SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serious Request: The Lifeline 2020![]()
Zie #7quote:Op maandag 21 december 2020 12:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik schakel net in, maar vanwaar dit mooie Venlose nummer en de emoties daar?
Yush en die word vandaag begraven..quote:Op maandag 21 december 2020 12:46 schreef Kyran het volgende:
![]()
Aww Wijnand heeft het even zwaar.
Even binnen de tien seconden van loopband knuffelen.
Ik kreeg verhaal niet helemaal mee, maar was nou een vader van een goede vriend van Wijnand overleden aan corona?
Dan zijn die doeleinden alle edities hiervoor goed mislukt.quote:Op maandag 21 december 2020 12:48 schreef Viv het volgende:
@:Pino112 Ik heb de TT teruggezet voor SEO-doeleinden.
Toen was ik ook nog geen Manager PR / SEO-fee.quote:Op maandag 21 december 2020 12:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan zijn die doeleinden alle edities hiervoor goed mislukt.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:48 schreef Viv het volgende:
@:Pino112 Ik heb de TT teruggezet voor SEO-doeleinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Volgens mij was het de bedoeling dat de duo's onderling wel afstand gingen houden. Tot nu toe hebben zij dat best netjes gedaan volgens mij.quote:Op maandag 21 december 2020 12:53 schreef Vlinder het volgende:
Soof komt ook nog even knuffelen
Waarom rennen ze nou niet allemaal tegelijk op hem af?
quote:Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Vlinder het volgende:
[..]Search Engine OptimizationSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:55 schreef Vlinder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2020 13:03 schreef Viv het volgende:
[..]Zouden er mensen bestaan die zoeken naar een forum over Serious Request?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op mijn meeste zoektermen zit ook altijd wel een foktopic jaquote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zouden er mensen bestaan die zoeken naar een forum over Serious Request?
quote:Op maandag 21 december 2020 13:03 schreef Viv het volgende:
[..]Ja logisch, ik snap het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Wie weet. Kan ook zijn dat iemand gewoon even iets opzoekt voor/van SR en dan toevallig ziet dat er een leuke topic bestaat en dan mee komt postenquote:Op maandag 21 december 2020 13:04 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Zouden er mensen bestaan die zoeken naar een forum over Serious Request?
Ik kan me voorstellen dat je met zo'n mankini best awkward loopt jaquote:Op maandag 21 december 2020 12:57 schreef Kyran het volgende:
Dit is wel echt een dilemma, met een duikfles en zwemvliezen op de loopband of een mankini
Dit is volgens mij al de tiende die hier zo reageert deze week.quote:
Zeker! Denk echt dat ze door het hele COVID-19 gebeuren nu opeens een veel leukere format hebben gevonden. Dit lijkt mij ook iets goedkoper dan midden in een stad gaan staan met allerlei beveiliging etc.quote:Op maandag 21 december 2020 13:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik kijk het eigenlijk nu voor het eerst maar dit is toch 100x beter dan buiten lopen en stiekem visueel ook wel mooier dan het Glazen Huis. Hier is zoveel meer mee te doen volgend jaar zonder Corona.
En mensen die blijven verlangen naar het oude Glazen Huis, dat is gewoon klaar die portocabins op een plein. Zo als Eindhoven 2010 en Enschede 2012 zal het nooit meer worden.
En zoveel beter dan wat 538 vorige week deed en met alle respect een schamel bedrag voor zo'n zender en een doel waar iedereen altijd om zeurde dat het nooit voor de arme mensen in Nederland gaat.quote:Op maandag 21 december 2020 13:16 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Dit is volgens mij al de tiende die hier zo reageert deze week.
Ja, met een derde van het marktaandeel van vroeger. Maar het bestaat nog. En ik vind het weer ouderwets genieten deze week.
Ja dit biedt echt perspectief voor volgend jaar... het wandelen in combinatie met een centrale locatie als zenuwcentrum, dan hoef je én het wandelen niet los te laten en kun je langs acties in het land lopen, maar je hebt ook het gezellige huiskamergevoel....quote:Op maandag 21 december 2020 13:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zeker! Denk echt dat ze door het hele COVID-19 gebeuren nu opeens een veel leukere format hebben gevonden. Dit lijkt mij ook iets goedkoper dan midden in een stad gaan staan met allerlei beveiliging etc.
Zes DJ's i.p.v. drie voegt denk ik ook wel veel toe. Je krijgt dan duo's die goed opelkaar ingespeeld zijn.Zit echt te genieten van Rob en Wijnand.
Jaquote:Op maandag 21 december 2020 13:18 schreef houdjemond het volgende:
Wijnand kan beter achteruit lopen...
De Top 4000 en die 538-actie komen volgens mij beide uit de Talpa-hoek toch? In mijn ogen twee slappe aftreksels van de Top 2000 en SR.quote:Op maandag 21 december 2020 13:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En zoveel beter dan wat 538 vorige week deed en met alle respect een schamel bedrag voor zo'n zender en een doel waar iedereen altijd om zeurde dat het nooit voor de arme mensen in Nederland gaat.
Vergeet de Top 4000 Quiz(!quote:Op maandag 21 december 2020 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De Top 4000 en die 538-actie komen volgens mij beide uit de Talpa-hoek toch? In mijn ogen twee slappe aftreksels van de Top 2000 en SR.
quote:
Fight!quote:Op maandag 21 december 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik haar niet ken?
Ook niks gemist zo te horen. Gros in een dozijn type.
Dit klinkt heel anders dan op plaat.quote:Op maandag 21 december 2020 13:36 schreef Kyran het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik haar niet ken?
Ook niks gemist zo te horen. Gros in een dozijn type.
Alles voor het geld he.quote:Op maandag 21 december 2020 13:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vergeet de Top 4000 Quiz(!) niet op SBS6.
Dat Ekdom ooit de overstap heeft gemaakt naar Talpa, ongelofelijk.
Ik vind het heel erg aanstellerig klinken. Beetje overkill.quote:Op maandag 21 december 2020 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit klinkt heel anders dan op plaat.
Als je Eefje niks vindt...quote:Op maandag 21 december 2020 13:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg aanstellerig klinken. Beetje overkill.
Maar goed, ook niet echt mijn genre.
Nee, kan daar ook weinig mee. Ik vind het allemaal te aanstellerig en niet bijzonder, maar goed zoals ik al zei het is echt niet mij genre.quote:Op maandag 21 december 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Eefje niks vindt...
Heb precies hetzelfdequote:Op maandag 21 december 2020 13:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, kan daar ook weinig mee. Ik vind het allemaal te aanstellerig en niet bijzonder, maar goed zoals ik al zei het is echt niet mij genre.
Die cover die ze nu doet klinkt prima trouwens.
Ik kan van alle duo's echt wel genieten.quote:Op maandag 21 december 2020 14:03 schreef TheVulture het volgende:
Rob en Wijnand hebben wel de meest vermakelijke shifts, de creativiteit van Rob
Ach luuk togquote:
Topdagquote:Op maandag 21 december 2020 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Godver, hadden we Linde al eerder deze dag krijgen we ook nog Eefje de Visser zometeen
Ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |