Vekaansiequote:Op maandag 21 december 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Veel drinkers hier op de maandagavond.
quote:Op maandag 21 december 2020 21:26 schreef Doevelaer het volgende:
Tijd voor weer een Stanislaus Triple Rock Church
Zijn daar nog pics van?quote:Op maandag 21 december 2020 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er daar een aantal van dronk werd het een enerverende nacht.
Heb er wel naar gekeken bij de slijter vorige week, andere bieren meegenomen. Emelisse maakt wel altijd goede bieren.quote:Op maandag 21 december 2020 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van Emelisse, deze box laatst aangeschaft:
https://www.hetbiercollectief.nl/product/barrel-box/
DrankA.nlquote:Op maandag 21 december 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Zegt de user die zich vernoemd heeft naar een bierbrouwerij.quote:Op maandag 21 december 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
Deze zin kan slechts het begin van een verhaal zijnquote:Op maandag 21 december 2020 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er daar een aantal van dronk werd het een enerverende nacht.
Vakantietijd he.quote:Op maandag 21 december 2020 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
In hun brewpub.?quote:Op maandag 21 december 2020 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk nooit op een maandag.quote:Op maandag 21 december 2020 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zegt de user die zich vernoemd heeft naar een bierbrouwerij.
Zeker, en ik vond vier euro voor barrel aged ook best schappelijk geprijsd.quote:Op maandag 21 december 2020 21:28 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb er wel naar gekeken bij de slijter vorige week, andere bieren meegenomen. Emelisse maakt wel altijd goede bieren.
Ik weet niet of ik dat zo op de FOKs moet gooien.quote:Op maandag 21 december 2020 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zin kan slechts het begin van een verhaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |