Eergisteren en vandaag geprobeerd maar helaas. Misschien ligt hij inderdaad thuis te genieten.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan komende dagen gaan wandelen, misschien kom je 'm dan toch weer tegen
Groot gelijk van dat beessie, ik zit ook lekker bij de kachelquote:Op zondag 3 januari 2021 20:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Eergisteren en vandaag geprobeerd maar helaas. Misschien ligt hij inderdaad thuis te genieten.
Ik ga straks mijn ijsberenvel over me heen doen zodat ik het lekker warm heb.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Groot gelijk van dat beessie, ik zit ook lekker bij de kachel
quote:Op zondag 3 januari 2021 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Misschien mist ie jou ook wel
[..]
Haloa
Trustenquote:
Hier gaan alle kerstspullen weg vandaag.quote:Op maandag 4 januari 2021 07:26 schreef drakin het volgende:
Is het nog steeds kerst?
Gister een rendieren kerstslinger gemaakt omdat het kan
Ik maak misschien nog wel wat alvast voor kerst 2021quote:Op maandag 4 januari 2021 07:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier gaan alle kerstspullen weg vandaag.
zijn hier gisteren al allemaal vertrokken, boom staat kaal in hoekje in tuinquote:Op maandag 4 januari 2021 07:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier gaan alle kerstspullen weg vandaag.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 januari 2021 07:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn hier gisteren al allemaal vertrokken, boom staat kaal in hoekje in tuin
Binnen is de boel vervangen door slingers etc (verjaardag zoonlief vandaag)
Ja was heel gezelligquote:Op maandag 4 januari 2021 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Thanks Draakje! Goede oud en nieuw gehad?
yep, gewoon met z'n 4-en, tegen 12:00 kwamen wat buurtgenoten buiten op afstand langs om (netjes Cat 1) vuurwerk af te stekenquote:
netjes vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 4 januari 2021 12:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, gewoon met z'n 4-en, tegen 12:00 kwamen wat buurtgenoten buiten op afstand langs om (netjes Cat 1) vuurwerk af te steken
jawel hoor, Cat 1 vuurwerk mocht gewoon. Enige probleem daarin was dat veel leveranciers het niet mochten leveren (want dicht). Dus het meeste is verkocht bij supermarkten (Cat 1 = tolletjes, vulkanen, sterretjes, "kindervuurwerk"quote:Op maandag 4 januari 2021 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
netjes vuurwerk afsteken?
maar dat mocht toch niet meer?
o vuurwerk wat cat 1 heet, dat wist ik niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, Cat 1 vuurwerk mocht gewoon. Enige probleem daarin was dat veel leveranciers het niet mochten leveren (want dicht). Dus het meeste is verkocht bij supermarkten (Cat 1 = tolletjes, vulkanen, sterretjes, "kindervuurwerk"
ik had ook heerlijke oliebollen. Wilde net nog een pak mix gaan halen om het later dit jaar nog eens te maken maar er was niet meerquote:Op maandag 4 januari 2021 13:01 schreef drakin het volgende:
[..]
o vuurwerk wat cat 1 heet, dat wist ik niet.
Ik had meestal sterretjes, dit keer helemaal niks, zelfs geen champagne
Maar wel lekkere oliebollen en die gingen bijna allemaal op ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |