Ik heb Taap persoonlijk nooit een speler gevonden voor een club die bovenin meespeelt. Daar maakt ie iets te veel fouten voor. Ik volg geen Celta maar bij Peru vond ik hem leuk om te zien, hij fungeert daar een beetje als beul. Qua niveau zit hij uiteindelijk echt niet onder Ahmadi of Fer. Ik had al verwacht dat hij bij Celta meer op zijn plek is. Het tempo van een sterkere competitie kan hij met gemak aan maar bij Celta zijn ze toch wat meer vergevingsgezind bij een foutje dan bij Feyenoord. Toch jammer, had hem er dit seizoen graag bij gehad met de blessure van Fer.quote:Op maandag 21 december 2020 14:30 schreef El-Stinho het volgende: [..] De eerste twee maanden onder Oscar Garcia vielen de resultaten tegen, maar speelde Tapia ook wel goed met steeds een wisselend maatje in een 4-2-3-1-systeem. Nu onder Coudet spelen ze sinds vijf wedstrijden in een 4-1-3-2 systeem waarin haast alle beste aanvallend ingestelde voetballers spelen, met Tapia als controleur. Zit verschrikkelijk veel variatie in. Tuurlijk laat Tapia nog wel eens een defensief steekje vallen en pakt hij geel, maar Celta heeft het de afgelopen jaren aan zo'n speler ontbroken. Die aanvallen in leven houdt door slimme positionering, in plaats van dat je weer vijf kilometer terug moet. Hebben nu voor het eerst sinds 2018 eens drie keer op rij gewonnen (wat na gisteren al vier keer is).
Ja dat zei ik ook al toen ie vertrok. Bij ons is een controlerende middenvelder heel belangrijk voor de opbouw en daarin nam ie onnodig veel risico. Terwijl hij prima in staat is om het spel van de tegenstander te saboteren, geen verrassing dat ie het nu juist goed doet.quote:Op maandag 21 december 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb Taap persoonlijk nooit een speler gevonden voor een club die bovenin meespeelt. Daar maakt ie iets te veel fouten voor. Ik volg geen Celta maar bij Peru vond ik hem leuk om te zien, hij fungeert daar een beetje als beul. Qua niveau zit hij uiteindelijk echt niet onder Ahmadi of Fer. Ik had al verwacht dat hij bij Celta meer op zijn plek is. Het tempo van een sterkere competitie kan hij met gemak aan maar bij Celta zijn ze toch wat meer vergevingsgezind bij een foutje dan bij Feyenoord. Toch jammer, had hem er dit seizoen graag bij gehad met de blessure van Fer.
FeyenoordTM heeft het wel heel hoog in zijn bol, vermoeiend. Lekker constant jezelf op je borst kloppen (al dan niet subtiel geprobeerd).quote:
Ja eens, net als dat communistische vriendje van hem.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
FeyenoordTM heeft het wel heel hoog in zijn bol, vermoeiend. Lekker constant jezelf op je borst kloppen (al dan niet subtiel geprobeerd).
Wat niet wegneemt dat het een prima account is om erbij te hebben.
Ik denk wel dat het invloed heeft, we zijn echt waardeloos in thuiswedstrijden dit seizoen, groter verschil dan in uitwedstrijden.quote:Op dinsdag 22 december 2020 01:12 schreef M.Melandri het volgende:
Sjon met een mooi optreden bij Peptalk. Het ligt allemaal aan een lege kuip.
Die kunnen ze ook beter een spreekverbod geven.
Vooral omdat dit team misschien wel meer dan ooit het spel niet kan maken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het invloed heeft, we zijn echt waardeloos in thuiswedstrijden dit seizoen, groter verschil dan in uitwedstrijden.
Boeiend. Zolang hij maar met nieuws blijft komen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:19 schreef Grifte het volgende:
[..]
FeyenoordTM heeft het wel heel hoog in zijn bol, vermoeiend. Lekker constant jezelf op je borst kloppen (al dan niet subtiel geprobeerd).
Wat niet wegneemt dat het een prima account is om erbij te hebben.
Dat speelt vast mee, maar vorig seizoen speelden we onder Advocaat met bijna dezelfde 11 thuis een stuk beter voor m'n gevoel. Die 2-0 tegen Porto vorig seizoen (met een dramatische trainer) was in een leeg stadion ook niet gelukt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral omdat dit team misschien wel meer dan ooit het spel niet kan maken.
Twee keer in de Kuip geweest dit seizoen en die potjes waren ook behoorlijk kansloos.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat speelt vast mee, maar vorig seizoen speelden we onder Advocaat met bijna dezelfde 11 thuis een stuk beter voor m'n gevoel. Die 2-0 tegen Porto vorig seizoen (met een dramatische trainer) was in een leeg stadion ook niet gelukt.
Het klinkt als zoeken naar excuses, maar ik durf wel te beweren dat ons thuisvoordeel normaal gesproken groter is dan bij andere ploegen. Dat is nu grotendeels weggevallen
Ja voor 13.000 fansquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee keer in de Kuip geweest dit seizoen en die potjes waren ook behoorlijk kansloos.
Ik geloof gewoon niet zo in een substantieel verschil door thuisvoordeel. Tuurlijk geeft het zo nu en dan de doorslag, maar dan zou je met meer kwaliteit ook je uitwedstrijden nu makkelijker moeten doorkomen.quote:
Ligt denk ik toch wel voornamelijk aan de kwaliteit hoor. Tuurlijk, net als bij iedere club speelt het thuisvoordeel mee. Maar ons elftal is natuurlijk maar matig met al die blessures en als je dan ook nog eens heel slordig met kansen omgaat zoals tegen Twente, Wolfsburger, Vitesse. Tja, dan is iedere pot lastig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat speelt vast mee, maar vorig seizoen speelden we onder Advocaat met bijna dezelfde 11 thuis een stuk beter voor m'n gevoel. Die 2-0 tegen Porto vorig seizoen (met een dramatische trainer) was in een leeg stadion ook niet gelukt.
Het klinkt als zoeken naar excuses, maar ik durf wel te beweren dat ons thuisvoordeel normaal gesproken groter is dan bij andere ploegen. Dat is nu grotendeels weggevallen
quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet zo in een substantieel verschil door thuisvoordeel. Tuurlijk geeft het zo nu en dan de doorslag.
FeyenoordTM begint iets teveel in zichzelf te geloven.quote:
Ja, wel eens meegemaakt dat een spokende Kuip het verschil maakt. Of dat nou bij de scheids of tegenstander is. Maar dat is echt heel sporadisch, uiteindelijk gaat het toch vooral om kwaliteit.quote:
Jammer. Al is hij dan wel lekker uitgerust straks als we weer beginnen.quote:En ook morgen tegen Heerenveen ontbreekt topscorer Steven Berghuis weer bij de Rotterdammers.
Zo slecht ging het die tweede helft niet zonder hem. Als we weer een helft zo spelen dan pakken we Heerenveen wel.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:09 schreef Scrummie het volgende:
Uit artikel van het AD over die Turk:
[..]
Jammer. Al is hij dan wel lekker uitgerust straks als we weer beginnen.
Klopt, maar toch fijner als je 'm er wel bij hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo slecht ging het die tweede helft niet zonder hem. Als we weer een helft zo spelen dan pakken we Heerenveen wel.
Als we dan maar drie aanvallers (5-2-3) starten. 5-3-2 is echt veel te verdedigend.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar toch fijner als je 'm er wel bij hebt.
Maar verder eens. Zou zelfs gewoon in dezelfde formatie spelen.
Met welke aanvallers zou je dan starten?quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:20 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Als we dan maar drie aanvallers (5-2-3) starten. 5-3-2 is echt veel te verdedigend.
Ik vond het spel nog steeds matig, Vitesse deed gewoon heel weinig en er vielen een aantal voorzetten goed.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo slecht ging het die tweede helft niet zonder hem. Als we weer een helft zo spelen dan pakken we Heerenveen wel.
Ik mag toch hopen dat Dickie Linssen gewoon een keer op de bank zet. Ik denk dat elke spits beter fungeert als Linssen er niet naast staat, loopt geen meter zonder bal, staat constant in de dekking, elke dribbel is balverlies, heeft geen steekbal, geen voorzet, geen snelheid. Enige wat die heeft is een goede koptechniek, maar in een duel verliest die ook alles.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met welke aanvallers zou je dan starten?
Ik denk juist dat Jorgensen (nu in elk geval) beter tot zijn recht komt met Linssen er dichter bij in de buurt. Ik denk ook dat als je dan 5-3-2 speelt, je vleugelverdedigers bij het aanvallen wel zo hoog moeten staan dat je eigenlijk 3-5-2 speelt, en dat je dus de boel blokkeert zodra je op de vleugels voorin Narsingh neerzet bijvoorbeeld.
Laat dus nog meer zien dat het voetbal zwaar ondermaats is als je alleen met een 12e man kleine clubjes kunt verslaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het invloed heeft, we zijn echt waardeloos in thuiswedstrijden dit seizoen, groter verschil dan in uitwedstrijden.
Als Sini kan spelen is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 22 december 2020 17:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat Dickie Linssen gewoon een keer op de bank zet. Ik denk dat elke spits beter fungeert als Linssen er niet naast staat, loopt geen meter zonder bal, staat constant in de dekking, elke dribbel is balverlies, heeft geen steekbal, geen voorzet, geen snelheid. Enige wat die heeft is een goede koptechniek, maar in een duel verliest die ook alles.
En Sinisterra die kan toch een uur spelen? Zei Dickie vorige week.
Als Sini niet kan starten dan gewoon met Linssen Jorgensen en Narsingh. Als de ruimte er is kan Linssen dan niet dichter op Jorge spelen en heeft Malacia de ruimte. Als je met Narsingh speelt zal hem gewoon vaker diep moeten sturen en met minder de back er overheen willen hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Met welke aanvallers zou je dan starten?
Ik denk juist dat Jorgensen (nu in elk geval) beter tot zijn recht komt met Linssen er dichter bij in de buurt. Ik denk ook dat als je dan 5-3-2 speelt, je vleugelverdedigers bij het aanvallen wel zo hoog moeten staan dat je eigenlijk 3-5-2 speelt, en dat je dus de boel blokkeert zodra je op de vleugels voorin Narsingh neerzet bijvoorbeeld.
Aja zal ff bijbeunen morgenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:22 schreef Zipportal het volgende:
Wie heeft de OP gemaakt, @:ThePlaneteer ? Tweede helft van de competitie is bekend.
Ik hoorde Jeroen Grueter zeggen dat ie goed was. Klopt dat?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Voor de Burger-liefhebbers: Burger zo basis bij Sparta.
(dank aan @:maxi-mus voor de tip)
Ben een mocro uit Hillesluis vriend. Döppergänger van Karim El Ahmadi.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:11 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hebben we hier Turkse users?
@:erasmus @:inzanity
Geen ideequote:Op woensdag 23 december 2020 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeroen Grueter zeggen dat ie goed was. Klopt dat?
Is toch één pot nat johquote:Op woensdag 23 december 2020 01:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ben een mocro uit Hillesluis vriend. Döppergänger van Karim El Ahmadi.
Erg ideaal ja, een 33 jarige ouwe uitgebluste prof die maar liefst 39 minuten heeft gemaakt dit seizoen. Die is wedstrijdfit (nog los van dat ik vind dat hij er echt niets van kan) wanneer je nog 2 wedstrijden moet spelen. Marioquote:Op woensdag 23 december 2020 10:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mario noemt Jeremain Lens als ideale optie voor de spits.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het altijd betrouwbare FR12-forum las ik ook dat hij erg goed speelde.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoorde Jeroen Grueter zeggen dat ie goed was. Klopt dat?
Mooi. Harraoui gaat ie niet uit de basis spelen, maar de kans is groot dat ie voor elke middenvelder die uitvalt de eerste vervanger is.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op het altijd betrouwbare FR12-forum las ik ook dat hij erg goed speelde.
En ook echt betaalbaarquote:Op woensdag 23 december 2020 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bas Dost naar Brugge was bij ons ook een prima versterking geweest.
heeft club brugge zoveel meer geld als ons dan? Toch altijd een beetje het Feyenoord van Belgie.quote:
Ja, werken (ook door CL natuurlijk) met een omzet van zo’n 140 miljoen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heeft club brugge zoveel meer geld als ons dan? Toch altijd een beetje het Feyenoord van Belgie.
Ja, veel meer. Feijenoord kan echt niet meer concurreren met Club Brugge, dat is nu de grootste club van Belgie geworden en zijn in sportief opzicht natuurlijk ook veel beter. Die halen 8 punten in de CL tegen sterkere tegenstanders dan Ajax punten pakte.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heeft club brugge zoveel meer geld als ons dan? Toch altijd een beetje het Feyenoord van Belgie.
En ondertussen beweren mensen dat het niveau in België niets voor kan stellen omdat Vormer daar 1 van de betere spelers is.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, veel meer. Feijenoord kan echt niet meer concurreren met Club Brugge, dat is nu de grootste club van Belgie geworden en zijn in sportief opzicht natuurlijk ook veel beter. Die halen 8 punten in de CL tegen sterkere tegenstanders dan Ajax punten pakte.
Het stelt dan ook geen reet voor.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En ondertussen beweren mensen dat het niveau in België niets voor kan stellen omdat Vormer daar 1 van de betere spelers is.
Inderdaad. Waar Ajax totaal kansloos was tegen Atalanta schakelde Brugge op een haar na Lazio uit en wonnen ze gewoon twee keer van Zenith.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En ondertussen beweren mensen dat het niveau in België niets voor kan stellen omdat Vormer daar 1 van de betere spelers is.
Dat Ajax door had moeten gaan ben ik met je eens maar wat je daar zegt slaat echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, veel meer. Feijenoord kan echt niet meer concurreren met Club Brugge, dat is nu de grootste club van Belgie geworden en zijn in sportief opzicht natuurlijk ook veel beter. Die halen 8 punten in de CL tegen sterkere tegenstanders dan Ajax punten pakte.
Op Ajax na is de Belgische (sub)top een stuk beter dan de Nederlandse.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het stelt dan ook geen reet voor.
Oke.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op Ajax na is de Belgische (sub)top een stuk beter dan de Nederlandse.
Was ook een beetje flauw, maar het zegt wel iets dat Brugge kansrijker was dan Ajax in de laatste wedstrijd (ondanks achterlijke wissels).quote:Op woensdag 23 december 2020 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat Ajax door had moeten gaan ben ik met je eens maar wat je daar zegt slaat echt helemaal nergens op.
quote:Op woensdag 23 december 2020 14:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar Ajax totaal kansloos was tegen Atalanta schakelde Brugge op een haar na Lazio uit en wonnen ze gewoon twee keer van Zenith.
Kom maar terug naar Rotterdam Gini, kan je met je maatje Leroy nog wat jaartjes bij ons voetballenquote:Er naderen spannende weken voor Liverpool en Georginio Wijnaldum. Het contract van de middenvelder loopt komende zomer af, waardoor hij vanaf 1 januari met clubs mag gaan praten over een transfervrije overstap. De Oranje-international imponeert al jaren bij The Reds, maar lijkt af te stevenen op een vertrek. Liverpool hoopt daar nog snel een stokje voor te steken.
Zenith is inderdaad geen graadmeter meer. Dat Russische voetbal stelt geen klote voor, dat hebben we nota bene zelf ervaren.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]met Noa Lang en Vormer als uitblinkers die hier in NL te licht waren bevonden dus zegt wel wat over Zenith en Lazio.
Vormer won heel makkelijk de concurrentiestrijd met Nederlands elftalspeler Clasie. Nilis kwam bij PSV ook beter uit de verf dan bij Anderlecht toen de Nederlandse competitie nog duidelijk sterker was dan de Belgische. Ik zeg niet dat Club beter is dan Ajax. Dat ze meer kans hadden komt doordat ze ook opportunistisch kunnen spelen. Het verschil tussen Ajax en Club is echter wel kleiner dan tussen Feijenoord en Club.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]met Noa Lang en Vormer als uitblinkers die hier in NL te licht waren bevonden dus zegt wel wat wat over Zenith en Lazio.
wat zal hij pakken, een miljoen of 3-5 tekengeld en dan nog een jaarsalaris van 6?quote:Op woensdag 23 december 2020 14:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kom maar terug naar Rotterdam Gini, kan je met je maatje Leroy nog wat jaartjes bij ons voetballen.
Ik zou het niet weten, maar zoiets zou ik niet raar van opkijken nee. En volgens het bericht wat ik las waaruit ik dat stukje quote wil hij dus juist een langer contract (dus ik denk langer dan 2 jaar) voor meer centen als waar hij destijds voor is gekomen.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat zal hij pakken, een miljoen of 3-5 tekengeld en dan nog een jaarsalaris van 6?
Clasie kan er dan ook weinig van, die was alleen aardig toen El Ahmadi al het werk voor hem opknapte.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:45 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vormer won heel makkelijk de concurrentiestrijd met Nederlands elftalspeler Clasie. Nilis kwam bij PSV ook beter uit de verf dan bij Anderlecht toen de Nederlandse competitie nog duidelijk sterker was dan de Belgische. Ik zeg niet dat Club beter is dan Ajax. Dat ze meer kans hadden komt doordat ze ook opportunistisch kunnen spelen. Het verschil tussen Ajax en Club is echter wel kleiner dan tussen Feijenoord en Club.
Dat was de periode dat sommigen (ik zal geen namen noemen @onlogisch) hem als opvolger van Xavi zagenquote:Op woensdag 23 december 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie kan er dan ook weinig van, die was alleen aardig toen El Ahmadi al het werk voor hem opknapte.
MESSI MESSI CLASIE KOMT ERAAN!!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was de periode dat sommigen (ik zal geen namen noemen @:onlogisch) hem als opvolger van Xavi zagen.
In 12/13 en 13/14 was Clasie ook prima en dat was zonder Ahmadi.quote:Op woensdag 23 december 2020 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Clasie kan er dan ook weinig van, die was alleen aardig toen El Ahmadi al het werk voor hem opknapte.
zo goed kan ik me hem ook weer niet herinneren, hij zag het wel de diepgang maar dat was dan ook het enige, te beperkt verder meen ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In 12/13 en 13/14 was Clasie ook prima en dat was zonder Ahmadi.
Hij haalde juist in die periode het Nederlands Elftal en heeft daar ook een aantal prima wedstrijden gespeeld. Hij had die transfer in 2015 echt niet alleen aan El Ahmadi te danken, maar hij kwam gewoon fysiek en conditioneel tekort in Engeland. Hij had in Italië of Spanje best kunnen slagen denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed kan ik me hem ook weer niet herinneren, hij zag het wel de diepgang maar dat was dan ook het enige, te beperkt verder meen ik.
Dat wou ik net posten ja, die heeft echt de verkeerde keuze gemaakt qua ontwikkeling. Al begreep ik het ook wel weer, omdat Koeman zijn trainer werd daar. Maar als je met zo'n klein lichaam wil slagen in Engeland moet je wel verdomde goed kunnen voetballen.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij haalde juist in die periode het Nederlands Elftal en heeft daar ook een aantal prima wedstrijden gespeeld. Hij had die transfer in 2015 echt niet alleen aan El Ahmadi te danken, maar hij kwam gewoon fysiek en conditioneel tekort in Engeland. Hij had in Italië of Spanje best kunnen slagen denk ik.
Ronald is er niet vies van om een zomerhuisje te scoren met een transferquote:Op woensdag 23 december 2020 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat wou ik net posten ja, die heeft echt de verkeerde keuze gemaakt qua ontwikkeling. Al begreep ik het ook wel weer, omdat Koeman zijn trainer werd daar. Maar als je met zo'n klein lichaam wil slagen in Engeland moet je wel verdomde goed kunnen voetballen.
Kan 't hem niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ronald is er niet vies van om een zomerhuisje te scoren met een transfer
Jan Boskampquote:Op woensdag 23 december 2020 15:51 schreef Elan het volgende:
Over vakantiehuisje gesproken, dat Feyenoord-thema Droomparkenhuisje ziet er best geinig uit. Iemand daar al eens geweest?
Jan vindt alles prachtig als er een Feyenoord logo op staat, ergens net een klein kind. Mooie kerel.quote:
@LiamKellyquote:Op woensdag 23 december 2020 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat wou ik net posten ja, die heeft echt de verkeerde keuze gemaakt qua ontwikkeling. Al begreep ik het ook wel weer, omdat Koeman zijn trainer werd daar. Maar als je met zo'n klein lichaam wil slagen in Engeland moet je wel verdomde goed kunnen voetballen.
Zeker zeker.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jan vindt alles prachtig, ergens net een klein kind. Mooie kerel.
Mooie steekpass en verder was Clasie verrassend sterk in de duels en bij het afjagen. Had niet verwacht dat ie het makkelijk zou redden bij Southampton (met name door zijn fysiek die ik niet bij de PL vond passen) maar dat ie zo zou afglijden had ik niet zien aankomenquote:Op woensdag 23 december 2020 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo goed kan ik me hem ook weer niet herinneren, hij zag het wel de diepgang maar dat was dan ook het enige, te beperkt verder meen ik.
Ook wel veel pech met blessures. Na hem eigenlijk geen middenvelder meer gezien bij Feyenoord die al wist waar de bal heen ging voor de aanname, dat is toch wel een gemis.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooie steekpass en verder was Clasie verrassend sterk in de duels en bij het afjagen. Had niet verwacht dat ie het makkelijk zou redden bij Southampton (met name door zijn fysiek die ik niet bij de PL vond passen) maar dat ie zo zou afglijden had ik niet zien aankomen
Jawel, Immers.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel veel pech met blessures. Na hem eigenlijk geen middenvelder meer gezien bij Feyenoord die al wist waar de bal heen ging voor de aanname, dat is toch wel een gemis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Die laatste 4 namen zijn echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Diemers; Narsingh, Jørgensen, Linssen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jawel, Immers.Drie keer triple 1 genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorgod gaat shinen vandaag. IK VOEL HETquote:Op woensdag 23 december 2020 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Die laatste 4 namen zijn echt verschrikkelijk.
Was het wel met je eens dat ie vorige wedstrijd best goed was. Alleen jammer dat ie slecht is in het allerbelangrijkste wat een spits moet doen: scorenquote:Op woensdag 23 december 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Jorgod gaat shinen vandaag. IK VOEL HET
Wordt tijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, het zal ook vanavond naar de ‘winterstop’ strompelen zijn. Hopelijk over 2 weken wat meer opties om uit te kiezen.quote:
Gaat ie weer geblesseerd raken dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Jorgensen er weer niet bij
Nu wel echt tijd om dat contract te ontbinden
HOPPAquote:Op woensdag 23 december 2020 17:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaat ie weer geblesseerd raken dan?
Flikker die homo lekker in het callcenter van Feyenoord Klantenservice, doek zijn hoekje in het kleedkamer op.quote:Op woensdag 23 december 2020 19:49 schreef Caland het volgende:
Jorgensen er weer niet bij
Nu wel echt tijd om dat contract te ontbinden
Hopelijk zenden ze de warming up uit, zien we hem tenminste scorenquote:Op woensdag 23 december 2020 19:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens, Linssen in de spits is nog altijd heel erg kut.
Gaat nog best moeilijk worden om er 14 in te trappen in die warming-upquote:Op woensdag 23 december 2020 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk zenden ze de warming up uit, zien we hem tenminste scoren
laten we voor zijn huis gaan juichen!!!!1quote:Op woensdag 23 december 2020 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ik vorige week al zei..die kerel kan beter stoppen met profvoetbal. Mentaal en fysiek is het niks meer dus wat moet je er mee? Contract ontbinden en uitzwaaien
Weer last van zijn lies.quote:
Wat een kneus die gozer.quote:Op woensdag 23 december 2020 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer last van zijn lies.
Welke topsporter verzint het dan ook om vegetarisch te wordentoen begon de ellende.
Scorend vermogen in ieder geval niet.quote:
Sorry, ben een beetje chagrijnigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga zelf weg joh. Sfeerverzieker.
Ik ben echt zo ongelooflijk klaar met Linssen manquote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het nu al vermoeiend om naar te kijken, als we in de buurt van de 16 komen heeft niemand een idee
Ah gepasseerd. Bijzonder wel.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:16 schreef Haringkop het volgende:
Waarom speelt Botteghin ipv Spajic? Heb ik even gemist.
Eens, hij voegt werkelijk niets toe aan dit elftal.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben echt zo ongelooflijk klaar met Linssen man
Is de enige die vroeger op voetbal heeft gezetenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:26 schreef exile79 het volgende:
Ik snap niet dat Berghuis aanvoerder is
Die jongen zit niet bepaald in de wedstrijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef Grifte het volgende:
Ach Malacia, schiet gewoon in één keer jongen
Geertruida.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
Goede dertig minuten, maar je hebt op Berghuis na gewoon letterlijk geen scorend vermogen.
/langspeelplaat
Klopt, maar hij neemt de rest nou niet bepaald op sleeptouwquote:Op woensdag 23 december 2020 21:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is de enige die vroeger op voetbal heeft gezeten
Slap gelul altijdquote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij neemt de rest nou niet bepaald op sleeptouw
Aan een dood paard trekken heeft geen zinquote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dit gezeik weerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Gozer is ongeveer in zijn eentje ervoor verantwoordelijk dat Feyenoord nog een beetje hoog eindigde de laatste jarenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Aan een dood paard trekken heeft geen zin
GeWoOn VeRkoPeH vOoR dIe 8 MiLjOeN!quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
Fantastisch balletje weer van Berghuis
Helaas naar een kneus die niks kan
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja eens, maar buiten dat vind ik de rol als aanvoerder sowieso altijd wat overdreven.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer is ongeveer in zijn eentje ervoor verantwoordelijk dat Feyenoord nog een beetje hoog eindigde de laatste jaren
Neemt ploeg niet op sleeptouw
Meestal roepen types dat die een harde werrekker willen zien die zun mouwuh opstroopt
Helemaal mee eens, maar hij moet niet zo lopen etteren. Dat zie ik zo vanaf de bank thuis.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozer is ongeveer in zijn eentje ervoor verantwoordelijk dat Feyenoord nog een beetje hoog eindigde de laatste jaren
Neemt ploeg niet op sleeptouw
Meestal roepen types dat die een harde werrekker willen zien die zun mouwuh opstroopt
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar hij moet niet zo lopen etteren. Dat zie ik zo vanaf de bank thuis.
Meer dreiging dan 8 van zijn teamgenotenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef Sphinxxx het volgende:
Heerlijk altijd dat Botteghin naar voren rent en dan altijd de bal terugspeelt..
Net een mooie pirouette incl. balverlies.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:37 schreef Sphinxxx het volgende:
Heerlijk altijd dat Botteghin naar voren rent en dan altijd de bal terugspeelt..
Ik heb af en toe echt medelijden met Steven.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik Berghuis was en mijn club zou Diemers en Linssen halen zou ik ook weg willen.
had het team maar wat meer ettertjesquote:Op woensdag 23 december 2020 21:36 schreef exile79 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar hij moet niet zo lopen etteren. Dat zie ik zo vanaf de bank thuis.
hij had ook tussen ihattaren, gakpo, gotze en malen kunnen lopen volgens geruchtenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:42 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik heb af en toe echt medelijden met Steven.
Je moeder raakt ook wel eens een paal en latquote:Op woensdag 23 december 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We raken de laatste tijd echt belachelijk veel de paal en lat
Okquote:Op woensdag 23 december 2020 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moeder raakt ook wel eens een paal en lat
Inderdaad. Hopen dat we de tweede helft nog pakken, dit verdienen we absoluut om te winnenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef Grifte het volgende:
Ze spelen niet onaardig, zoals (bijna) altijd tegen een tegenstander die de bus niet parkeert. Maar ons scorend vermogen
We hebben ongeveer 4 100% kansen nodig om een doelpuntje te maken. Dat blijft echt bizar.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef Grifte het volgende:
Ze spelen niet onaardig, zoals (bijna) altijd tegen een tegenstander die de bus niet parkeert. Maar ons scorend vermogen
Laatste tijd wel meer dan dat, niet normaalquote:Op woensdag 23 december 2020 21:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 4 100% kansen nodig om een doelpuntje te maken. Dat blijft echt bizar.
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef Slobeend het volgende:
Veel geluk heeft Narsingh ook niet he.
Dat geeft in ieder geval wel de hoop dat het beter gaat met Sinisterra en een gehuurde spits erbijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef Grifte het volgende:
tuurlijk wel johquote:Op woensdag 23 december 2020 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in die januari maand.
Je zou bijna gaan denken dat het je ontbreekt aan scorend vermogenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
We hebben ongeveer 4 100% kansen nodig om een doelpuntje te maken. Dat blijft echt bizar.
Toen dat kon was alleen Malen een aansprekende speler bij PSV. Gelukkigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij had ook tussen ihattaren, gakpo, gotze en malen kunnen lopen volgens geruchten
voetbal je toch liever in een lege kuip met narsingh, linssen en diemers
Geen idee, hadden we niet een zekerheidje van 15 goals?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het je ontbreekt aan scorend vermogen
@:generationalpha
Maximaal drie punten ben ik bang.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
tuurlijk wel joh
eindelijk weer wat potjes met wat gif, hopelijk
Echt hè.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De rebound van Berghuis was op zijn Lex Immers
dat is in een reeks tegen emmen, rkc en twente ofzo niet heel andersquote:Op woensdag 23 december 2020 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maximaal drie punten ben ik bang.
Marciano Vinkquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie is die vent naast Bruggink?
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Trek die like terug @:r-woud93
HANG OP. BEL UW BANK.
daar moeten ze ook voor zijn he, als iedereen 100% fit is, voor potjes tegen heerenveen en groningen en minderquote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef hhh38 het volgende:
Linssen en Diemers snoeren mondjes vandaag
Was fijn geweest als dat ook de enige wedstrijden waren waarin ze speeldenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
daar moeten ze ook voor zijn he, als iedereen 100% fit is, voor potjes tegen heerenveen en groningen en minder
Thuis op de bank met een afgescheurde achillespees.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef Haringkop het volgende:
Waar was jij toen Linssen twee keer scoorde?
B-b-en jij het Nico???quote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Thuis op de bank met een afgescheurde achillespees.
Ja fijn, kost je alleen 13 verliespunten en een uitschakeling in Europa.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:17 schreef hhh38 het volgende:
Linssen en Diemers snoeren mondjes vandaag
oeffquote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Balen en beterschap! Ik moet tien dagen in quarantaine en mis daarbij alle familie-uitjes de komende dagenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat is het mooie? Beide bakken ze er verder al tijden niks van, maar tegen Heerenveen wel?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel iets moois, de eerste wedstrijd van 2020 scoort Jørg er twee thuis tegen Heerenveen, de laatste wedstrijd van 2020 scoort Linssen er twee thuis tegen Heerenveen.
Lekker man.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Balen en beterschap! Ik moet tien dagen in quarantaine en mis daarbij alle familie-uitjes de komende dagen
Mazzelaar.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Balen en beterschap! Ik moet tien dagen in quarantaine en mis daarbij alle familie-uitjes de komende dagen
Jaquote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat is het mooie? Beide bakken ze er verder al tijden niks van, maar tegen Heerenveen wel?
Ik weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zekerquote:Op woensdag 23 december 2020 22:22 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ja fijn, kost je alleen 13 verliespunten en een uitschakeling in Europa.
Als het goed is zijn er helemaal geen familie uitjes. Behalve online wellicht.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Fifa21 en gaan, ik kom de tijd wel doorquote:Op woensdag 23 december 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren.
Ik heb er wel prima zin in in ieder geval
Verstandige jongen die komt er welquote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
onlogisch
Ach ik weet in ieder geval waar ik aan toe ben. 2021 wordt óók een schijtjaar.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
onlogisch
Dat heb je met de leeftijd.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:32 schreef Caland het volgende:
Dick is weer eens vergeten dat er gewisseld mag worden
Nee joh.quote:
En dan Vente erin...quote:Op woensdag 23 december 2020 22:33 schreef hhh38 het volgende:
Doe nog ff Azarkan in plaats van Narsingh Dick
Ja al scheelt het wel dat Heerenveen er ook werkelijk geen reet van kan.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee joh.
Maar we kunnen het er wel over eens zijn dat dit een prima potje is maat. Heb lang niet meer zo ontspannen voor de TV gezeten
Is Vente nog “de jeugd” dan? Hij heeft nog samen met Robin van Persie gespeeld manquote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geeft Dickie de jeugd eens speeltijd is het weer niet goed.
Ook met Kramer.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is Vente nog “de jeugd” dan? Hij heeft nog samen met Robin van Persie gespeeld man
In dat geval hebben we echt geen jeugdquote:Op woensdag 23 december 2020 22:40 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Is Vente nog “de jeugd” dan? Hij heeft nog samen met Robin van Persie gespeeld man
Ja inderdaad, en ze parkeren gelukkig de bus ook niet.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja al scheelt het wel dat Heerenveen er ook werkelijk geen reet van kan.
Feyenoord bovenaan als je de punten in 2020 telt ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:41 schreef Elan het volgende:
Had Dickie nou de meeste punten gepakt in 2020 of wat was dat net voor lijstje?
Neuh, lies dus met medische staf bewust keuze gemaakt voor de wedstrijd van vandaag. Heeft Dickie nog uitgelegd vooraf.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:43 schreef Haringkop het volgende:
Eigenlijk wel bijzonder dat Berghuis zondag niet eens op de bank zat en nu gewoon de hele wedstrijd kan spelen.
Erg slecht in vorm vooralquote:Op woensdag 23 december 2020 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en ze parkeren gelukkig de bus ook niet.
Had niet verwacht dat Heerenveen zo bagger zou zijn maar kijk dit seizoen buiten Feyenoord ook totaal geen ED.
Uitleg had ik inderdaad gemist. Maar als ik hem nu zie rondlopen, had ik hem graag zondag een helftje erbij gehad.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh, lies dus met medische staf bewust keuze gemaakt voor de wedstrijd van vandaag. Heeft Dickie nog uitgelegd vooraf.
Neemt het elftal nooit op de sleeptouwquote:Op woensdag 23 december 2020 22:47 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uitleg had ik inderdaad gemist. Maar als ik hem nu zie rondlopen, had ik hem graag zondag een helftje erbij gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |