Ik heb hem al een paar keer gementioned zonder succesquote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb @:johannes_vermeer al tijden niet gehoord over bier overigens.
Smaakt prima, en hup de volgende achterover kegelen.quote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ie lekker is.
Dit was ook wel een kut affiche als je het mij vraagt.quote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef The_Undertone het volgende:
Wel een kutmatch zo vergeleken met de vorige
quote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In gezelschap drink ik meestal wel pils
Ik drink dus bijna nooit pils
Hij heeft een leven.quote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb @:johannes_vermeer al tijden niet gehoord over bier overigens.
KarmelietGenot.quote:Op maandag 21 december 2020 21:33 schreef Drekkoning het volgende:
Eerste biertje is voor de smaak, de rest voor het effect.
Dus beginnen met een lekkere karmeliet en daarna gewoon pilsen
quote:Op maandag 21 december 2020 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In gezelschap drink ik meestal wel pils
Ik drink dus bijna nooit pils
Geldt dit ook voor mannenquote:Op maandag 21 december 2020 21:34 schreef Lonaa het volgende:
Je kunt ook gewoon pils harken en soms iets bijzonders drinken toch. Ik hou niet van 1 ding kiezen. Ik wil alle dingen
Ja, Price is op zijn plaats tegen een leuke darter, niet tegen zo'n kleurloze vis op het droge als Lewisquote:Op maandag 21 december 2020 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was ook wel een kut affiche als je het mij vraagt.
Daar lijkt @johannes_vermeer mij niet het type voor.quote:Op maandag 21 december 2020 21:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Lekker rellen in Velsen en/of Urk
Jij biedt je vast aan?quote:
Ik normaal ook niet, maar heb toch vakantie nu.quote:Op maandag 21 december 2020 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit op een maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |