Het is niet populair genoeg meer, dus dan is klagen niet interessant.quote:Op maandag 21 december 2020 19:46 schreef miieejj het volgende:
Is er ook weer een klagers pagina, of bestaat ie niet meer? ( of hebben die wappies het druk met het corona virus ?)
Ik vind de meeste nummertjes van Snelle niet heel vervelend, maar dat is (wederom) verboden op FOK!quote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stiekem vind ik deze niet zo heel vervelend van Snelle en Ronnie
Ik vind het verder allemaal wel heel cheesy, net als Gers en Diggy. Ik hou daar niet zo van..quote:Op maandag 21 december 2020 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste nummertjes van Snelle niet heel vervelend, maar dat is (wederom) verboden op FOK!
En ze halen geld op voor Nederland, dat doet het ook nooit goed bij de xenofobe Henk en Ingrids, die kunnen nu niet klagen dat alles altijd naar Afrika gaatquote:Op maandag 21 december 2020 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is niet populair genoeg meer, dus dan is klagen niet interessant.
Dit is nou een mooi voorbeeld van positieve discriminatie.quote:Op maandag 21 december 2020 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
En als je nou niet in een dorp woont?
Ik hoor liever die van Pearl Jam (of andere nummers van Neil)quote:Op maandag 21 december 2020 21:14 schreef Evenstar het volgende:
Stemplaaaat
[ afbeelding ]
Oh, verkeerde topic.
Dan gaan wij allen darts kijkenquote:
The Gatheringquote:
Eefje en Linde zijn al geweestquote:Op maandag 21 december 2020 21:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
The Gathering
Delain
Within Temptation
Navarone
Floor Jansen
Komt goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |