Dan zal Corona in het algemeen toch wel een flinke kop kleiner moeten zijn voordat ik me op date vlak begeefquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dus wanneer gaan wij daten?
Cijfers zijn dalende en het vaccin komt eraan, just let me knowquote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan zal Corona in het algemeen toch wel een flinke kop kleiner moeten zijn voordat ik me op date vlak begeef
Je gaat dat houtje touwtje in elkaar gezette vaccin toch niet innemen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Cijfers zijn dalende en het vaccin komt eraan, just let me know
Oeh als een HoS hier al geen vertrouwen in heeft......quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Je gaat dat houtje touwtje in elkaar gezette vaccin toch niet innemen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh als een HoS hier al geen vertrouwen in heeft......
Ja klopt.....en waar leg je de marges......zoonlief zou vooraan staan, maar is waarschijnlijk als laatste aan de beurt...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel wat vind ik, er is een mogelijke oplossing met een vaccin maar iedereen moet netjes op z'n beurt wachten (mensen uit de zorg enzo).
Tegen die tijd hebben we variant x van Corona of variant y van het vaccin...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja klopt.....en waar leg je de marges......zoonlief zou vooraan staan, maar is waarschijnlijk als laatste aan de beurt...
Ook dat nog ja.......we zijn gedoemd......quote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Tegen die tijd hebben we variant x van Corona of variant y van het vaccin...
Win win voor Coronaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook dat nog ja.......we zijn gedoemd......
Ik las vanochtend in de ochtendinlichtingen dat waarschijnlijk het ziekenhuispersoneel voor a.s. vrijdag kan worden ingeënt.quote:
Dat staat inmiddels ook al in de mediaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik las vanochtend in de ochtendinlichtingen dat waarschijnlijk het ziekenhuispersoneel voor a.s. vrijdag kan worden ingeënt.
Nu jij nogquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat staat inmiddels ook al in de mediagoed nieuws!
Ja als laatste groep van het zorgpersoneel waarschijnlijk....hoop wel dat ik de locatie zelf mag kiezen en niet twee uur met OV onderweg moet.....quote:
Ook dat inderdaad. De man die op een vleermuis lijkt wou zich laten testen op COVID-19. Hij woont in het westen des lands en moest helemaal naar Nijmegen omdat daar op zeer korte termijn nog plek was. Hijzelf moest toen 3 uur heen en 3 uur terug rijzen voor een behandeling van geeneens 10 minuten. Hij testte negatief overigens.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja als laatste groep van het zorgpersoneel waarschijnlijk....hoop wel dat ik de locatie zelf mag kiezen en niet twee uur met OV onderweg moet.....
Maar ik woon in de zevende stad van dit land, dan zou je toch denken dat ik niet de stad uit hoef voor een prikje....quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. De man die op een vleermuis lijkt wou zich laten testen op COVID-19. Hij woont in het westen des lands en moest helemaal naar Nijmegen omdat daar op zeer korte termijn nog plek was. Hijzelf moest toen 3 uur heen en 3 uur terug rijzen voor een behandeling van geeneens 10 minuten. Hij testte negatief overigens.
In dit land weet je nooit waar je naar toe moet voor ietsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ik woon in de zevende stad van dit land, dan zou je toch denken dat ik niet de stad uit hoef voor een prikje....
Dat blijkt wel weer inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:33 schreef stokj het volgende:
[..]
In dit land weet je nooit waar je naar toe moet voor iets
Ik weet nog dat er een aantal gebeurtenissen zich afspeelden die mensen geloofden:quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer inderdaad
Ja de sensatieverspreiding via de media is aardig goed gelukt inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een aantal gebeurtenissen zich afspeelden die mensen geloofden:
• Na het einde van de intelligente lockdown rende de stadsgek door de straten en schreeuwde "Corona is weg, Corona is weg, we zijn weer vrij, we kunnen weer leven, Corona is weg, Corona is weg!"
• Aan het begin van de intelligente lockdown werd gezegd dat er op dag x om y uur een vliegtuig over alle delen van Nederland zou vliegen en een stofje zou doen neerdalen wat ons zou beschermen tegen Corona.
• Er werd gezegd dat alleen mensen met een slechte gezondheid Corona konden krijgen. Mensen die gezond waren en het kregen hadden een verborgen ziekte/aandoening waardoor ze vatbaar waren.
En zo waren er meer van dat soort gebeurtenissen
Dat dat allemaal kon in deze tijden. Maar daar zorgen de bestuurders van dit land zelf voor...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja de sensatieverspreiding via de media is aardig goed gelukt inderdaad
Jup, peppie en kokkiequote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat dat allemaal kon in deze tijden. Maar daar zorgen de bestuurders van dit land zelf voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |