quote:
Klopt!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zal wel iets met de single release te maken hebben.
Maar dan ga ik voor Otherside
Helemaal waarquote:Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef pipster het volgende:
Huh, maar Scar Tissue en Californication staan toch op hetzelfde album????
Ik tel de boten als 1, aangezien nachtboot niet echt een specifiek type boot.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:28 schreef Tussle266 het volgende:
Drive my car
Midnight train to Georgia
Nightboat to Cairo
I you were a sailboat
Ik geef het stokje door aan de volgende...
Hmm, een nachtboot lijkt me een ferry en een zeilboot iets anders. Maar jouw vraag natuurlijk, dus nog 7 te gaan dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik tel de boten als 1, aangezien nachtboot niet echt een specifiek type boot.
Voor de ferry zijn nog andere specifiekere opties :-)quote:Op woensdag 23 december 2020 11:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hmm, een nachtboot lijkt me een ferry en een zeilboot iets anders. Maar jouw vraag natuurlijk, dus nog 7 te gaan dan?
quote:Op woensdag 23 december 2020 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Nine million bicycles in Beijing 4/10
Leaving on a jet plane 5/10
Rocket man 6/10
Yellow submarine 7/10
Apache? 8/10
A horse with no name Hmmh geen uitgesproken vervoermiddel
Sk8ter boi? Nooit in de lijst gestaan volgens mij
Mercedes Benz (reken ik onder car)
Led Zeppeling is geen nr dus die laat ik even gaan. En ik bedoelde eigenlijk in de titel maar dat staat niet duidelijk in de vraag dus Dodenrit reken ik goed. 9/10 Want dat gaat over een trojka natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
Telt Led Zeppelin of REO Speedwagon ook?
Of dodenrit?
10/10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |