Die is inmiddels deaudquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ja hij zei toen dat hij daar vaker rijdt, dan is Mariahoeve wel logisch.
Zijn broer is trouwens Barend Meerts uit deze docu:
Wil je inderdaad geen ruzie mee
Wat is dat met die DJquote:
Dat werd eerder weggehaaldquote:
Owquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd eerder weggehaaldDus dat is niet zo ok
Ja hoi.quote:
Die berichten waren duidelijk onder invloed van wat en wie dan ook. Meeste zijn ook wegquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef Deisyy het volgende:
Ondertussen is het wel al een tijdje verontrustend stil in Scheveningen
Ik geloof ergens rond 56 minuten. Dan is ie bij de rechterquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen zin om hele docu te kijken, heb je een tijdsnotitie?Dan kan ik daar gelijk heen skippen.
Ik kende die familie ook niet, gisteren hier even naar gevraagd en toen ben ik ook op deze docu gewezen. Gekeken maar die Barend spoorde echt niet zeg, wat een vreselijk enge gast was dat, die blik in zn ogen 🥶quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:41 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik geloof ergens rond 56 minuten. Dan is ie bij de rechter
Bedrijven die überhaupt met haar in zee gaan leggen de lat al niet zo hoog qua goede smaak, dus dat zal allemaal wel doorgaan.quote:
Ik zag eens een foto van Michael en Samanth met hun dochter. Zij was zo wit naast haar oudersquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:43 schreef SQ het volgende:
Anderzijds... we hebben ook geen idee van de werkelijke kleur van barbie zelf toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zag eens een foto van Michael en Samanth met hun dochter. Zij was zo wit naast haar oudershet is maar goed dat er een minimale leeftijd voor dr zonnebank is.
Een gefrituurde kip kijkt ook niet vrolijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:04 schreef Leandra het volgende:
En triest genoeg kijkt ze daar ook al zo ongelukkig uit haar ogen....
Je snapt toch ook dat dat allemaal nep is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Maarrr ik vind haar er hier best ok uit zien, jammer dat ze dat zelf niet zag. Ook wel lastig met al die haat en troep die zij over zich heen kreeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djemina?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:21 schreef Lief17 het volgende:
Ik keek even op de fb van Thea. Blijkbaar heeft haar man nog een dochter uit een andere relatie die Djelena heet en hebben ze samen nog een zoon die Djelino heet. Daarna kwam Djemino dus in 2016 die gestorven is en ze hebben ook nog een dochtertje. Daar zag ik geen naam van.
Beetje overdreven. Er worden veel foto's gemaakt waar mamma er maar goed op staat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:54 schreef Straadthont het volgende:
Angelina keek toen al alsof ze doodsbang is voor haar eigen moeder. Ik heb nog nooit een foto gezien waarin het kind een vrolijke onbezorgde snoet heeft. Zelfs als peuter op de arm van Mike kijkt ze alsof ze al weet wat voor een ellende haar boven het hoofd hangt.
Zij had en heeft heel goed in de gaten dat het steeds maar filmen of foto' s maken vooral voor de buitenwereld is en als de camera uitstaat het een neppe teringbende is. Arm meisje.
Ik kijk niet naar mamma, maar naar de uitstraling van de kinderen. Deze is bij Angelina dieptreurig te noemen. Toen en nu nog steeds als mamma weer eens tegen haar zin in de camera laat draaien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Er worden veel foto's gemaakt waar mamma er maar goed op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |