Moet je ze dan allemaal een bericht gaan sturen dat het niet doorgaat?
  donderdag 24 december 2020 @ 12:22:27 #125
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_196922001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 11:29 schreef K.loon het volgende:
Al eens eerder gezegd; ik swipe helemaal niet meer, ik reageer alleen nog op likes, want dat hele swipen is bijkans nutteloos als je een kerel bent.
Nee hoor, er zitten hier ook genoeg mannen die wel voldoende matches krijgen als ze swipen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')