quote:Op maandag 21 december 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Veel drinkers hier op de maandagavond.
Als je niet meer weet of er pics van waren weet je dat het er net eentje te veel was.quote:
DRT is een warm bad. Hier oordelen wij nietquote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zo op de FOKs moet gooien.
Mag in een spoilerquote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zo op de FOKs moet gooien.
Gouden ouwe maar o zo treurigquote:
Wedstrijd is nog niet bepaald overquote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is niet leuk. Hoe kan t dat Lewis elke keer door alleen dit toernooi glibbert (als ie hier weer zou winnen). Lijkt Petersen wel
Overdreven interessantdoenerij over speciaal bier.quote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef De_Kraam het volgende:
"Goeie dag. Kom binnen. Ga zitten. Een dikke smaakbom de je al tegemoet komt zodra je het blikje opent. Direct bij uitschenken zie je al de dikke, zwarte double stout en ruik je de koffie. Het snel neerslaande schuim verraad al dat hier een goeie dot alcohol aanwezig is. Smaken van koffie, pure chocolade, karamel en het warme van een goeie cognac. Een barrel aging die echt wat toevoegt en het bier niet te boozy maakt. Een mooie complexe stout die goed in balans is en waar Kees zijn best voor heeft gedaan."
Juist.
Lewis - Foulkes in de derde ronde, je zou voor minder.quote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is niet leuk. Hoe kan t dat Lewis elke keer door alleen dit toernooi glibbert (als ie hier weer zou winnen). Lijkt Petersen wel
Dit was niet in de brewpub maar in de Polaroid tijdens de beerbattle.quote:
En ditquote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DRT is een warm bad. Hier oordelen wij niet
Dat is het altijd. Speciaal bierquote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overdreven interessantdoenerij over speciaal bier.
Das gegarandeerd in de achtste finales zittenquote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lewis - Foulkes in de derde ronde, je zou voor minder.
Ik durf wel te zeggen dat het er minimaal 3 te veel waren.quote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je niet meer weet of er pics van waren weet je dat het er net eentje te veel was.
Je kan ook gewoon zeggen dat ie lekker is.quote:Op maandag 21 december 2020 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Overdreven interessantdoenerij over speciaal bier.
In gezelschap drink ik meestal wel pilsquote:Op maandag 21 december 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Gewoon pils harken joh. Met je barrel chocolade cognacbier. Hou op hoor.
Niet een krat pils leegdrinken per sessiequote:Op maandag 21 december 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Gewoon pils harken joh. Met je barrel chocolade cognacbier. Hou op hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |