Erg mooi.quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Tagliano het volgende:
Kleine wijziging in de TT aangebracht
Kon me niet inhouden
Ja, dat sowieso.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Price lijkt me iemand die meteen gaat meppen als je per ongeluk tegen hem aan loopt.
Genoeg relletjes op Twitter voorbij zien komen jaquote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Price lijkt me iemand die meteen gaat meppen als je per ongeluk tegen hem aan loopt.
Moet je eens naar z'n meissie kijkenquote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat raar dan?quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
J Lewis lijkt mij niet veel vriendelijker, maar price is nog een gradatie erger.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pics?quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Moet je eens naar z'n meissie kijken
Mensen die onder 25% vetpercentage zitten zouden ze niet moeten toelaten tot darten.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lewis is een lieve jongen die last heeft van angststoornissenquote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
J Lewis lijkt mij niet veel vriendelijker, maar price is nog een gradatie erger.
Die Lewis lijkt mij gewoon een normale jongen.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
J Lewis lijkt mij niet veel vriendelijker, maar price is nog een gradatie erger.
Denk dati k met Lewis wel een biertje kan drinken.quote:Op maandag 21 december 2020 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan komt Henderson langzaamaan in de problemenquote:Op maandag 21 december 2020 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die onder 25% vetpercentage zitten zouden ze niet moeten toelaten tot darten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |