Moet je wel dezelfde visie hebben op het begrip "landsbelang". Het huidige kabinet nog 4 jaar lijkt me niet bepaald in het landsbelang.quote:Op maandag 21 december 2020 12:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat heet je verantwoordelijk pakken in landsbelang.
Je verantwoordelijk laten pakken jaquote:Op maandag 21 december 2020 12:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat heet je verantwoordelijk pakken in landsbelang.
En dan gewoon +5 in peilingen voor straks.quote:Op maandag 21 december 2020 12:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rutte kan alles doen, men vindt het toch wel mooi. Als hij aftreedt zal hij ook lof krijgen.
Regering VVD + PVV, rechts Nederland kan zijn vingers aflikken.quote:Op maandag 21 december 2020 12:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan gewoon +5 in peilingen voor straks.
quote:Op maandag 21 december 2020 12:32 schreef Mani89 het volgende:
Wordt tijd dat Mei Li Vos de boel gaat overnemen daar, en een Playboyshoot gaat doen.
Dat prethoofd van Leen Huizer grijpt me iedere keer.quote:Op maandag 21 december 2020 12:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
M’n tenen kunnen niet verder krommen.
Tja, die varen wel bij de FVD-implosie.quote:Op maandag 21 december 2020 12:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jemig PVV nog steeds zo groot
Sarcasme vriend, sarcasmequote:Op maandag 21 december 2020 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Moet je wel dezelfde visie hebben op het begrip "landsbelang". Het huidige kabinet nog 4 jaar lijkt me niet bepaald in het landsbelang.
Mijn welgemeende excuses. Ik zal het er voortaan bij zetten als ik het niet vergeet.quote:
Niets, maar het lijkt me wel duidelijk dat dit het politieke einde van Asscher inleidt.quote:
Ik denk dat zijn timing van t excuus vrij slecht is. Hij had ten onder moeten gaan met Rutte, Wiebes en Hoekstra. Nu is het makkelijk scoren door hem af te maken. Jammer voor de persoon en debater Asscher.quote:Op maandag 21 december 2020 14:18 schreef Steven184 het volgende:
Wel treurig, Asscher was afgelopen maandelijk eindelijk een beetje scherp.
Hoekstra komt wel wat minder negatief naar voren wat mij betreft.quote:Op maandag 21 december 2020 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn timing van t excuus vrij slecht is. Hij had ten onder moeten gaan met Rutte, Wiebes en Hoekstra. Nu is het makkelijk scoren door hem af te maken. Jammer voor de persoon en debater Asscher.
Ik vind het bijzonder dat het opeens een issue is binnen PvdA terwijl het rustig is bij VVD. Waarom zou je je eigen partijleider zijn poten doorzagen als de anderen die net zo goed verantwoordelijk zijn hiervoor er gewoon doorheen glibberen. Er klopt hier iets niet.quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoekstra komt wel wat minder negatief naar voren wat mij betreft.
Het lijkt me dat Asscher meer punten scoort dan Rutte en Wiebes op dit moment. Het verschil is meer dat Asscher binnen zijn partij onder druk staat. Ik denk dat hij dit toch wel gaat overleven.
Rutte heeft nu drie opties: a) ook persoonlijk excuses maken (nadeel: dan volgt hij Asscher) of b) blijven ontkennen (nadeel: men zal dit op blijven rakelen en misschien zal de balans van Rutte ooit toch wel doorslaan van oprecht naar huichelachtig) en c) hele kabinet laten aftreden (gevolgen: geen idee).
Ik denk dat ze de integriteit proberen te bewaken, maar de VVD heeft al jaren integriteitskwesties (die niet allemaal worden opgelost) en die verliezen niks in de peilingen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat het opeens een issue is binnen PvdA terwijl het rustig is bij VVD. Waarom zou je je eigen partijleider zijn poten doorzagen als de anderen die net zo goed verantwoordelijk zijn hiervoor er gewoon doorheen glibberen. Er klopt hier iets niet.
Rutte zegt pas na kerstreces erop te reageren. Waarom wacht je dan niet tot dan tot je als PvdA ook met een reactie komt? Is dit beste jongetje van klas spelen, wat wellicht wel een backfire oplevert. Asscher gaat dan straks door mensen van binnenuit besmeurd de campagne in.
Wanneer schenkt Adam Granduciel ons eindelijk een nieuwe single?quote:Op maandag 21 december 2020 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer geven die religekkies de War On Drugs eens op?
Na vier jaar eisen we in 2021 een album, net als Arcade Fire.quote:Op maandag 21 december 2020 15:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer schenkt Adam Granduciel ons eindelijk een nieuwe single?
Dit is inmiddels 9 maanden geleden goldvoldomme.quote:Op maandag 21 december 2020 15:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na vier jaar eisen we in 2021 een album, net als Arcade Fire.
We zouden juist meer drugs moeten legaliseren (ik noem XTC). We lopen al dik achter op het gebied van cannabis, schrijnend.quote:Op maandag 21 december 2020 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wanneer geven die religekkies de War On Drugs eens op?
We zullen wel moeten, ik zie geen andere geldbron die we kunnen aanboren om deze lockdownterreur te bekostigen.quote:Op maandag 21 december 2020 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We zouden juist meer drugs moeten legaliseren (ik noem XTC). We lopen al dik achter op het gebied van cannabis, schrijnend.
In het conservatieve Amerika is de toegang tot wiet groter dan hier, dat is toch zielig. En dan heb je bij ons figuren als Van der Staaij rondlopen die alles afdoen als troep.quote:Op maandag 21 december 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zullen wel moeten, ik zie geen andere geldbron die we kunnen aanboren om deze lockdownterreur te bekostigen.
Het interesseert de achterban van de VVD en CDA natuurlijk ook gewoon helemaal niets. Dat maakt het wel makkelijk. Af en toe beetje naar immigranten schreeuwen en ze zijn gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2020 14:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat het opeens een issue is binnen PvdA terwijl het rustig is bij VVD. Waarom zou je je eigen partijleider zijn poten doorzagen als de anderen die net zo goed verantwoordelijk zijn hiervoor er gewoon doorheen glibberen. Er klopt hier iets niet.
Rutte zegt pas na kerstreces erop te reageren. Waarom wacht je dan niet tot dan tot je als PvdA ook met een reactie komt? Is dit beste jongetje van klas spelen, wat wellicht wel een backfire oplevert. Asscher gaat dan straks door mensen van binnenuit besmeurd de campagne in.
Het generaliseren is niet alleen voorbehouden aan de aanhang van de PVV merk ik.quote:Op maandag 21 december 2020 17:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het interesseert de achterban van de VVD en CDA natuurlijk ook gewoon helemaal niets. Dat maakt het wel makkelijk. Af en toe beetje naar immigranten schreeuwen en ze zijn gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |