HOPPAquote:Op woensdag 23 december 2020 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat ie weer geblesseerd raken dan?
Flikker die homo lekker in het callcenter van Feyenoord Klantenservice, doek zijn hoekje in het kleedkamer op.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Jorgensen er weer niet bij
Nu wel echt tijd om dat contract te ontbinden
Hopelijk zenden ze de warming up uit, zien we hem tenminste scorenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, Linssen in de spits is nog altijd heel erg kut.
Gaat nog best moeilijk worden om er 14 in te trappen in die warming-upquote:Op woensdag 23 december 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze de warming up uit, zien we hem tenminste scoren
laten we voor zijn huis gaan juichen!!!!1quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik vorige week al zei..die kerel kan beter stoppen met profvoetbal. Mentaal en fysiek is het niks meer dus wat moet je er mee? Contract ontbinden en uitzwaaien
Weer last van zijn lies.quote:
Wat een kneus die gozer.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer last van zijn lies.
Welke topsporter verzint het dan ook om vegetarisch te wordentoen begon de ellende.
Scorend vermogen in ieder geval niet.quote:
Sorry, ben een beetje chagrijnigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga zelf weg joh. Sfeerverzieker.
Ik ben echt zo ongelooflijk klaar met Linssen manquote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het nu al vermoeiend om naar te kijken, als we in de buurt van de 16 komen heeft niemand een idee
Ah gepasseerd. Bijzonder wel.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Waarom speelt Botteghin ipv Spajic? Heb ik even gemist.
Eens, hij voegt werkelijk niets toe aan dit elftal.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt zo ongelooflijk klaar met Linssen man
Is de enige die vroeger op voetbal heeft gezetenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef exile79 het volgende:
Ik snap niet dat Berghuis aanvoerder is
Die jongen zit niet bepaald in de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef Grifte het volgende:
Ach Malacia, schiet gewoon in één keer jongen
Geertruida.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Goede dertig minuten, maar je hebt op Berghuis na gewoon letterlijk geen scorend vermogen.
/langspeelplaat
Klopt, maar hij neemt de rest nou niet bepaald op sleeptouwquote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is de enige die vroeger op voetbal heeft gezeten
Slap gelul altijdquote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij neemt de rest nou niet bepaald op sleeptouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |