Daar heb ik dan niet zoveel mee. Ik heb dan liever De Staat, bijvoorbeeld.quote:
Het blijft schrijnend hoe minachtend hierover in de maatschappij wordt gedaan.quote:
Welk?quote:Op maandag 21 december 2020 22:01 schreef Poppejans het volgende:
Nummertje aangevraagd zojuist, ben benieuwd of ie gedraaid gaat worden
quote:Op maandag 21 december 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk?
Iets met gitaren en een vrouw, of niet?
Die heb ik in 10 jaar niet gehoordquote:
Ik ben ooit bij een concert van Kontrust geweest... geniaalquote:
Woah tofff! Jaloersssquote:Op maandag 21 december 2020 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ooit bij een concert van Kontrust geweest... geniaal
Was ook erg leuk, daarna nooit meer wat van gehoordquote:Op maandag 21 december 2020 22:13 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Woah tofff! Jaloersss
Lijkt me echt geweldig een keer live te zien
Heb Ghost Love Score aangevraagd gisteren, maar niet gedraaid, tenminste niet dat ik weetquote:Op maandag 21 december 2020 22:01 schreef Poppejans het volgende:
Nummertje aangevraagd zojuist, ben benieuwd of ie gedraaid gaat worden
Ik was toch eerder voor iets veiligs gegaan als je echt had gewild dat ze het zouden draaien. Bomba geef ik meer kans.quote:Op maandag 21 december 2020 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb Ghost Love Score aangevraagd gisteren, maar niet gedraaid, tenminste niet dat ik weet
Oeh dát is pas een goddelijk meesterwerk.quote:Op maandag 21 december 2020 22:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb Ghost Love Score aangevraagd gisteren, maar niet gedraaid, tenminste niet dat ik weet
Ze krijgen sowieso meer aanvragen dan ze kúnnen dragen, lijkt me.quote:Op maandag 21 december 2020 22:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oeh dát is pas een goddelijk meesterwerk.
Ik durfde er niet op te gokken dat ze dat gaan draaien op een tijdstip dat ik nog wakker ben.
Ze beweren wel alles te draaien, maar ik heb voorgaande jaren (Glazen huis) mijn aanvragen nooit gehoord
quote:
Vroeger kwam het nog meer op de grote hoop dan nu. Dan kocht je je plaat in feiten gewoon een stukje in in de Top Serious Request. Nu zijn er toch een stuk minder aanvragen, dat zal schelen.quote:Op maandag 21 december 2020 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik heb de vrijdag al een plaat aangevraagd, maar niet gedraaid. Ik heb het gechecked bij de platen die gedraaid zijn.
Het was ook niet zo'n toegankelijke plaat, dus ik vrees dat ze het ook niet gaan draaien.
Maar ja, anders had ik ook wel gedoneerd.
Ja vond ik ook al raar... foutje denk ikquote:Op maandag 21 december 2020 22:28 schreef Evenstar het volgende:
Uhm, waarom schakelt NPO 1 Extra opeens naar iets anders?
quote:
De loopband stopte er ineens meequote:Op maandag 21 december 2020 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gaat er mis?
Ik luister alleen de radio.
Ah, niet een domme actie van Sophie maar gewoon botte pech.quote:Op maandag 21 december 2020 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De loopband stopte er ineens mee
Dat was ook echt super emotioneel en oprechtquote:Op maandag 21 december 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Dat fragment van Wijnand over de pa van zijn vrienden blijft![]()
![]()
Draaien ze wel vaak.quote:
Ik zelf niet meerquote:
Waaaat, bah. Rete irritantquote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Kreeg reactie van ze. Geplande onderbreking tot 00:00 op NPO1 Extra.
Maffe actie dit.
Gewoon NPO3FM toch.quote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Maffe actie dit.
Etalagekanaal ook niet?quote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Maffe actie dit.
Heb je met je username gedaan joh.quote:Op maandag 21 december 2020 22:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, maar keek lekker op de bank op de TV. Nu zit ik op laptop te kijken
Funkadelic?quote:
Smith & Burrowsquote:
Wat is jouw naam daar danquote:
Ik heb geen zoom/zit er niet op.quote:
Mja, mooi voorbeeld van omroeppolitiek. Blijkbaar had HUMAN de zendtijd al eerder geclaimed, dus moesten ze dit er zo raar tussen laten staan (of zoiets).quote:Op maandag 21 december 2020 22:48 schreef Evenstar het volgende:
Maffe actie dit.
Zij is echt leukquote:
Oh ik net wel maar ik heb snel de camera weer uitgezet. Vreselijk tegen je eigen kop aan te kijkenquote:Op maandag 21 december 2020 23:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb geen zoom/zit er niet op.
Doe mij Sander maar. Veeel hartjes enzoquote:
Ik zal wel ff kijken, moment.quote:Op maandag 21 december 2020 23:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik net wel maar ik heb snel de camera weer uitgezet. Vreselijk tegen je eigen kop aan te kijken
Bij een heel leuk nr doe ik hem wel aan
Dat is serieus voor het eerst in 15 jaar dat ik een lied van Rage Against The Machine hoor welke niet Killing in the Name Of isquote:
Gespot!quote:
Zonder Of !!quote:Op maandag 21 december 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is serieus voor het eerst in 15 jaar dat ik een lied van Rage Against The Machine hoor welke niet Killing in the Name Of is
Haha, je helaas blijft men een beetje hangen in Killing in the Name (wat ook vet is). Bombtrack en Guerilla Radio hoor je af en toe ook wel eensquote:Op maandag 21 december 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is serieus voor het eerst in 15 jaar dat ik een lied van Rage Against The Machine hoor welke niet Killing in the Name Of is
Excuusquote:
Jij weet.quote:
Mijn biertje ook?quote:
Freedom hoorde ik nog in de Festival Top 999quote:Op maandag 21 december 2020 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwar ze niet echt, maar heb ook wel die associatie vaakquote:Op maandag 21 december 2020 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Junkie XL verwar ik in mijn hoofd altijd met DJ Jean
quote:Op maandag 21 december 2020 23:34 schreef Evenstar het volgende:
Beetje metal knallen dan Sander, oude zeikwijf
quote:Op maandag 21 december 2020 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je met je username gedaan joh.
Kyran was de naam van mij kat, dus was daar een beetje klaar mee. Evenstar is van oudsher wel mijn nickname in de gaming wereld, dus die maar genomenquote:
Hmm, ik heb ook best vaak (een variant van) Karel gebruikt, als Hyvesnaam enzo. Maarja, dat beest leeft nu, 17,5 jaar, nog steedsquote:Op maandag 21 december 2020 23:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kyran was de naam van mij kat, dus was daar een beetje klaar mee. Evenstar is van oudsher wel mijn nickname in de gaming wereld, dus die maar genomen
Dat ook, die van ons is ook een oudje, raskat, dus zal ook niet meer heel lang hebben helaas.quote:Op maandag 21 december 2020 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm, ik heb ook best vaak (een variant van) Karel gebruikt, als Hyvesnaam enzo. Maarja, dat beest leeft nu, 17,5 jaar, nog steedsMaar denk wel regelmatig "zou ik dat nog wel leuk vinden als ie dood is.."
Echt he, maar dat is op zich wel mooie radio. Ik vind Sophie in deze setting echt wel heel leuk. Zo tussen 2 en 4 is ze een beetje doodgemaakt door zo'n typisch 2-4 programma format.quote:Op maandag 21 december 2020 23:52 schreef TheVulture het volgende:
Sander doet wel echt zijn best om Sophie's emoties naar boven te trekken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |