SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Drekkoning het volgende:
Price kan hier wel eens gaan stunten
Gedurfd!quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Drekkoning het volgende:
Price kan hier wel eens gaan stunten
quote:Op maandag 21 december 2020 21:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog FIFA'en bij Kim
quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Kleine wijziging in de TT aangebracht
Kon me niet inhouden
Ik ben van allebei geen heel groot fanquote:Op maandag 21 december 2020 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik neem aan dat wij allemaal voor Price juichen.
En iemand die in de sportschool de hele tijd het squatrack bezet houdt om vervolgens nooit onder parralel te squaten.quote:Op maandag 21 december 2020 21:15 schreef The_Undertone het volgende:
Gerwyn Price lijkt me ook iemand die autos tunet
Begrijpelijk.quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Kon me niet inhouden
Optieven naar zn eigen sportquote:Op maandag 21 december 2020 21:16 schreef Caland het volgende:
Prijs is een schande voor de nobele dartssport
Erg mooi.quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Kon me niet inhouden
Ja, dat sowieso.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Price lijkt me iemand die meteen gaat meppen als je per ongeluk tegen hem aan loopt.
Genoeg relletjes op Twitter voorbij zien komen jaquote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Price lijkt me iemand die meteen gaat meppen als je per ongeluk tegen hem aan loopt.
Moet je eens naar z'n meissie kijkenquote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat raar dan?quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
J Lewis lijkt mij niet veel vriendelijker, maar price is nog een gradatie erger.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pics?quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je eens naar z'n meissie kijken
Mensen die onder 25% vetpercentage zitten zouden ze niet moeten toelaten tot darten.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lewis is een lieve jongen die last heeft van angststoornissenquote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
J Lewis lijkt mij niet veel vriendelijker, maar price is nog een gradatie erger.
Die Lewis lijkt mij gewoon een normale jongen.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
J Lewis lijkt mij niet veel vriendelijker, maar price is nog een gradatie erger.
Denk dati k met Lewis wel een biertje kan drinken.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan komt Henderson langzaamaan in de problemenquote:Op maandag 21 december 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die onder 25% vetpercentage zitten zouden ze niet moeten toelaten tot darten.
Gezellige jongen.quote:
Een kerstdiner met Zjermain die een hele kom jus naar binnen giet en Derk Telnekes die voor het eerst in z'n leven met mes en vork probeert te eten, dat had een uitstekend item voor Arjan kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 21:12 schreef Szura het volgende:
Eenzame kerst dreigt voor Nederlandse darters in Londen: 'Alleen op hotelkamer'
Het WK darts wordt traditioneel rondom de feestdagen in Londen gehouden. Normaal gesproken vliegen de Nederlandse deelnemers voor de kerstdagen terug naar huis, om het feest samen met de familie te vieren. Maar nu de grenzen dicht zijn, dreigt een eenzame kerst.
Zo ook voor de nummer één van de wereld, Michael van Gerwen. Hij won zaterdag zijn eerste partij en sprong daarna in de auto richting Vlijmen. Hij was nog maar een paar uur bij zijn gezin, toen hij vanwege de reisbeperkingen terug naar Londen moest racen.
Zondagavond laat was hij weer in het spelershotel. Maar goed ook, want anders kon hij - vanwege het sluiten van de tunnel - zijn vierde wereldtitel wel vergeten.
Het geeft maar aan dat het vreemde dagen zijn voor de Nederlanders daar. Ook voor Jeffrey de Zwaan; zijn vriendin werkt in de zorg met coronapatiënten.
Om in aanloop naar het WK geen risico's te lopen, besloot De Zwaan om zijn vriendin tijdelijk even niet te zien.
Alles dicht
Toen De Zwaan zondagavond werd uitgeschakeld, wilde hij zo snel mogelijk naar huis om zijn vriendin na een week of zes weer te kunnen zien. Maar dat ging niet. "Opeens ging alles dicht", vertelt de darter.
Samen met zijn coach stapte hij nog wel in de auto om de laatste trein te pakken naar Calais, om via Frankrijk naar huis te rijden. Ook de andere vroegtijdig uitgeschakelde Nederlanders Maik Kuivenhoven en Derk Telnekes probeerden dat tevergeefs.
"Toen we daar aankwamen was het treinstation al dicht en toen konden we weer terug naar het hotel", aldus De Zwaan, die daarna contact zocht met de Nederlandse ambassade.
"Daar vertelden ze dat er vanuit Nederland al een negatief reisadvies was afgegeven. Dus als je vast komt te zitten, valt het onder je eigen risico. En het kan eventueel nog tot 1 januari duren."
En dus zit hij nu vooral op zijn hotelkamer, waar hij kan gamen, televisie kan kijken en kan slapen. "Ik mag nog wel een frisse neus halen. En we leggen wel een kaartje met de Nederlanders, dat is wel gezellig."
De darters zitten niet in een gesloten bubbel. Ze zijn allemaal negatief getest, maar mogen dus nog wel het hotel uit om bijvoorbeeld boodschappen te doen. En er zijn in het hotel twee dartsbanen, waar spelers af en toe een uurtje mogen gooien.
Daar maakten Van Gerwen en Vincent van der Voort maandag direct gebruik van. Zij zitten allebei nog wel in het toernooi. Al zullen ze niet veel kunnen oefenen, want ze moeten de twee banen delen met alle 'gestrande' darters.
Geen gezellig kerstdiner
Iedereen heeft ermee te dealen, klinkt het vanuit Londen, waar dus een eenzame kerst op een hotelkamer dreigt. Ook een kerstdiner met alle Nederlanders zit er niet in, vertelt De Zwaan.
"Je mag alleen eten op je hotelkamer. Dan zitten we met zijn allen op één kamer te dineren, dat lijkt me niet handig, haha."
Ja echt jammer dat die al zo lang ontbreektquote:
quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Rugby player hospitalised after brawl outside Bargoed pub
A RUGBY hooker ended up with serious injuries after a single blow floored him when violence erupted outside a Bargoed pub, Cardiff Crown Court heard.
A RUGBY hooker ended up with serious injuries after a single blow floored him when violence erupted outside a Bargoed pub, Cardiff Crown Court heard.
Gerwyn Price, who regularly plays for Premiership team Neath, was taken to hospital where 42 stitches were put in his forehead and five were put into a wound in his chin.
Prosecutor John Probert said Mr Price also suffered a brain haemorrhage and had nerve damage to an eyebrow.
His attacker, Owen Body, 23, of West Street, Bargoed, was jailed for 12 months.
Body pleaded guilty to a charge of inflicting grievous bodily harm.
Judge Philip Richards told him: “This was serious violence and it has serious consequences.
“Such an incident could have led to death and a charge of murder. Mercifully, that didn’t happen, but you should reflect upon it.”
Mr Probert said that on the night of April 25, two men were in the Plasnewydd pub in High Street, Bargoed.
There was an incident inside the pub between Body and Mr Price, and Body was ejected.
However, the argument continued outside.
Mr Price left and assaulted another man, after which Body punched Mr Price.
“He fell to the roadway and struck his head heavily on the kerb,” said Mr Probert.
When arrested, Body claimed Mr Price had told him he was going to “batter and kill him”.
He described Mr Price as a bully.
Body was said to have convictions for 28 offences, including those of public order, affray, assaulting the police and causing actual bodily harm.
Christopher Rees, representing Body, said: “This case involved exceptional and unusual circumstances.
“During an incident in the pub, Mr Price punched Body to the floor and he was treated for a suspected fractured jaw.”
Mr Price, he said, was “up for it” and he came out of the pub “like a bull in a china shop”.
He said Mr Price had appeared before magistrates for assaulting the other man and had been “extremely fortunate” to receive a suspended sentence.
Colin MonkGODquote:Op maandag 21 december 2020 21:21 schreef The_Undertone het volgende:
Lewis is bijna net zo irritant, met z'n gehap bij zijn worp
quote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit wordt weer een MVG toernooi zonder spanning.
Wat voel je nu, boosheid, gelatenheid, verdriet?quote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Misschien dat de Grinch weer dwars ligt dit jaar?quote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Gelatenheid dekt de lading perfect.quote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat voel je nu, boosheid, gelatenheid, verdriet?
Volgens mij ken ik diequote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Caramel Fudge Stout Cognac Editie van Brouwerij Kees.
Hep vertrouwen in Djozeequote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb er maar een op Bowmorevaten gerijpte barley wine bij opengetrokken.quote:
Dat die flapdrol maar gauw het toernooi uit crasht.quote:Op maandag 21 december 2020 21:24 schreef BB-King het volgende:
[..]
Misschien dat de Grinch weer dwars ligt dit jaar?
Zijn er momenteel genoeg die scorend veel beter zijn. Hij schroeit minder triplles mvg.quote:Op maandag 21 december 2020 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |