abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196876032
quote:
80s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:21 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Als je gezin uit 7 mensen bestaat is daar niks 'serieuze overtreding' aan. Beetje sensatie artikel ook, want volgens mij hebben ze al vaker aangegeven dat ze binnen niks kunnen/doen.

Ze gaan aanbellen (daarna begint de betaalmuur) en dan?
Als je geen geluidsoverlast veroorzaakt dan zal je er wel mee wegkomen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_196876118
... Achja.

We shall see.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196876131
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De genetica wordt gigantisch nauwgezet in de gaten gehouden. Zie bijvoorbeeld: https://nextstrain.org/sars-cov-2

Zo kan je ook de verspreiding goed traceren (en mooie kaartjes maken): https://nextstrain.org/ncov/global
Specifiek voor Nederland: https://nextstrain.org/gr(...)ds&p=grid&r=division
Ik vind het niet helemaal logisch want ze zijn met dat testen op 3 specifieke brokstukjes afgeschaald naar 1 oid. Als je alles constant test wat is daar dan het nut van.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196876145
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 22:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De genetica wordt gigantisch nauwgezet in de gaten gehouden. Zie bijvoorbeeld: https://nextstrain.org/sars-cov-2

Zo kan je ook de verspreiding goed traceren (en mooie kaartjes maken): https://nextstrain.org/ncov/global
Specifiek voor Nederland: https://nextstrain.org/gr(...)ds&p=grid&r=division
Ik vind het niet helemaal logisch want ze zijn met dat testen op 3 specifieke brokstukjes afgeschaald naar 1 oid. Als je alles constant test wat is daar dan het nut van.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 00:27 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Als de MSM, met al z'n checks & balances al niet betrouwbaar is, wat doet mensen er in bobsnaam toe denken dat "alternatieve" sites zonder checks WEL betrouwbaar zijn(?)
Hou op hoor. Paar stagiairs die selectief lezen en suggestieve niet kloppende titels schrijven boven hun tekst die in de eerste zin wordt ontkracht door henzelf.

Afgezien van dat is de vraag "wat is nieuws" al gigantisch ingekleurd en heeft die eenzijdige verslaggeving trekjes van propaganda.
pi_196877114
TOTALE KOEKWAUS GESPOT:
Inspectie onderzoekt vreemde uitspraken arts: ‘Coronatest is verkapte vaccinatie’

quote:
Robotten en slaven
De Klerk noemde een groot deel van de mensen ‘robotten’ en ‘slaven van de elite’. Ze waarschuwde mensen voor het vaccin en de coronatesten. Daarbij zinspeelde ze op de complottheorie dat miljardair Bill Gates achter de uitbraak van het virus zit om via een vaccin mensen te kunnen implanteren met een chip.

,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’

Ook zou er volgens haar bewijs zijn dat de testen worden gebruikt om mensen stiekem te vaccineren. ,,De PCR-test is een soort nasale vaccinatie. Ik roep ook op: stop met testen. Het lijkt erop dat je al gevaccineerd bent als je die test neemt.’'

Onder een video van de manifestatie op Facebook staan veel boze reacties van mensen die de inspectie oproepen in te grijpen. De inspectie geeft daar gehoor aan en neemt contact op met de betrokkenen.

,,We willen het signaal afgeven dat we inderdaad aan de slag gaan met dit soort meldingen’’, zegt een IGJ-woordvoerster. ,,Als mensen zien dat BIG-geregistreerden mogelijk desinformatie verspreiden, kunnen ze daar zeker melding van doen bij ons, bijvoorbeeld via het Landelijke Meldpunt Zorg.’'

De Klerk profileert zich als criticaster op internet en sociale media. Ze geeft interviews aan alternatieve ‘mediaplatforms’, zoals de website Lockdown News Network (LNN). In een recente video op YouTube legt ze een verklaring af voor de ‘Buiten Parlementaire Onderzoekscommissie’.

De anti-coronademonstratie in Eindhoven
De arts heeft volgens eigen zeggen tijdens de eerste coronagolf in de ouderenzorg gewerkt. Daar zag ze hoe bewoners van verpleeghuizen geïsoleerd werden bij een vermoeden van een besmetting. ,,Isolatie vind ik een marteling.’’

Geheime boodschappen
Ook kreeg ze via ‘geheime boodschappen’ in patiëntendossiers de instructie corona als doodsoorzaak op te geven. ,,Ik heb daar meegewerkt aan een plan dat niet verantwoord is. Dan werk ik mee aan genocide. Ik ben daarmee gestopt.’’

Ze zegt dat er geen bewijs is voor het virus, dat er gesjoemeld wordt met cijfers en dat het een ‘gewone griep’ is. ,,Hoe meer ik zoek, hoe meer bewijs ik vind dat er medische fraude plaatsvindt.’’

De Klerk is sinds september aangesloten bij World Doctors Alliance, een internationaal coronakritisch verbond van artsen, wetenschappers en activisten. Enkele maanden geleden richtte ze de stichting Artsen voor Vrijheid op.

Rechtszaak
Met de stichting wil ze een rechtszaak aanspannen om Covid-19 van de lijst van meldingsplichtige ziektes te krijgen. Volgens haar hebben tientallen artsen zich aangesloten, maar hun namen blijven geheimd vanwege het ‘onveilige politiek-sociale klimaat’ en de angst voor repercussies.

De stichting zamelt geld in, maar de rekening werd door de bank geblokkeerd. Onlangs zijn brieven gestuurd naar alle bewindspersonen, onder wie premier Mark Rutte en de ministers Hugo de Jonge en Ferd Grapperhaus. Ze worden persoonlijk aansprakelijk gesteld voor het ‘verlenen van misdaden tegen de menselijkheid’.

De Klerk was vanavond niet bereikbaar voor commentaar.

Het coronavaccin is er snel gekomen, kan dat dan wel veilig zijn? Hoe zit het met de langetermijneffecten? En hoe moet je kijken naar de risico’s van zo’n vaccin? Professor Marjolein van Egmond (Amsterdam UMC) geeft antwoord op al je vragen rondom het coronavaccin in de video hieronder.
8)7 8)7 8)7 8)7 _O- _O- _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 8)7

Het zal je huisarts maar zijn, zo iemand. Levensgevaarlijk. :{
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:18:33 #106
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196877196
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft. Ik roep iedereen op daar niet aan mee te doen.’’

,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft.

:D
ik snap het wel, na de flop van windows 8 telefoons moeten ze op andere manier hun klanten kunnen traceren :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:30:17 #107
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196877359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:18 schreef theguyver het volgende:

[..]

,,In het vaccin zitten nano particles (nanodeeltjes, red.). Met die nano particles worden we officieel eigendom van Microsoft.

:D
ik snap het wel, na de flop van windows 8 telefoons moeten ze op andere manier hun klanten kunnen traceren :P
Op een of andere manier denk ik dat mevrouw vast wel een antroposofische, homeopathische, holistische benadering heeft bij haar behandeling van patiënten. Klankschalen, magneten en helend water zullen vast tot het assortiment behoren.
  dinsdag 22 december 2020 @ 10:40:21 #108
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196877496
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 22:23 schreef ludovico het volgende:
Hoe weten ze dat van die mutatie en dat het zoveel voorkomt? Dacht dat ze heel generiek testen allemaal...
De mutatie is om iedereen in ‘t gareel te krijgen. Draagvlak neemt op moment (voor vaccinaties) af en er is niets beter dan een verse dosis angst om de neuzen de juiste richting op te krijgen. De mutatie zal eerst her en der gevonden worden om vervolgens over te gaan naar dreigende proporties. Grenzen dicht, nieuwe maatregelen, meer doden en ze hebben weer iedereen tussen twijfelaar ~ pro-vaccinatie goed te pakken. De onder sociale druk steeds kleiner wordende groep kan dan weer eenvoudig worden weggezet als ... wappie/antivax/complotgekkie
Mai pben rai~!
pi_196877517
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:30 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Op een of andere manier denk ik dat mevrouw vast wel een antroposofische, homeopathische, holistische benadering heeft bij haar behandeling van patiënten. Klankschalen, magneten en helend water zullen vast tot het assortiment behoren.
Ik heb er wel eens over nagedacht om een handeltje te beginnen in 'helende stenen', want gekleurde stenen verkopen met een verhaaltje dat 'ze door Boeddhistische Tibetaanse monniken uit Peru zijn meegenomen en vervolgens zijn ingestraald door Sufi-mystisci' doet het wel goed in bepaalde kringen. Helaas ben ik iets te integer voor dergelijke handel en kreeg ik al gewetensbezwaren voor ik er aan begon.
pi_196877524
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:40 schreef KNAK het volgende:

[..]

De mutatie is om iedereen in ‘t gareel te krijgen. Draagvlak neemt op moment (voor vaccinaties) af en er is niets beter dan een verse dosis angst om de neuzen de juiste richting op te krijgen. De mutatie zal eerst her en der gevonden worden om vervolgens over te gaan naar dreigende proporties. Grenzen dicht, nieuwe maatregelen, meer doden en ze hebben weer iedereen tussen twijfelaar ~ pro-vaccinatie goed te pakken. De onder sociale druk steeds kleiner wordende groep kan dan weer eenvoudig worden weggezet als ... wappie/antivax/complotgekkie
Ja, dat zal het zijn. :')
pi_196877556
quote:

[..]

Mooi. Uitstekende ontwikkeling als die groep steeds kleiner wordt.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:09:03 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196877903
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 08:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ze brengen natuurlijk niet van elk individueel sample het volledige genoom in kaart. Dat is niet te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Isdatzo op 22-12-2020 11:14:51 ]
Huilen dan.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:11:06 #113
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196877946
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
TOTALE KOEKWAUS GESPOT:
Inspectie onderzoekt vreemde uitspraken arts: ‘Coronatest is verkapte vaccinatie’
[..]

8)7 8)7 8)7 8)7 _O- _O- _O- _O- _O- 8)7 8)7 8)7 8)7

Het zal je huisarts maar zijn, zo iemand. Levensgevaarlijk. :{
Mevrouw is hier, niet geheel verrassend, ook al een paar keer voorbijgekomen. Is dit nou een wappie die je geen wappie mag noemen :? .

[ Bericht 3% gewijzigd door Isdatzo op 22-12-2020 11:27:42 ]
Huilen dan.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:21:41 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196878160
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 december 2020 10:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb er wel eens over nagedacht om een handeltje te beginnen in 'helende stenen', want gekleurde stenen verkopen met een verhaaltje dat 'ze door Boeddhistische Tibetaanse monniken uit Peru zijn meegenomen en vervolgens zijn ingestraald door Sufi-mystisci' doet het wel goed in bepaalde kringen. Helaas ben ik iets te integer voor dergelijke handel en kreeg ik al gewetensbezwaren voor ik er aan begon.

De plaatjes kloppen alleen voor geen meter, maar goed.
Huilen dan.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:22:26 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196878172
quote:

[..]

Ach, zolang je geen Sylvia Millecampje doet is er niets mis mee toch? Iedereen heeft hoop nodig, ook of misschien wel juist, wappies.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:29:11 #116
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_196878307
quote:

[..]

Jup De Televaag heeft zijn bijdrage al geleverd. Nieuwe mutatie, nog gevaarlijker, niet alleen voor risicogroepen maar ook voor degenen die zich veilig waanden zoals jongeren en gezonde mensen. The horror.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196878516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup De Televaag heeft zijn bijdrage al geleverd. Nieuwe mutatie, nog gevaarlijker, niet alleen voor risicogroepen maar ook voor degenen die zich veilig waanden zoals jongeren en gezonde mensen. The horror.

[ twitter ]
Goh pasen. Daarna komt er vast wel weer een nieuwe variant waardoor het toch weer tot einde zomer wordt en vervolgens weer iets nieuws tot eind december en ga zo maar door. Totdat de bouwstenen zijn gezet door de elite en wij als slaven door het leven gaan.

En mensen slikken het. Hier ook de comments op de vraag welke cijfers moeten we hebben mbt besmettingen/ziekenhuisopname om weer terug naar normaal te gaan? Dat kan je niet berekenen!! Zo werkt het niet!! etc. etc.

Over een paar jaar zullen zij zich afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren dat we al onze vrijheden zijn verloren. Wir haben es nicht gewußt.
pi_196878652
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Goh pasen. Daarna komt er vast wel weer een nieuwe variant waardoor het toch weer tot einde zomer wordt en vervolgens weer iets nieuws tot eind december en ga zo maar door. Totdat de bouwstenen zijn gezet door de elite en wij als slaven door het leven gaan.

En mensen slikken het. Hier ook de comments op de vraag welke cijfers moeten we hebben mbt besmettingen/ziekenhuisopname om weer terug naar normaal te gaan? Dat kan je niet berekenen!! Zo werkt het niet!! etc. etc.
Die cijfers zijn gewoon gepubliceerd. Terug naar helemaal normaal gaat pas als de zorg het aantal ziekenhuisopnames door corona aan kan

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
quote:
Over een paar jaar zullen zij zich afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren dat we al onze vrijheden zijn verloren. Wir haben es nicht gewußt.
Iedereen vindt het kut, maar iedereen weet waarom we het doen. Althans, iedereen behalve wat mensen die denken dat het een complot is
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:50:58 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196878725
quote:

[..]

Kudt is dat he, een geweten.
Ik wou druivensuiker tabletjes maken en onder de naam dr Ruyver verkopen.
natuurlijk zou ik in de verpakking omschrijving de bestanddelen natuurlijk hebben toegevoegd, plus dat het dan geen helende werking zou hebben, natuurlijk een handleiding ten grote van de apple voorwaarden, vol onzinnige troep..
pi_196878749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Iedereen vindt het kut, maar iedereen weet waarom we het doen. Althans, iedereen behalve wat mensen die denken dat het een complot is
Dit. Kan niet vaak genoeg gezegd worden.
  dinsdag 22 december 2020 @ 11:59:17 #121
189978 controlaltdelete
pi_196878856
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:41 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Laat gaan, ik besteed geen aandacht aan die groep en al helemaal niet op bnw. Ik lees die comments met een half oog of helemaal niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_196878925
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Laat gaan, ik besteed geen aandacht aan die groep en al helemaal niet op bnw. Ik lees die comments met een half oog of helemaal niet.
Altijd lastig ja, mensen die met je willen discussiëren. Hop hop! Snel weer terug naar een fijne 'alternatieve nieuwspagina' zonder slecht nieuws!
pi_196879319
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 11:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die cijfers zijn gewoon gepubliceerd. Terug naar helemaal normaal gaat pas als de zorg het aantal ziekenhuisopnames door corona aan kan

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/
[..]

Als die cijfer gepubliceerd is, dan kan je hem toch gewoon plaatsen? Bij welke cijfer verliezen we de 1.5m?
pi_196879779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als die cijfer gepubliceerd is, dan kan je hem toch gewoon plaatsen? Bij welke cijfer verliezen we de 1.5m?
Bij signaalwaarde=0
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:05:14 #125
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196880018
kak, ik moet we vanmiddag laten testen, en krijg dus gelijk een nano chip in mijn neus :'( ;(

nja gelijk mooi want dan weten we of mondkapjes beetje helpen ja of nee, er heeft hier iemand vrijdag en zondag vanuit uitzend bureau gewerkt en die heeft sinds vandaag klachten, en dus ziek.
de hele werkvloer +- 100 man moet zich nu testen, iedereen loopt met mondkapje.
als mondkapje dus weinig nut heeft dan zou op zijn minst 10% besmet moeten zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.

[ Bericht 8% gewijzigd door theguyver op 22-12-2020 13:12:27 ]
pi_196880247
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:05 schreef theguyver het volgende:
kak, ik moet we vanmiddag laten testen, en krijg dus gelijk een nano chip in mijn neus :'( ;(

nja gelijk mooi want dan weten we of mondkapjes beetje helpen ja of nee, er heeft hier iemand vrijdag en zondag vanuit uitzend bureau gewerkt en die heeft sinds vandaag klachten, en dus ziek.
alleen klachten of ook getest?
quote:
de hele werkvloer +- 100 man moet zich nu testen, iedereen loopt met mondkapje.
als mondkapje dus weinig nut heeft dan zou op zijn minst 10% besmet moeten zijn.
Ik houd jullie op de hoogte.
Beetje kort door de bocht deze conclusie.

Succes met je chip
pi_196880458
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:53 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bij signaalwaarde=0
Ow is dat zo? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Dat zou dan betekenen dat het virus volledig weg zou moeten zijn om weer terug naar normaal te gaan. Kortom dat gaat niet gebeuren.

Heb je daar ook een bron van?
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:31:16 #128
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196880574
quote:

[..]

[ twitter ]
Zo begint het en over niet al te lange tijd komen er verontruste berichten de huiskamer binnen; de mutant begint om zich heen te grijpen. Kan deze week al zijn, of half januari. Het gros breekt dan zijn/haar nek om een vaccin te halen als er daadwerkelijk doden vallen.
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:36:56 #129
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196880696
quote:

[..]

[ twitter ]
Fear porn fear porn :B
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:39:29 #130
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196880750
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:31 schreef KNAK het volgende:

[..]

Zo begint het en over niet al te lange tijd komen er verontruste berichten de huiskamer binnen; de mutant begint om zich heen te grijpen. Kan deze week al zijn, of half januari. Het gros breekt dan zijn/haar nek om een vaccin te halen als er daadwerkelijk doden vallen.
Hoelang gaan mensen er nog intrappen |:(
pi_196880757
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ow is dat zo? Dat heb ik nog niet eerder gehoord. Dat zou dan betekenen dat het virus volledig weg zou moeten zijn om weer terug naar normaal te gaan. Kortom dat gaat niet gebeuren.

Heb je daar ook een bron van?
Bij signaalwaarde 0 is afstand houden niet meer nodig. Simpel toch. Heb je geen bron voor nodig

Ps bron had je al

[ Bericht 1% gewijzigd door devlinmr op 22-12-2020 13:45:50 ]
pi_196880818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:36 schreef Summers het volgende:

[..]

Fear porn fear porn :B
Oh ja?
Vind het nogal meevallen

https://www-nu-nl.cdn.amp(...)rden-onderzocht.html

Klinkt alleszins redelijk
pi_196880853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Waarin? In de vaccinatie fear porn van de anti vax. Zoals ook hier mbv mêmes gedeponeerd wordt en door geflipte artsen wordt gepropageerd
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:48:20 #134
24329 KNAK
ff w88,......
pi_196880954
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Eenvoudig om vaccinatieslachtoffers als Coronamutant-slachtoffer weg te zetten. Aangezien de meute de MSM blind achterna loopt kunnen ze alle kanten op de komende weken/maanden met ons allen
Mai pben rai~!
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:50:11 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196880993
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarin? In de vaccinatie fear porn van de anti vax. Zoals ook hier mbv mêmes gedeponeerd wordt en door geflipte artsen wordt gepropageerd
Dan hebben de dieren een keer rust en mag de mens als proefkonijn spelen . ^O^ Go for it !
  dinsdag 22 december 2020 @ 13:55:01 #136
189978 controlaltdelete
pi_196881114
pi_196881121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:48 schreef KNAK het volgende:

[..]

Eenvoudig om vaccinatieslachtoffers als Coronamutant-slachtoffer weg te zetten. Aangezien de meute de MSM blind achterna loopt kunnen ze alle kanten op de komende weken/maanden met ons allen
De enigen die ik hier erop kan betrappen om blind achter wie dan ook aan te lopen zijn de mensen die denken dat het een complot is. Normaal stel je je ideeën bij als je geconfronteerd wordt met bewijzen die het tegenovergestelde bevestigen... Daar heb ik hier nog niemand op kunnen betrappen.
pi_196881199
quote:
FEAR PORN FEAR PORN *O*
pi_196881218
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:50 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan hebben de dieren een keer rust en mag de mens als proefkonijn spelen . ^O^ Go for it !
Diertest fase is allang geleden afgerond
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:03:19 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196881340
nevermind ik hoef niet, tenzij 1 van vaste die er vlak naast (5 mrt afstand) werkte positief is getest
pi_196881380
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:03 schreef theguyver het volgende:
nevermind ik hoef niet, tenzij 1 van vaste die er vlak naast (5 mrt afstand) werkte positief is getest
Sowieso moet je tot 5 dagen na contact wachten alvorens te testen.
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:12:20 #142
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196881524
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

alleen klachten of ook getest?
[..]

Beetje kort door de bocht deze conclusie.

Succes met je chip
nja ik hoor dat hij bij een machine stond dus afgezonderd van de rest, het hele magazijn daar word wel getest.
de chef neemt elke keer zekere voor onzekere want hij wil niet dat bedrijf op slot gaat.
nu word er dus +-75 man getest.
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:13:20 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196881544
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Sowieso moet je tot 5 dagen na contact wachten alvorens te testen.
was de week er voor sorry had zelf interne berichtje niet goed gelezen.
we krijgen best wat uitzendkrachten aan werk.
pi_196881609
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:12 schreef theguyver het volgende:

[..]

nja ik hoor dat hij bij een machine stond dus afgezonderd van de rest, het hele magazijn daar word wel getest.
de chef neemt elke keer zekere voor onzekere want hij wil niet dat bedrijf op slot gaat.
nu word er dus +-75 man getest.
Goeien actie van de chef
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:24:33 #145
189978 controlaltdelete
pi_196881780
Maak er een fotoreportage van.. Guyvie wordt getest, ik ben benieuwd >:)
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:30:35 #146
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_196881904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 14:24 schreef controlaltdelete het volgende:
Maak er een fotoreportage van.. Guyvie wordt getest, ik ben benieuwd >:)
Zo spannend is het allemaal niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_196881974
Republikeinse Coronaontekkende senator Joni Ernst schijt coronaontkenners in het gezicht:

Ook Joni Ernst:
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:45:14 #148
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196882166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 12:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Over welk 'die cijfer' heb je het?
Huilen dan.
  dinsdag 22 december 2020 @ 14:46:52 #149
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196882201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 13:48 schreef KNAK het volgende:

[..]

Vaccinatieslachtoffers. Wablief?
Huilen dan.
  dinsdag 22 december 2020 @ 15:00:19 #150
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196882412
Zijn we er trouwens al over uit of het nou wel of geen biowapen is?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')