quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgende keer wat minder netjes stam+t doen
Misschien zelfs #TeamGerit
Zou dat niet teveel tekst zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:12 schreef SQ het volgende:
Jammer van de referentie aan fok, zo hebben ze je snel gevonden en dan lig je er weer af en dan is onze insider info weg
Voor gerrit zelf wel, maar zijn dochters komen iets geletterder overquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou dat niet teveel tekst zijn?
Ik had juist geen screenshot ervan gemaakt om dit want als iemand dan hier kijkt zien ze mijn profielfoto en dan lig ik er ook afquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:12 schreef SQ het volgende:
Jammer van de referentie aan fok, zo hebben ze je snel gevonden en dan lig je er weer af en dan is onze insider info weg
Goed punt, goed punt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Voor gerrit zelf wel, maar zijn dochters komen iets geletterder over
Ja echt veel variatie zit er niet in. Wel heel kampwaardig!quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:21 schreef Lief17 het volgende:
Ik keek even op de fb van Thea. Blijkbaar heeft haar man nog een dochter uit een andere relatie die Djelena heet en hebben ze samen nog een zoon die Djelino heet. Daarna kwam Djemino dus in 2016 die gestorven is en ze hebben ook nog een dochtertje. Daar zag ik geen naam van.
Zij is het nichtje van Barbie.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:32 schreef amaranta het volgende:
Het nichtje, Ida, is ook errrrg getint.
Weet niet in welke hoedanigheid zij familie is
Roomblank.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:43 schreef SQ het volgende:
Anderzijds... we hebben ook geen idee van de werkelijke kleur van barbie zelf toch?
Maar dan heeft ze een vrij getinte vader.quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:39 schreef Taiga het volgende:
[..]
Zij is het nichtje van Barbie.
Haar moeder is de zus van de moeder van Barbie.
Klopt...quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Maar dan heeft ze een vrij getinte vader.
watquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:21 schreef Lief17 het volgende:
Ik keek even op de fb van Thea. Blijkbaar heeft haar man nog een dochter uit een andere relatie die Djelena heet en hebben ze samen nog een zoon die Djelino heet. Daarna kwam Djemino dus in 2016 die gestorven is en ze hebben ook nog een dochtertje. Daar zag ik geen naam van.
Ai, daar wil je geen ruzie mee krijgen. Samantha speelt met haar leven.quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef superpro het volgende:
[..]
Woonwagen familie, vader is grote naam in criminele milieu, overleden broer was bij Satudarah en heeft gezeten voor moord, vertelde hij trots in de film over Satudarah
Ook afgekickt kunnen mensen nog steeds talen naar drugs en dat doen ze ook; geestelijke afhankelijkheid is het zwaarste gedeelte. Dat gaat niet zomaar over.quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Die Gerrit zegt het zelf toch dat ze de druks verkiest boven haar kinderen! Als ze werkelijk afgekickt was zou ze niet eens talen naar druks.
Mij hoef je niks wijs te maken, hoor.
Ik denk Leyweg.quote:
Ik kan dit waarderen.quote:
Inderdaad. Maak nooit je dagboek vrij!quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:12 schreef SQ het volgende:
Of ze is gegijzeld. Bij Samanda kan van alles gebeuren.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef MorganLeFay het volgende:
Het is zo stil op Samanda's insta. Maak me oprecht zorgen nu![]()
Maar denk dat ze in haar omgeving een soort van verstandig iemand heeft die haar telefoon heeft afgepakt.
Dat denk ik eerlijk gezegd ook. Of ja, ik hoop hetquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar denk dat ze in haar omgeving een soort van verstandig iemand heeft die haar telefoon heeft afgepakt.
Ze maakt toch regelmatig reclame voor het één en het ander op haar insta? Ik snap niet dat er bedrijven en winkels zijn die aan haar gekoppeld willen worden maargoed.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:21 schreef Straadthont het volgende:
Maar wat moet ze dan nog op haar Insta zetten? Kind is weg, man weg, alles weg. Het enige waar we op kunnen rekenen is weer zo'n kuttegeltje met een draak van een leus gevolgd door een selfie waar ze vooral haar tieten laat zien. Meer gaat het echt niet meer worden.
Misschien zijn die nu afgehaaktquote:Op dinsdag 22 december 2020 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze maakt toch regelmatig reclame voor het één en het ander op haar insta? Ik snap niet dat er bedrijven en winkels zijn die aan haar gekoppeld willen worden maargoed.
Door gerrit en consorten en wordt met een blok beton van de pier gedonderd. Maar door haar opblaas tieten blijft ze drijven en spoelt terug aan zodat we nog meer soap afleveringen kunnen beleven.quote:
Daar snap ik ook echt he le maal niks van. Ik zou nog liever failliet gaan met m'n pauperwinkeltje dan dat ik Barbie nodig moet hebben om 2 klanten te krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze maakt toch regelmatig reclame voor het één en het ander op haar insta? Ik snap niet dat er bedrijven en winkels zijn die aan haar gekoppeld willen worden maargoed.
Dat sowieso ja. Ik denk dat ze helemaal moet verdwijnen uit regio Den Haag en zich moet gaan vestigen op een plek waar zo min mogelijk mensen wonen. Een dorp ergens in Friesland ofzo. Daarbij zeker een jaar social media-ontzegging.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoop dat ze in veiligheid is genomen en dat haar kinderen ook op een stabiele plaats zijn.
Voor alle betrokken partijen vind ik de situatie triest. Er zijn hier sowieso geen winnaars. Wil Vink is wat mij betreft de grootste loser verliezer,quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:31 schreef Vlinder het volgende:
Ik hoop dat ze in veiligheid is genomen en dat haar kinderen ook op een stabiele plaats zijn.
Het vervelende is dat overal mensen zijn met verslavingsproblematiek, en dat degenen die dat in stand houden ze feilloos weten te vinden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Ik denk dat ze helemaal moet verdwijnen uit regio Den Haag en zich moet gaan vestigen op een plek waar zo min mogelijk mensen wonen. Een dorp ergens in Friesland ofzo. Daarbij zeker een jaar social media-ontzegging.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:33 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb niet zoveel te doen a.t.m. en kwam bij t scrollen en klikken op de FB van Will Vink die nu ovenschotels aan de man probeert te brengen...
Zo wreed is het kamp toch niet?
Hahahahahahaha zie het zo voor me. Nieuwe serie: Samanda gaat plat op het land!! Al die arme Friezen in de shit door onze Sam.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het vervelende is dat overal mensen zijn met verslavingsproblematiek, en dat degenen die dat in stand houden ze feilloos weten te vinden.
Al verhuist ze naar Kallenkotte met zo'n 320 inwoners dan is dat nog binnen de kortste keren een cokehub, met alle omringende issues van dien.
Dan laten we de BlokkeerFriezen wel even los op haarquote:Op dinsdag 22 december 2020 13:27 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Hahahahahahaha zie het zo voor me. Nieuwe serie: Samanda gaat plat op het land!! Al die arme Friezen in de shit door onze Sam.
Denk dat we ergens nog van "geluk" mogen spreken dat ze drie kinderen heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 00:56 schreef Leandra het volgende:
Dat is overigens nog triester: dat 3 kinderen van dezelfde vrouw in 3 verschillende gezinnen opgroeien, waarvan niet een bij hun moeder.
En maar één van de drie bij zijn vader.
Gewoon even rust nu.quote:Op dinsdag 22 december 2020 12:08 schreef MorganLeFay het volgende:
Heeft Samant zelf bureau Jeugdzorg ingeschakeld of is dat slechts een roddel?quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:14 schreef Samhain het volgende:
Het lijkt me toch dat als een moeder zelf jeugdzorg inschakelt om dat ze niet voor haar kind kan zorgen, het niet zo gaat van "Oké, kom maar hier met je kind en toedeledokie." Dus hopelijk is er ook voor haar eea opgestart qua hulpverlening.
Of ze daar dan in mee gaat is natuurlijk een tweede.
Ja hij zei toen dat hij daar vaker rijdt, dan is Mariahoeve wel logisch.quote:Op dinsdag 22 december 2020 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk Leyweg.
Edit: kan niet, bestaat niet meer.
Edit2: gezien de plek van het ongeluk in april en ze toen ogenschijnlijk net bij het kamp vandaan kwamen verwacht ik Mariahoeve.
Het is een roddel/gerucht.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:00 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Heeft Samant zelf bureau Jeugdzorg ingeschakeld of is dat slechts een roddel?
Geen zin om hele docu te kijken, heb je een tijdsnotitie?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ja hij zei toen dat hij daar vaker rijdt, dan is Mariahoeve wel logisch.
Zijn broer is trouwens Barend Meerts uit deze docu:
Wil je inderdaad geen ruzie mee
Die is inmiddels deaudquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Wat is dat met die DJquote:
Dat werd eerder weggehaaldquote:
Owquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat werd eerder weggehaaldDus dat is niet zo ok
Ja hoi.quote:
Die berichten waren duidelijk onder invloed van wat en wie dan ook. Meeste zijn ook wegquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:24 schreef Deisyy het volgende:
Ondertussen is het wel al een tijdje verontrustend stil in Scheveningen
Ik geloof ergens rond 56 minuten. Dan is ie bij de rechterquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen zin om hele docu te kijken, heb je een tijdsnotitie?Dan kan ik daar gelijk heen skippen.
Ik kende die familie ook niet, gisteren hier even naar gevraagd en toen ben ik ook op deze docu gewezen. Gekeken maar die Barend spoorde echt niet zeg, wat een vreselijk enge gast was dat, die blik in zn ogen 🥶quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:41 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik geloof ergens rond 56 minuten. Dan is ie bij de rechter
Bedrijven die überhaupt met haar in zee gaan leggen de lat al niet zo hoog qua goede smaak, dus dat zal allemaal wel doorgaan.quote:
Ik zag eens een foto van Michael en Samanth met hun dochter. Zij was zo wit naast haar oudersquote:Op dinsdag 22 december 2020 09:43 schreef SQ het volgende:
Anderzijds... we hebben ook geen idee van de werkelijke kleur van barbie zelf toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zag eens een foto van Michael en Samanth met hun dochter. Zij was zo wit naast haar oudershet is maar goed dat er een minimale leeftijd voor dr zonnebank is.
Een gefrituurde kip kijkt ook niet vrolijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:04 schreef Leandra het volgende:
En triest genoeg kijkt ze daar ook al zo ongelukkig uit haar ogen....
Je snapt toch ook dat dat allemaal nep is.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Maarrr ik vind haar er hier best ok uit zien, jammer dat ze dat zelf niet zag. Ook wel lastig met al die haat en troep die zij over zich heen kreeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Djemina?quote:Op dinsdag 22 december 2020 09:21 schreef Lief17 het volgende:
Beetje overdreven. Er worden veel foto's gemaakt waar mamma er maar goed op staat.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:54 schreef Straadthont het volgende:
Angelina keek toen al alsof ze doodsbang is voor haar eigen moeder. Ik heb nog nooit een foto gezien waarin het kind een vrolijke onbezorgde snoet heeft. Zelfs als peuter op de arm van Mike kijkt ze alsof ze al weet wat voor een ellende haar boven het hoofd hangt.
Zij had en heeft heel goed in de gaten dat het steeds maar filmen of foto' s maken vooral voor de buitenwereld is en als de camera uitstaat het een neppe teringbende is. Arm meisje.
Ik kijk niet naar mamma, maar naar de uitstraling van de kinderen. Deze is bij Angelina dieptreurig te noemen. Toen en nu nog steeds als mamma weer eens tegen haar zin in de camera laat draaien.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Er worden veel foto's gemaakt waar mamma er maar goed op staat.
Ik vond het altijd triest om in de filmpjes te zien als de kinderen bij Sam op bezoek waren dat Sam altijd moest vragen aan de kinderen "hou je van mama"? Wat moet je dan als kind zeggen? Alleen ja is het goede antwoord en dan nog voor de camera. Manipulatie ten topquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:06 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar mamma, maar naar de uitstraling van de kinderen. Deze is bij Angelina dieptreurig te noemen. Toen en nu nog steeds als mamma weer eens tegen haar zin in de camera laat draaien.
Ja vreselijk. Ik ken ook iemand die dat flikt om nooit vanuit zichzelf te zeggen dat ze het kind gemist heeft maar vragen of het kind haar gemist heeft.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vond het altijd triest om in de filmpjes te zien als de kinderen bij Sam op bezoek waren dat Sam altijd moest vragen aan de kinderen "hou je van mama"? Wat moet je dan als kind zeggen? Alleen ja is het goede antwoord en dan nog voor de camera. Manipulatie ten top
Weekje en het is overquote:
Ik ben echt shooketh. Heb dit gewoon gemist en hoop wat bij te zijn.quote:
Nee joh dat hoort zoquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben echt shooketh. Heb dit gewoon gemist en hoop wat bij te zijn.
Dat mokkel is knettergek!
Valt me nu pas op.quote:Op dinsdag 22 december 2020 18:34 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik zag eens een foto van Michael en Samanth met hun dochter. Zij was zo wit naast haar oudershet is maar goed dat er een minimale leeftijd voor dr zonnebank is.
Dit inderdaad..., Heb echt ontzettend medelijden met dat meisje.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:04 schreef Leandra het volgende:
En triest genoeg kijkt ze daar ook al zo ongelukkig uit haar ogen....
Eens ... Heel triest om te zien.😯quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:54 schreef Straadthont het volgende:
Angelina keek toen al alsof ze doodsbang is voor haar eigen moeder. Ik heb nog nooit een foto gezien waarin het kind een vrolijke onbezorgde snoet heeft. Zelfs als peuter op de arm van Mike kijkt ze alsof ze al weet wat voor een ellende haar boven het hoofd hangt.
Zij had en heeft heel goed in de gaten dat het steeds maar filmen of foto' s maken vooral voor de buitenwereld is en als de camera uitstaat het een neppe teringbende is. Arm meisje.
Ik had het overigens over Samanda die triest uit haar ogen keek.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dit inderdaad..., Heb echt ontzettend medelijden met dat meisje.
Ook in filmpjes zie je haar onzekerheid en heen en weer flitsende ogen en op haar nagels bijten als ze bij Samantha in de buurt is.
Wil niet beweren dat papa zuivere koffie is.., maar de kinderen zijn bij hen in elk geval een stuk meer ontspannen voorzover je kan volgen uiteraard.
Ik volg Mččk niet op zn nieuwe account. Maar hij plaatste voorheen echt zelden tot nooit iets over zijn kinderen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:10 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Dit inderdaad..., Heb echt ontzettend medelijden met dat meisje.
Ook in filmpjes zie je haar onzekerheid en heen en weer flitsende ogen en op haar nagels bijten als ze bij Samantha in de buurt is.
Wil niet beweren dat papa zuivere koffie is.., maar de kinderen zijn bij hen in elk geval een stuk meer ontspannen voorzover je kan volgen uiteraard.
Die kijkt al jaren standaard triest uit haar ogen...In tegenstelling tot haar kids heeft zij haar eigen lot en hun lot in handen verziekt dat weer. 😉🙈quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het overigens over Samanda die triest uit haar ogen keek.
Klopt hij niet zozeer...Naomi had laatst wel wat dingen en een geinig dans filmpje geplaatst met de kindjes.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik volg Mččk niet op zn nieuwe account. Maar hij plaatste voorheen echt zelden tot nooit iets over zijn kinderen.
Trailer Trash was een chapter van Satudarah.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Satudarah zijn toch de Molukkers en niet de kampers?
Broer kan geen ruzie meer maken, is overledenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:05 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Satudarah is/was voor iedereen, multiculturele MC, zoals eigenlijk alle MC, behalve Hell's angelsquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:37 schreef Fietsertje70 het volgende:
Satudarah zijn toch de Molukkers en niet de kampers?
Boh, jammer. Wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:56 schreef praadje het volgende:
Gerrit gaat van FB en Insta af. Hij wil verder met zijn leven en wenst ondanks alles iedereen fijne feestdagen. Netjes van hem, na dat ene bericht heeft hij nooit meer met modder gegooid ondanks dat mensen hem uitspraken probeerden te ontlokken.
Zeer zeker netjes van hem!!quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:56 schreef praadje het volgende:
Gerrit gaat van FB en Insta af. Hij wil verder met zijn leven en wenst ondanks alles iedereen fijne feestdagen. Netjes van hem, na dat ene bericht heeft hij nooit meer met modder gegooid ondanks dat mensen hem uitspraken probeerden te ontlokken.
Kweenie ... maar sowieso netjes en verstandigquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wijsheid komt met de jaren. 53 toch?
Hoe moet zo'n kind aan zichzelf werken?! Zo triest voor alledriequote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ja, dat viel me jaren geleden al op dat Angelina zo triest uit haar ogen kijkt. Ik heb het akelige vermoeden dat die nog wel eens therapie nodig gaat hebben of heel erg gaat ontsporen als ze niet aan zichzelf werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |